Gå til innhold

E

Sommer2464

Anbefalte innlegg

Det tror jeg spesielt med tanke på Ukraina krigen. Tror dere andre kristne det? Ønsker ikke noe tullesvar fra ateister om at Jesus ikke finnes.

Endret av Sommer2464
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Ryddefreaken skrev (Akkurat nå):

Hadde jo vært kult å oppleve!😁

Det kommer jo helt an på hva som skjer rett etterpå....;)

Anonymkode: 03fe1...7ce

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sommer2464 skrev (Akkurat nå):

Det tror jeg spesielt med tanke på Ukraina krigen. Tror dere andre kristne det? Ønsker ikke noe tullesvar fra ateister om at Jesus ikke finnes.

Krigen i Ukraina er vel ikke verre enn punerkrigen, invasjonen av England fra Saksen, korstogene, massakreringen av de innfødte i Nord-Amerika, tredveårskrigen, den franske revolusjon, den russiske revolusjon, bokseropprøret, boerkrigen, Krim-krigen, Korea-krigen, slaveskipene, apartheid, Røde Khmer, kulturrevolusjonen, første verdenskrig, annen verdenskrig, Vietnam-krigen eller krigen i Jugoslavia. 

Hva tilsier at han skal komme nå?

Anonymkode: 22f6f...67e

• Liker 25
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke sett snurten av Jesus siden sesong 10 av South Park, så jeg tviler på at han plutselig skulle komme tilbake nå. Jesus er nok ikke like relevant i dag som han var på slutten av 90-tallet. Da var han med i nesten hver episode.

Screenshot 2022-03-16 094408.jpg

Endret av Jdz
  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Umulig å vite. Spørsmålet bør vel heller være om en selv er klar til å møte ham i så fall. Hva hjelper det å vite at det nærmer seg, hvis man ikke er klar?

Anonymkode: 6482b...7d4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola

Hva er tanken, at han skal frelse oss før vi alle går under, eller at han skal fikse fred? Nei, jeg tror ikke Jesus kommer tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Krigen i Ukraina er vel ikke verre enn punerkrigen, invasjonen av England fra Saksen, korstogene, massakreringen av de innfødte i Nord-Amerika, tredveårskrigen, den franske revolusjon, den russiske revolusjon, bokseropprøret, boerkrigen, Krim-krigen, Korea-krigen, slaveskipene, apartheid, Røde Khmer, kulturrevolusjonen, første verdenskrig, annen verdenskrig, Vietnam-krigen eller krigen i Jugoslavia. 

Hva tilsier at han skal komme nå?

Anonymkode: 22f6f...67e

Se Off the kirb ministries på YouTube.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ryddefreaken skrev (4 minutter siden):

Hadde jo vært kult å oppleve!😁

Kun om man har vært god kristen. Hadde ikke likt ut å finne ut at jeg skal leve resten av livet i helvete. 

Anonymkode: eb57f...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dreams
Jdz skrev (7 minutter siden):

Har ikke sett snurten av Jesus siden sesong 10 av South Park, så jeg tviler på at han plutselig skulle komme tilbake nå. Jesus er nok ikke like relevant i dag som han var på slutten av 90-tallet. Da var han med i nesten hver episode.

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Absolutt alle kristne tror at Jesus kommer tilbake i løpet av deres levetid. Det er fryktelig selvsentrert og et stort 'I'm super special' mindset.

"Jesus kommer selvfølgelig tilbake mens JEG lever." 

Alle som har trodd det hittil har dødd uten at noe som helst har skjedd, så hvorfor tror du at det vil være annerledes for deg? 

Anonymkode: 7ed14...1b0

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Sommer2464 skrev (17 minutter siden):

Hvorfor skulle han bry seg mere om krigen i Ukraina enn f.eks andre verdenskrig? Jødene er jesus sitt folk. Og han gav rimelig blanke f. I dem da de ble utryddet. 

Anonymkode: 4833b...94e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Tror jeg så han her om dagen....men litt usikker. 

Jo det stemmer, jeg så han spille for Manchester City. 

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dagen og timen kjenner som sagt ingen . Vi får holde ut . ❤

Anonymkode: ce362...635

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 minutter siden, Jdz said:

Han var med ganske nylig i sesong 23, episode 10 - Christmas Snow. Han viste seg også for oss i to episoder i sesong 14 (200 og 201), og i episoden A Scause for Applause i sesong 16. Men på ingen måte like relevant lenger, nei.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (31 minutter siden):

Tror jeg så han her om dagen....men litt usikker. 

Jo det stemmer, jeg så han spille for Manchester City. 

Jeg ønsker heller ikke tullesvar der du sier at Gabriel Jesus er Jesus Kristus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jdz skrev (44 minutter siden):

Hvorfor drar du South park inn i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nært. Det er mange ting som skal skje før han kommer. Men en ting er sikkert ogvdet er at han kommer når den store antikrist herjer på jorden. Før det vil det være storkrig. Russland og Ukraina er forstadiet av det som kommer.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...