AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #1 Del Skrevet 16. mars 2022 Jeg søkte på drømmejobben for noen uker siden og ble innkalt til et intervju over teams torsdag i forrige uke. Intervjuet gikk veldig bra, jeg hadde god kjemi med intervjuer, mye god stemning og latter fra begge. På slutten av samtalen fikk jeg beskjed om at vedkommende skulle holde flere intervjuer samme og neste dag. Jeg skulle få svar på om jeg kom videre til 2gangsintervju ila denne uken. Etter intervjuet satt jeg igjen med en skikkelig god følelse som etterhvert avtok med dagene som har gått og jeg ikke har hørt noe igjen fra intervjuer. jeg må legge til at jeg sendte en « tamm for samtale» mail til intervjuer dagen etter samtalen uten å få svar frem til nå. Jeg er såååå stressa er redd hun har hatt mer kvalifiserte kandidater på intervju og at jeg ikke var en aktuell kandidat likevell. burde jeg være bekymret eller overdriver jeg??? På forhånd takk for alle svar! Anonymkode: 621db...a8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymbruker2312 Skrevet 16. mars 2022 #2 Del Skrevet 16. mars 2022 Det er tross alt fortsatt bare onsdag, så anbefaler deg å vente i hvert fall i løpet av uken her før du på en måte "overtenker". Men jeg synes jo at det er litt rart at du ikke har fått svar på mailen, jeg hadde i hvert fall svart. Igjen så bør man si ifra i god tid før du skal på et nytt intervju, og da er det jo i utgangspunkt enten i morgen eller fredag som blir alternativet. Med mindre det har skjedd noe som må føre til at de må utsette det, uten at du eller de andre vet det. For all del kan de plutselig kontakte deg i morgen eller fredag og informere om annen intervju i neste uke. Så bare vent litt, ikke ta sorgene på forskudd. En ting er klart, og det er at de bør si ifra i god tid. Det er ikke slik at de skal si ifra dagen før (noen gjør faktisk det, men det er uprofesjonelt). Bare gi det litt mer tid. Om de så ikke har sagt noe som helst når neste uke kommer, så er mest sannsynlig løpet kjørt. De bør dog alltid informere om du ikke har fått jobben, typ "takk for at du stilte opp", slik at du vet om det. Mange bedrifter som ikke gjør dette heller, noe som er svært uprofesjonelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #3 Del Skrevet 16. mars 2022 Tusen takk for svar! uff, det er ikke lett med jobb prosesser… noen flere som kan dele sine erfaringer?? Anonymkode: 621db...a8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #4 Del Skrevet 16. mars 2022 Hadde 1-2 uker mellom førstegangsintervju og andregangsintervju i begge jobbene jeg til slutt fikk tilbud om. Men, dette var rett før jul og de var derfor ivrige på å bli ferdig før de gikk inn i juleferie. Anonymkode: 4f7cd...968 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #5 Del Skrevet 16. mars 2022 Jeg hadde teams intervju fredag. Onsdagen etter fikk jeg innkalling til andregangsintervju, som var en uke senere. Sist jeg var i prosessen så fikk jeg telefon med innkalling til andregangsintervju nesten tre uker etter førstegangsintervjuet. Og da andregangsintervju fire dager senere. Anonymkode: 9cdf2...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #6 Del Skrevet 16. mars 2022 Jeg hadde førstegangsintervju på teams forrige mandag. Fredag samme uke fikk jeg innkalling til andregangsintervju, som var nå på tirsdag. Anonymkode: 23387...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #7 Del Skrevet 16. mars 2022 Andregangsintervju fant sted fire uker etter førstegangsintervjuet. Fikk tilbud 5 uker etter der😅 Anonymkode: c4686...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå