AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #1 Del Skrevet 16. mars 2022 Det sies jo at det er viktig å spise variert, men... på en måte er det lettere å spise det samme hele tiden. Kjedelig, men noen av oss kan spise det samme hver dag uten å bli lei. Tenker at i en fase hvor en prøver å slanke seg så er det kanskje like greit å være kjedelig i matveien? Mens for andre blir det vanskeligere å holde seg til det fordi det blir for kjedelig. Hvordan er det for deg? Anonymkode: 810eb...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #2 Del Skrevet 16. mars 2022 Man kan fint ha variasjon i en rutine. For å spise variert så trenger man ikke spise alt mulig rart, så lenge man har forskjellige farger fra grønnsaksriket og noen forskjellige proteinkilder. Man kan holde seg til 5-6 middagsretter i lang tid og fortsatt ha et variert og balansert kosthold. Anonymkode: a1b74...81c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #3 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Man kan fint ha variasjon i en rutine. For å spise variert så trenger man ikke spise alt mulig rart, så lenge man har forskjellige farger fra grønnsaksriket og noen forskjellige proteinkilder. Man kan holde seg til 5-6 middagsretter i lang tid og fortsatt ha et variert og balansert kosthold. Anonymkode: a1b74...81c Sant nok Bare føler at det hadde vært lettere å bare spise omtrent det samme hver dag, tar bort det meste av planlegging og tankevirksomhet rundt det. At det bare går omtrent automatisk. Men 5 retter som man bytter på, det går jo an. Anonymkode: 810eb...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #4 Del Skrevet 16. mars 2022 Jeg spiser samme frokost og lunsj hver dag, om jeg går ned i vekt eller ikke. Varierer bare middag Om du har f.eks 10 retter å veksle på mens du går ned i vekt ser jeg ikke noe problem med det, så lenge de er ok sunne og noe du har lyst på. Anonymkode: 28986...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bithiah Skrevet 17. mars 2022 #5 Del Skrevet 17. mars 2022 Jeg spiser alltid to knekkebrød til frokost, rutine hver eneste dag. Varierer mellom ost, skinke, leverpostei og makrell i tomat (med agurk/tomat/paprika/salat - alt etter hva vi har og jeg har lyst på). Synes du det er å spise det samme hver dag, eller er det å variere? Oppleves ikke som at jeg tenker noe over det - så for meg er det en lik rutine. Men kan være litt variasjon likevel? Middag hadde jeg aldri klart å spise det samme hver dag 😅🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå