Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dreams
Skrevet

Personlig elsker jeg det.

Hva tenker du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du liker det, så ja. Men kanskje ikke bestille/lage det til andre?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det hører ikke til på pizza! 

Anonymkode: d020b...0be

• Liker 2
Gjest StellaNova
Skrevet

Jeg mener at ja, det gjør den 😄 Men jeg kjenner ingen andre som liker det. Så jeg tar det heller på etter at pizzaen er stekt. Synes det søte er en fin kontrast til sterk mat. Tam ost og skinke pizza kan ikke kombineres med ananas.

Gjest Letharia
Skrevet

Ja, elsker ananas på pizza. Men ville ikke servert det på et middagsselskap med mindre jeg visste at gjestene likte det 🍍

AnonymBruker
Skrevet

Nei! 

Anonymkode: e23f5...a69

• Liker 2
Skrevet

Det kommer jo helt an på hvilken type pizza. Finnes mange typer pizza det ikke hører hjemme på!

Jeg liker ananas sammen med skinke eller pepperoni.. spesielt pizza med typ vanlig skinke syns jeg er kjedelig uten.. 

• Liker 3
Skrevet
lillejeg skrev (1 minutt siden):

Det kommer jo helt an på hvilken type pizza. Finnes mange typer pizza det ikke hører hjemme på!

Jeg liker ananas sammen med skinke eller pepperoni.. spesielt pizza med typ vanlig skinke syns jeg er kjedelig uten.. 

Dette er fasitsvaret!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Elsker det! 

Anonymkode: e12d4...17e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest Dreams
Skrevet
lillejeg skrev (2 minutter siden):

Kan si meg enig i den ja. Hadde nok ikke hatt ananas på en hvem som helst pizza, men de fleste pizza jeg lager bruker jeg å ha ananas på. 

Skrevet

Ananas hører ikke hjemme noen steder spør du meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hører hjemme på pizza med kylling, ellers ikke.

Anonymkode: 6a254...817

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Kommer an på pizzaen, godt på pepperoni pizza, men ikke de andre typene. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte det ikke før, men begynner å få smaken på det nå. Jeg velger det ikke selv, men spiser det helt greit om det er på fra før.

Anonymkode: d036e...0aa

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt. At noen er ekstremt kresne er irrelevant, de kan kjøpe noe annet. Har ikke hørt noen kommentere ananas i negative ordelag i virkeligheten.

Anonymkode: f9914...424

AnonymBruker
Skrevet

Ja, der og. 

Anonymkode: 85ebe...a55

AnonymBruker
Skrevet

Elsker ananas, både på pizza og hamburger😍

Anonymkode: 83501...6e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

N to the O

Anonymkode: 43014...b16

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har samboer fra Italia og han sier at de aldri bruker ananas på pizzaen der. Om man skal ha kontrast mellom salt og søtt så brukes rosiner til å strø oppå pizzaen, men da først etter den er ferdigstekt. 

Anonymkode: 3b3e9...d1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...