AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #1 Del Skrevet 16. mars 2022 Budsjettet er ikke høyt, men vi ønsker å gifte oss. Budsjettet på giftering er på maks 2000-2500 kr. Velger man sølv eller gull farge? Føler det er jungel av butikker der ute, og jeg har ikke kjennskap til noen av dem. Anonymkode: 36dd0...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #2 Del Skrevet 16. mars 2022 Gull er mer holbart. Vi kjøpte våre ringer til 2500kr og 4000kr. Der min (kvinne) var billigst. Det trenger ikke være «giftering», så snart noe heter det er det mye dyrere enn en «vanlig» ring. Anonymkode: 2223e...a7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #3 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gull er mer holbart. Vi kjøpte våre ringer til 2500kr og 4000kr. Der min (kvinne) var billigst. Det trenger ikke være «giftering», så snart noe heter det er det mye dyrere enn en «vanlig» ring. Anonymkode: 2223e...a7d smart, det har jeg ikke tenkt på engang. Anonymkode: 36dd0...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #4 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Budsjettet er ikke høyt, men vi ønsker å gifte oss. Budsjettet på giftering er på maks 2000-2500 kr. Velger man sølv eller gull farge? Føler det er jungel av butikker der ute, og jeg har ikke kjennskap til noen av dem. Anonymkode: 36dd0...4f7 Vi hadde ikke noe budsjett/høyt, gikk ned til David Andersen og så på gifteringer, valgte noen helt enkle fine i hvitt gull til ca. 14 000 (og dette er mange år siden, men jeg tror det var for to), damen sa da gledestrålende at var det de vi likte, burde vi vurdere disse andre, for de var så veldig like. Så fant hun fram veldig like i hvitt gull, og de kosta en tidel av de andre. Så da ble det dem, og vi var strålende fornøyd med både ringer og ikke minst service i butikk. Gull koster jo litt, men jeg tror det er mye design man betaler for, hun sa det var det første merket som var så dyrt, kvaliteten var den samme. Bare gå i en butikk og se hva dere kan få for prisen, og hva dere syns? Anonymkode: 69157...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #5 Del Skrevet 16. mars 2022 Vi var studenter da vi giftet oss. Betalte vel 4000kr for helt vanlige gifteringer i gult gull, som var det vi ønsket oss. Du skal jo, forhåpentligvis, gå med denne ringen hver bidige dag resten av livet. Så det er viktig at du liker den! Anonymkode: e6129...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillEve Skrevet 16. mars 2022 #6 Del Skrevet 16. mars 2022 (endret) Vær på utkikk etter tilbud på enkle gullringer 😊 Det er holdbart i mange år. Endret 16. mars 2022 av LillEve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #7 Del Skrevet 16. mars 2022 Ringer i rustfri stål koster omtrent ingenting. Anonymkode: 9ceda...826 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #8 Del Skrevet 16. mars 2022 Bare å bla seg gjennom og se hva man liker. Vi har ikke valgt typiske gifteringer. Jeg falt helt for en ring fra Thomas Sabo, den kostet 1300kr Han kan bare bruke titanringer så hans ble automatisk veldig billig, og den han likte kostet 600kr Verken jeg eller han er så opptatt av tradisjoner og hva som er «riktig» så vi gikk kun utifra hva vi likte best. Vi hadde ikke noe budsjett heller så kunne egentlig gått for ringer som kostet noen tusenlapper mer Anonymkode: d7e50...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #9 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare å bla seg gjennom og se hva man liker. Vi har ikke valgt typiske gifteringer. Jeg falt helt for en ring fra Thomas Sabo, den kostet 1300kr Han kan bare bruke titanringer så hans ble automatisk veldig billig, og den han likte kostet 600kr Verken jeg eller han er så opptatt av tradisjoner og hva som er «riktig» så vi gikk kun utifra hva vi likte best. Vi hadde ikke noe budsjett heller så kunne egentlig gått for ringer som kostet noen tusenlapper mer Anonymkode: d7e50...96b Hvem er Thomas Sabo? Er det fra Tyskland? Anonymkode: 36dd0...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #10 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem er Thomas Sabo? Er det fra Tyskland? Anonymkode: 36dd0...4f7 Tror firmaet er fra Tyskland om jeg ikke husker helt feil ja. Thomas sabo er vel han som grunnla firmaet. Går sikkert an å Google det Anonymkode: d7e50...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #11 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Tror firmaet er fra Tyskland om jeg ikke husker helt feil ja. Thomas sabo er vel han som grunnla firmaet. Går sikkert an å Google det Anonymkode: d7e50...96b ser han også har noen spesielle ringer som mange ikke ville gjenkjenne seg til, men så finnes det andre som har bedre motiver. Anonymkode: 36dd0...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariss@68 Skrevet 16. mars 2022 #12 Del Skrevet 16. mars 2022 Glamira.no - noe for enhver smak og lommebok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #13 Del Skrevet 16. mars 2022 Vi kjøpte helt enkle enkle og relativt tynne gullringer (gult gull). De tåler det meste, kan riktignok få litt riper og hakk, siden gull er mykt, men det er lett å pusse. Fargen er uansett pen, selv om de skulle ligge i jorda i 1000 år Tror min kostet et par tusen, og hans litt mer (siden den var én-to mm tykkere). Dette var i 2018. Men vi ville aldri kjøpt noe annet, uavhengig av pris. Ringen skal brukes hver eneste dag, til man dør. Da er det greit å gå for noe man ikke går lei. Gullet kan også smeltes om og gjenbrukes av arvinger. Anonymkode: 98ceb...3fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #14 Del Skrevet 10. april 2022 jeg føler meg presset nå. Jeg har 72 i størrelse. 10 dager til dagen hvor vi skal gifte oss. Anonymkode: 36dd0...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #15 Del Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (På 3/16/2022 den 16.07): Tror firmaet er fra Tyskland om jeg ikke husker helt feil ja. Thomas sabo er vel han som grunnla firmaet. Går sikkert an å Google det Anonymkode: d7e50...96b Jeg er så nysgjerrig at jeg måtte Google. Ja han har noen perfekte gifteringer vil noen kanskje mene. 🤣 Anonymkode: 28e7e...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #16 Del Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er så nysgjerrig at jeg måtte Google. Ja han har noen perfekte gifteringer vil noen kanskje mene. 🤣 Anonymkode: 28e7e...0f4 De har jo en hel del andre ringer også da Anonymkode: d7e50...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå