AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #1 Del Skrevet 16. mars 2022 Hei. Jeg har master i et realfag og jobber som lektor i videregående. Er nå, som halve lærerstanden litt lei av skoleverket og jeg tenker litt å søke meg jobber relatert til mastergraden min. Men det tar jo potensielt litt tid å få seg en fristende jobb. Så jeg vurderer å studere litt ved siden nåværende jobb, og har dumpet over et årsstudium i bedriftsøkonomi som lar seg kombinere med jobb og unger og livet forøvrig, samtidig som det ikke koster skjorta - som fleksible studier/videreutdanninger som oftest gjør. Men det jeg lurer på er om det er noe bruk for dette faget noe sted? Jeg ser på nett at alle skriver at man ikke får jobb av årsstudium i bedriftsøkonomi. Og det er jo greit. Men jeg tenker jo at det kan være noe ekstra på cven, i tillegg til mastergraden. At det kan gjøre meg noe mer attraktiv enn jeg er akkurat nå. Hva tenker dere? Noen som har noen erfaringer? Anonymkode: 24d21...7aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #2 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har master i et realfag Anonymkode: 24d21...7aa Kan du være mer spesifikk i hva du har master i. I tillegg er du kun villig til å ta jobber hvor du får bruk for mastergraden din? Hva med jobber hvor du får bruk for arbeidserfaringen din, men hvor du ikke jobber i skoleverket? Anonymkode: 7e70c...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #3 Del Skrevet 16. mars 2022 Til info har NMBU et årsstudium i bærekraftig økonomi og ledelse som også gir deg tittelen "bedriftsøkonom". Det er kanskje mer aktuelt for din master. Har siv.ing. master selv og tar dette på si for å komme mer inn på ledelsestemaer og lære om bedrifter. Anonymkode: 0a0fd...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #4 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Til info har NMBU et årsstudium i bærekraftig økonomi og ledelse som også gir deg tittelen "bedriftsøkonom". Det er kanskje mer aktuelt for din master. Har siv.ing. master selv og tar dette på si for å komme mer inn på ledelsestemaer og lære om bedrifter. Anonymkode: 0a0fd...6a7 Det er dette jeg har funnet. 😃 Anonymkode: 24d21...7aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #5 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er dette jeg har funnet. 😃 Anonymkode: 24d21...7aa Så bra! Anonymkode: 0a0fd...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #6 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så bra! Anonymkode: 0a0fd...6a7 Er det interessant? Jeg fant dette først i går, så får ikke startet før til høsten. Men ser jo kjempegenialt ut for oss i full jobb! Anonymkode: 24d21...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #7 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det interessant? Jeg fant dette først i går, så får ikke startet før til høsten. Men ser jo kjempegenialt ut for oss i full jobb! Anonymkode: 24d21...7aa Jeg tar det deltid selv, så har begrenset erfaringer, men foreløpig trives jeg. Det er fint lagt opp til å kombineres med annen jobb og familie! Anonymkode: 0a0fd...6a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #8 Del Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 16.3.2022 den 14.10): Til info har NMBU et årsstudium i bærekraftig økonomi og ledelse som også gir deg tittelen "bedriftsøkonom". Det er kanskje mer aktuelt for din master. Har siv.ing. master selv og tar dette på si for å komme mer inn på ledelsestemaer og lære om bedrifter. Anonymkode: 0a0fd...6a7 Hæ? Jeg finner ikke dette studiet på deres nettsider. Anonymkode: b2b38...ba6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #9 Del Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hæ? Jeg finner ikke dette studiet på deres nettsider. Anonymkode: b2b38...ba6 https://www.nmbu.no/studier/evu/kurs/node/44246 Anonymkode: 24d21...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå