AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #1 Skrevet 16. mars 2022 Det er litt flaut å spørre om men jeg trenger råd i forhold til hvordan han kan komme i munnen min uten at jeg brekker meg 🙈 ikke pga hygiene altså, men altså fordi det av en eller annen grunn treffer et triggerpunkt… det har funka fint en gang men gangen etterpå holdt jeg nesten på å spy, ikke særlig sexy å nesten brekke seg over partneren😂 har en veldig forståelsesfull partner og vi har vært sammen i et år så det er ikke noen random greie.. i tillegg får han meg jo til å komme opptil flere ganger slik at jeg ligger og rister i en halv evighet etterpå, så jeg vil jo gjerne gjøre dette for han:) han har sagt han kan si fra rett før men det er som om det er noe psykisk som likevel stopper meg pga den ene dårlige erfaringen 🙈 Anonymkode: 750e1...9ff
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #2 Skrevet 16. mars 2022 Det ligger nok an til noen råd om hvor langt du ikke skal strekke deg for mannen, men det er naturlig å ville gjøre litt ekstra, for en god partner. Ekstremvarianten er vel å lære seg deepthroating, slik at han kan komme langt ned i halsen på deg. Det andre er å stole på at han virkelig trekker seg ut, så får du heller holde fast i ham, hvis du føler for å prøve. Kondom er jo også en mulighet. Anonymkode: 27206...a6d 2
Fioljenta Skrevet 16. mars 2022 #3 Skrevet 16. mars 2022 Høres ut som om dere har det bra sammen. 💜 Hvis DU vil, er det mange måter du kan trene på. Men det MÅ være ditt initiativ. Ikke hans. Ingen skal føle seg presset eller tvunget til noe de ikke selv ønsker! (Ts, jeg leser at dette er ditt initiativ, men jeg må bare poengtere det i tilfelle flere leser.) Jeg elsker å suge mannen min. Han er fullstendig i min makt og jeg liker å styre nytelsen hans akkurat dit jeg vil. Derfor har jeg eksperimentert og trent. Her er noen forslag: Øv på å slappe av i munnen mens du har noe i munnen (f.eks. en gulrot mens du ser Netflix) Bli kjent med brekningsrefleksen din. Hvor langt kan du ta en gulrot i munnen uten å brekke deg? Hva er det som utløser brekningsrefleksen? Prøv å lære refleksen at det går bra, f.eks. før en gulrot inn til du såvidt brekker deg bittelitt. I stedet for å ta den ut, lar du den bli til det roer seg igjen. Hvis problemet et væsken, kan du øve på å ha væske i munnen. F.eks. gurgle vann eller saft langt bak i munnen. (Flere tips her.) Husk: alt med måte! Du skal selvsagt ikke trene bort brekningsrefleksen. Du trenger den. Du bør bare trene nok til at refleksen skjønner når du er i kontroll. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #5 Skrevet 16. mars 2022 Når du merker at han er i ferd med å komme, så plasser tungespissen din opp og bak mot den myke delen av ganen (retning drøvelen) din rett før han ejakulerer. Du lager altså en slags blokade for ejakulatet hans. Den noe ruglete undersiden av tunga vil gi en ny opplevelse for han. Eventuelt sett tungespissen din mot urinrøret på penishodet hans. Da "deler" ejakulatet seg på hver side av tungespissen og mot innsiden av kinnene dine. Anonymkode: 18815...090 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #6 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er litt flaut å spørre om men jeg trenger råd i forhold til hvordan han kan komme i munnen min uten at jeg brekker meg 🙈 ikke pga hygiene altså, men altså fordi det av en eller annen grunn treffer et triggerpunkt… det har funka fint en gang men gangen etterpå holdt jeg nesten på å spy, ikke særlig sexy å nesten brekke seg over partneren😂 har en veldig forståelsesfull partner og vi har vært sammen i et år så det er ikke noen random greie.. i tillegg får han meg jo til å komme opptil flere ganger slik at jeg ligger og rister i en halv evighet etterpå, så jeg vil jo gjerne gjøre dette for han:) han har sagt han kan si fra rett før men det er som om det er noe psykisk som likevel stopper meg pga den ene dårlige erfaringen 🙈 Anonymkode: 750e1...9ff Jeg spyttet ut sæd engang for jeg holdt på å spy siden han luktet skikkelig ekkel kuk lukt. siden vi hadde sex så var ikke klar over at han luktet lol. Anonymkode: 15d47...aab
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #7 Skrevet 17. mars 2022 Gøfk, jeg skjønner at dette er en vitenskap, og at også jeg har mye å lære av ekspertene🤣 Jeg tar støyten i munnen, men jeg har aldri tenkt så inngående på hvordan. For meg er det en kombinasjon av nærhet, kjærlighet og mildt ubehag i det å svelge. Jeg får vel være ærlig nok til å si at jeg tenner på ubehaget også. Jeg tror man kan gjøre mye for å øve (som disse damene skriver), hvis man er virkelig motivert. Men den motivasjonen må komme innenfra. Vel så nærliggende er det å akseptere deg selv og dine reflekser/din opplevelse sånn som den er uten å øve. Jeg brekker meg også iblant, men jeg liker det og aksepterer det hele som det er. Du kan: 1) øve etter alle gode tips her og endre din fungering 2) prøve å akseptere din opplevelse av hvordan det er for deg uten øving og se om det er noe du kan like 3) bare tenke at dette ikke er for deg og at det finnes 1000 andre ting sin og han kan gjøre sammen. Det viktigste er at du lytter til deg selv og hva du egentlig har lyst til. (Og før noen andre - neppe du - kommer med pekefingeren: Damer har lyst til svært mye forskjellig.) Anonymkode: 3642c...f6c
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #8 Skrevet 21. mars 2022 On 3/16/2022 at 11:10 PM, Skybe said: Feil hull ! Nei!! Anonymkode: 95028...b89
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #9 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei!! Anonymkode: 95028...b89 Jo! Anonymkode: 71fdf...ae4 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #10 Skrevet 21. mars 2022 Til meg funker det best å ikke ha så mye av kuken i munnen når han spruter, da spruter det ikke bak i brekningsmekanismene. Men suging og brekking hører da sammen litt🤣🤣 Anonymkode: 23a62...b74 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #11 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Til meg funker det best å ikke ha så mye av kuken i munnen når han spruter, da spruter det ikke bak i brekningsmekanismene. Men suging og brekking hører da sammen litt🤣🤣 Anonymkode: 23a62...b74 Nei, suging og brekninger hører ikke nødvendigvis sammen! Jeg digger å suge, og at han kommer i munnen, men digger ikke deepthroat. Og hater å brekke meg - det er skikkelig turn-off! Så greit nok at noen liker det, men det er absolutt ikke noen automatisk og nødvendig kobling. Og bare så det er sagt: Jeg får veldig positiv tilbakemelding på blowjobs, så tror ikke det er noe savn hos de jeg har sugd heller :). Anonymkode: 7a1a5...55d 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #12 Skrevet 21. mars 2022 Jeg har et krav om at damene jeg har med skal svelge når jeg kommer. Ikke alle er flinke i starten, men det pleier å gå bra etterhvert. Muligens best å bare prøve videre? Anonymkode: 2c39b...56a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå