Gå til innhold

Når kjæresten støtter Putin!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er helt sjokkert over kjæresten min som er en mann på 48 år som sier han støtter Putin , han sier han gjør en god jobb med å rense opp og hjelpe det Urkrainske folk. Han gjør ingenting gale ved å ta tilbake landet sitt og vil med dette redde Ukraina fra nasister. Han sier videre at Ukraina er det mest korrupte land i Europa og hele denne  krigen er planlagt og avtalt for mange år siden. At de leier inn skuespillere for å få det til å virke som Russland er den onde. At Ukraina selv bomber boligblokkene og sykehusene for så å legge skylden på Russland. Alt for at verden skal hate Russland , mens det egentlig er Putin vi skal elske. At alt nrk og tv2 nyhetene sender er falske bilder og videoer, noe er tatt fra filmer andre er skuespillere. At jeg ikke må være helt idiot å tro på nyhetene, for alt de sier er tull!  Kan også nevne at han er rasist, og elsker Trump. Han hater staten og politikere og alle som ikke er enig med han er idioter!  Vi er virkelig veldig forskjellig. Og jeg blir ikke klok på det han sier. Er det noe i det han sier?

Anonymkode: 7b2b0...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan også nevne at han er rasist, og elsker Trump. 

Og du har ikke allerede dumpet ham på grunn av dette? 

• Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En sånn mann , synet han har, hadde jeg ikke orka 😅

Anonymkode: 05301...e60

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

La meg gjette, han bruker også begrepene alfa og beta?

Anonymkode: 7c4d9...a64

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ikke sjokkert over hans meninger, men at du er (enda) sammen med han :sjokkert:

Anonymkode: 7a925...aad

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han høres ut som han har mistet grep om virkeligheten ret og slett. Når du spør om det er noe i det blir jeg lit bekymret for deg også TS, tror ikke du har godt av å omgås slike mennesker. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Zelenskyj er jøde, men joda, Ukraina er selvsagt nazifisert. 

Verden vil virkelig bedras!

Anonymkode: 5ca35...708

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjeldent jeg sier det, men ærlig talt, den mannen den virker ikke akkurat som et kupp 🤬 Jeg hadde reist!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke fult så ille som han mener, men noe av det er nok flere som mener. Men de sier det ikke høyt ;-) 

Anonymkode: 2e502...487

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt du forteller sier  at du har en kjæreste som i seg selv sluker konspirasjonsteorier 🤪 

Var han vaksineskeptiker også ? ( sånn mer enn normalt 😎? ) 

Skremmende at du spør om han kan ha rett i det han sier. Han har vel 10 % rett. Korrupsjon finnes i all politikk. Også i Norge. 

At han er rasist i tillegg sier det meste om hans verdensbilde . Jeg mistenker at han har få reelle politiske løsninger i seg selv,som ikke har bunn i hatretorikk? 

Egentlig høres han uvitende ut .. 

Men ,det viktigste ifht alle man slipper inn i livet sitt : er den personen et medmenneske ? Det er veldig viktig for hvem man kan stole på i oppoverbakke. Tolererer han andres ( og din) mening jevnt over. ? Og møter han det og deg med respekt? Eller er det kun hans syn som gjelder? Jeg drar inn forholdet også😉 ,,,da dere er i et. 

Jeg er veldig glad i Russland og dets kultur,men ikke DesPutin.  

Magefølelsen din sier at mye skurrer her . Kjæresten din har garantert fine sider også,ellers ville du ikke vært glad i ham. Men felles  grunnverdier er veldig viktig. Ifht rasisme særlig.  

Hva om Nato kommer med i krigen,,,🥶?? Er han med Putin da også?

Eller har han ikke tenkt så langt ?? Skal han da bli landsforræder? 

Han er nok stor i kjeften ,men lite gjennomtenkt... Gidder du et slikt forhold.  ? Det kan gi utslag i de rareste retninger 😅 

Bra du spør her inne. Vi prøver å hjelpe deg ❤

Endret av Havspeil
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han leser vel alt K.J deler helt ukritisk også? Det beste media er Resett? Leser han Pravda også?

Anonymkode: 38e92...d1a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jorda er flat?

Han der må ha vanvittig gode egenskapar på andre område sidan du er saman med han. Ekstremt god sex? Ein racer på husarbeid? Lagar 3 retters middag kvar dag? Masserer beina dine kvar kveld? 

Nei, for å vere ærlig: Eg hadde ALDRI kunne levd saman med ein som er så idiot. Smittefaren er reell, etter nokre år er du potensielt hjernevaska nok til å tru det han seier. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.... og så er det skremmande om du spør om han har rett! Svaret er nok NEI. Men du er i tvil, for du har høyrt på han så lenge at det er i ferd med å påverke deg. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Zelenskyj er jøde, men joda, Ukraina er selvsagt nazifisert. 

Verden vil virkelig bedras!

Anonymkode: 5ca35...708

Israel's nightmare: Homegrown neo-Nazis in the Holy Land
Swastikas daubed on the walls of synagogues. 'Heil Hitler' salutes. People beaten in the streets because they are Jewish. Where could this be? Germany? Eastern Europe? Try Israel. Neo-Nazism has taken root in the very nation forged from the ashes of the Holocaust.

Last week, police arrested two 13-year-old boys on suspicion of daubing swastikas and naked women on the door of a Haifa synagogue. A 19-year-old was charged with setting fire to a booth where Haifa's religious Jews celebrated the Sukkot festival. In Bnei Brak, a predominantly Orthodox town near Tel Aviv, someone painted "Heil Hitler" on a synagogue wall.

According to the police, the Petah Tikva gang met every few days with their leader, Eli Buatinov, the self-styled "Eli the Nazi", to decide who and where to strike next. Buatinov is quoted as saying he would never have children because his grandfather was half Jewish, and he didn't want to father a "piece of trash with even the smallest percentage of Jewish blood".

The gang members' arms are tattooed with Nazi and white power symbols. Though they protest their innocence, they are expected to come to trial later this month on charges of assault, illegally possessing weapons and denying the Holocaust.

Members of the cell, aged 16 to 21, are Russian immigrants. One is Jewish, the rest were admitted to Israel under the Law of Return, which grants automatic citizenship to anyone with at least one Jewish grandparent.
https://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/israel-s-nightmare-homegrown-neonazis-in-the-holy-land-396392.html

Men det er jo ikke mulig for en jødisk person å være nazi. Så hvordan er dette mulig? Hvordan kan dette ha skjedd? Det er jo en umulighet?

Selv om russerne hadde hatt rett, selv om hele Ukraina besto av hanemarsjerende folk med hakekors på et hvert gatehjørne, så gir det ikke noen, ikke heller Russland, rett til å invadere et annet land.

Men det er en logisk kortslutning å hevde at en jødisk person ikke kan være nazist.

Jackie Arklöv var for øvrig en beryktet nazist i Sverige, som drepte folk. Han var medlem av terroristorganisasjonen "Vitt Ariskt Motstånd". Vet du hvilken hudfarge han hadde?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Jackie_Arklöv

De mest absurde ting skjer i virkeligheten.

For ordens skyld, jeg har ikke inntrykk av at Zelniskyj er nazi.

Anonymkode: 7c4d9...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Kan også nevne at han er rasist, og elsker Trump."

Jeg tror du troller jeg, ts. 

Anonymkode: 1aa38...054

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

"Kan også nevne at han er rasist, og elsker Trump."

Jeg tror du troller jeg, ts. 

Nei, det gjør jeg virkelig ikke !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, det gjør jeg virkelig ikke !!

Så hvorfor er du sammen med en som åpent sier han er rasist? Du reagerer ikke på at alt det andre han angivelig tror på, men at han støtter Putin er plutselig farlig? Først DA stiller du spørsmål ved ham? Hvis du ikke troller så må du være jævla dum, rett og slett.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er masse (ny)-nazister i bla Tyskland også, det høyreekstreme partiet får ca 10%av stemmene, i gamle Øst-Tyskland rundt 30%. Bør Tyskland bombes som det neste landet i følge ham? Skal alle land med nynazister bombes?

Anonymkode: cae05...f59

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så hvorfor er du sammen med en som åpent sier han er rasist? Du reagerer ikke på at alt det andre han angivelig tror på, men at han støtter Putin er plutselig farlig? Først DA stiller du spørsmål ved ham? Hvis du ikke troller så må du være jævla dum, rett og slett.

Jo jeg har reagert  veldig på alle de rasistiske uttalelsene han har kommet med, og det har direkte vært rettet mot mine barn, siden faren deres er utenlandsk. Dette har vært ekstremt sårende og jeg har aldri opplevd rasisme på den måten, trodde ikke at noen kunne tenke sånn. Men ja,  jeg er muligens både naiv og dum som forsatt er sammen med han.  Kan nevne at det har blitt slutt flere ganger mellom oss pga slike ting. Men av en og annen merkelig grunn kommer vi sammen igjen. Han har en slags kraft over meg, vet ikke hva det er desverre.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...