Bålkaffe Skrevet 16. mars 2022 #2 Skrevet 16. mars 2022 (endret) supermamz skrev (2 timer siden): Funker produktene eller er det bare tull? Tull. Fikk noen produkter prakka på meg for endel år siden og aldri har jeg hatt verre utbrudd av sorte ormer og kviser enn når jeg brukte de produktene der. Jeg fortsatte også, fordi jeg trodde at det kanskje bare ville være sånn i starten, men nei. Det bedra seg aldri. Og dette er MLM-opplegg også, så jeg holder meg langt, langt, langt, langt unna. Endret 16. mars 2022 av Bålkaffe 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #3 Skrevet 16. september 2022 Nei. Synes ikke det funker. De hadde en tannkrem med vaniljesmak som smakte veldig godt, men tenne ble ikke hvite og det var ikke verdt prisen bare for smaken. Opplevde ikke at hudpleieproduktene eller vitaminpillene gjorde noe mer en billigere varianter. Var jo også et sabla mas fra hun som vervet meg om at jeg måtte « selge» mer, selv om jeg aldri ble med for og selge, men for og teste ut produktene selv. Anonymkode: 02db0...d0d
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #4 Skrevet 16. september 2022 Jeg har flere eldre kollegaer som er veldig fornøyd med det jeg tror heter lumispa. Jeg har ikke prøvd den selv. Anonymkode: 07a7f...4dc
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #5 Skrevet 16. september 2022 Nuskin er dårlige produkter!! Hvis man først skal støtte MLM, så er Mary Kay bedre😜 Anonymkode: 16455...cc4
Perelandra Skrevet 16. september 2022 #6 Skrevet 16. september 2022 (endret) Tråden er ryddet for reklame, spam, latterliggjøring og svar til dette. Oppdatering: Ryddet for avsporing (kommentar til moderering) Perelandra, mod. Endret 16. september 2022 av Perelandra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå