Gå til innhold

Aaah! Hvordan skal man få i seg omega-3!?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Oppdrettslaks er full av gift og faenskap, og omega-3 tabletter er harske. Så de er utelukket.

Hva med tran og makrell i tomat?!?!?

Anonymkode: f26c6...702

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til med tran hvis du ikke klarer å svelge en omega 3-tablett 😄

Men ja, makrell i tomat er vel en bra kilde?

Anonymkode: ac6f3...55b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Møllers omega 3 kapsler er ikke harske. Og tar du de sammen med mat er du ganske sikker på at du ikke merker noe til de. 

For min del er ikke tran og makrell i tomat noe bedre.

Anonymkode: a3ec7...072

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange år siden trantablettene var harske. 

Möller's Pharma høykonsentrert omega-3 kapsler 80stk - Apotek 1

Anonymkode: ae6b5...f9d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Frø og nøtter inneholder godt meg omega-3. Spiser blant annet frøknekkebrød. Og har frø i granolablandinger. 

Ellers er sild godt, rimelig, og sunt.

Miljøgifter handler uansett om volum, så øvrig fet fisk er noe man ikke bør kutte helt ut fra kostholdet. 

Anonymkode: d3709...972

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Møllers omega 3 kapsler er ikke harske. Og tar du de sammen med mat er du ganske sikker på at du ikke merker noe til de. 

For min del er ikke tran og makrell i tomat noe bedre.

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er mange år siden trantablettene var harske. 

Möller's Pharma høykonsentrert omega-3 kapsler 80stk - Apotek 1

Anonymkode: ae6b5...f9d

Finnes det uavhengige bevis for at de ikke er harske? 

AnonymBruker
Skrevet

Nå er ratioen mellom omega-6 og omega-3 som er viktig. Vi tar ofte tilskudd av omega-3 fordi vi spiser store mengder omega-6. Kutter du ned på sistnevnte trenger du ikke like mye omega-3 heller. 

Anonymkode: e72e8...78c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alger,  tang og tare, algeolje, vegansk omega 3.

Anonymkode: 88cfe...ca2

• Liker 1
Skrevet

Om du skal ta tran så er det viktig at den inntas før du spiser/drikker noe annet. Svelg den ene skjeen med tran, skyll ned med ett glass vann, ta så en pause på 5min før du spiser eller drikker. (Tiden kan brukes på badet, forberede frokosten el) da slipper du å gå rundt å gulpe/rape tran.

2 skiver med makrell i tomat i løpet av dagen gjør samme nytten, men greit å få kunne få pusset tenner etterpå.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Skal du ha BEVIS for at et produkt er holdbart til datoen som er satt på boksen? 

Lykke til med det. 

Jeg tar Omega-3 tabletter omtrent daglig, og har vært gjennom mange bokser i mitt liv. Det har aldri forekommet en "harsk" tablett. Ikke at man skulle kunne kjenne noen smak - de svelges jo hele.

Du er rar.

Anonymkode: 7f62f...bb0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg takler ikke transmak selv, så jeg hadde ikke brukt de om jeg skulle gå å gulpe harsk transmak.

Har nylig overbevist min mor om å prøve de også, hun har ikke taklet omega 3 kapsler pga transmak(hun har prøvd diverse fra apotek og helsekost). Men nå her en dag sa hun at Møller var hun glad jeg overtalte henne til å prøve, de kunne hun ta, for de kjente hun ikke transmak av.

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg tar gelekapsler. Har aldri merket noe til at de er dårlige, raper ikke gammel fisk etterpå eller noe som helst.

AnonymBruker
Skrevet

Tran. Jeg tar kapsler nå, men når jeg tok tran kjøpte jeg den med sitron, og hadde klar frokost så jeg bare fikk unna tranen raskt og kunne få bedre smak etterpå :)

Anonymkode: a3c32...a3a

Skrevet

Tar Møllers Total daglig og har aldri merket noen harsk smak. Trenger litt ekstra vitaminer, derfor den esken (er vanskelig å finne, men den er billigst på Normal og de har den ofte på Europris)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Oppdrettslaks er full av gift og faenskap, og omega-3 tabletter er harske. Så de er utelukket.

Hva med tran og makrell i tomat?!?!?

Algeomega :) 

Anonymkode: 11dcb...85d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...