AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #1 Skrevet 16. mars 2022 https://www.nrk.no/sorlandet/xl/skadet-under-laserbehandling-da-de-skulle-fjerne-har-hos-laser-clinics-norway-1.15875047 Har vurdert å fjerne hår i underlivet og har googlet en del erfaringer i det siste. I dag så jeg denne artikkelen og det sjokkerer meg måten dette paret som driiver og advokaten deres påstår at de kvinnene lyver, eller gjør det bare for å styrke konkurrentene, at de blir beskyldt for å være skyld i dette selv. Det er sjokkerende, andre grads forbrenninger i underlivet og varige pigmentmerker fordi de som brukte laseren bare hadde et 30timers nettkurs...! Anonymkode: 61e9a...5ff 4 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #2 Skrevet 16. mars 2022 Har vært der til behandling og har vært fornøyd foreløpig, men har måtte ha mye flere behandlinger enn det de sa først, og det er fremdeles mye igjen… Har vært til én behandling med en annen type laser etter dette, men d forsvant ingenting så vurderer å klage til dem. Kommer ikke til å fortsette med noen laserbehandling videre da jeg er redd for å få varige arr etter å ha lest dette. Anonymkode: ff9f1...c7b 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #3 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har vært der til behandling og har vært fornøyd foreløpig, men har måtte ha mye flere behandlinger enn det de sa først, og det er fremdeles mye igjen… Har vært til én behandling med en annen type laser etter dette, men d forsvant ingenting så vurderer å klage til dem. Kommer ikke til å fortsette med noen laserbehandling videre da jeg er redd for å få varige arr etter å ha lest dette. Anonymkode: ff9f1...c7b Skjønner deg, jeg kommer aldri til å fjerne hår med laser etter å ha lest dette, måten laser clinic behandler kundene sine og henger de ut som idioter i sosiale medier, er helt vanvittig. Anonymkode: 61e9a...5ff 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #4 Skrevet 16. mars 2022 Klinikken er jo uproff til tusen, ville holdt meg langt unna. Men jeg kjøpte min egen IPL i fjor til 4000, og etter ca 4 behandlinger var leggene i praksis hårfrie. Gjentok behandlinger hver/annenhver uke i "bare legger perioden" i fjor, og det fungerte utrolig bra. Brukte også maskinen på ansikt og under armene med godt resultat. Lot ting gro i vinter, men har nå begynt klargjøring for sommeren og etter tre uker er beina nesten hårløse. Bruker 10 min på begge legger + under armene en gang i uken, helt verdt det altså. Anonymkode: faf3f...474 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #5 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Skjønner deg, jeg kommer aldri til å fjerne hår med laser etter å ha lest dette, måten laser clinic behandler kundene sine og henger de ut som idioter i sosiale medier, er helt vanvittig. Anonymkode: 61e9a...5ff Syns at det var det mest skumle i dette. Tenk å henge ut pasienter ved navn, og liksom-diagnostisere de😳 Anonymkode: 2d341...c8b 6
Bålkaffe Skrevet 16. mars 2022 #6 Skrevet 16. mars 2022 Også bruker de Per Danielsen som advokat da. Da er det jo bare å holde seg skikkelig unna denne klinikken. 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #7 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Klinikken er jo uproff til tusen, ville holdt meg langt unna. Men jeg kjøpte min egen IPL i fjor til 4000, og etter ca 4 behandlinger var leggene i praksis hårfrie. Gjentok behandlinger hver/annenhver uke i "bare legger perioden" i fjor, og det fungerte utrolig bra. Brukte også maskinen på ansikt og under armene med godt resultat. Lot ting gro i vinter, men har nå begynt klargjøring for sommeren og etter tre uker er beina nesten hårløse. Bruker 10 min på begge legger + under armene en gang i uken, helt verdt det altså. Anonymkode: faf3f...474 hvilket merke og modell var dette? Anonymkode: 2a36a...4b8 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #8 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Klinikken er jo uproff til tusen, ville holdt meg langt unna. Men jeg kjøpte min egen IPL i fjor til 4000, og etter ca 4 behandlinger var leggene i praksis hårfrie. Gjentok behandlinger hver/annenhver uke i "bare legger perioden" i fjor, og det fungerte utrolig bra. Brukte også maskinen på ansikt og under armene med godt resultat. Lot ting gro i vinter, men har nå begynt klargjøring for sommeren og etter tre uker er beina nesten hårløse. Bruker 10 min på begge legger + under armene en gang i uken, helt verdt det altså. Anonymkode: faf3f...474 Kan du anbefale IPL? Andre anbefalinger for laserfjernining hjemme? Anonymkode: 06f93...952
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #9 Skrevet 16. mars 2022 Jeg leste også denne artikkelen i dag og både eierne og advokaten framstår utrolig uprofesjonelle. De gjør faktisk saken verre for seg selv enn om de kun hadde sagt "ingen kommentar". Anonymkode: a53b7...478 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #10 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): hvilket merke og modell var dette? Anonymkode: 2a36a...4b8 Lurer også på dette 😊 Har du mørke eller lyse hår? Anonymkode: ff9f1...c7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå