Bonnie Skrevet 30. oktober 2005 #1 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg er uerfaren mht. kalorier etc. Jeg lurer bare på hvor mye kalorier man bør få i seg for å holde vekten akkurat. Jeg er slank/tynn fra naturen, men synes nok jeg veier et par kilo mer nå enn for 10 år siden. Har alltid vært fysisk aktiv, men pga helsetilstand for tiden kan jeg ikke trene. Jeg har stillesittende arbeid. Noen som vet hvor mye jeg kan spise uten å legge på meg? (Jeg er 38 år, 163, 51)
Nella Skrevet 30. oktober 2005 #2 Skrevet 30. oktober 2005 på iform.no under kalkulatorer er det er par du kan bruke til å regne ut og på iform.nu er det
Bonnie Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2005 på iform.no under kalkulatorer er det er par du kan bruke til å regne ut og på iform.nu er det ← Takk for tipset! Den siden var morsom, mange gøyale tester der.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2005 #4 Skrevet 31. oktober 2005 Har lært at man aldri må innta mindre en 1200 kcal pr. dag.
Nella Skrevet 31. oktober 2005 #5 Skrevet 31. oktober 2005 Har lært at man aldri må innta mindre en 1200 kcal pr. dag. ← Det er lite det også. Men i helt stillesittende tilstand og ingen aktivitet er det få som kommer under 1500kcal om dagen med de kalkulatorne... Og egentlig så bør man ikke spise mindre enn basalstoffskiftet.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #6 Skrevet 1. november 2005 Jeg testet denne kalkulatoren og fikk opp at jeg skulle innta 2200 kcal pr. dag (veier 97 kilo og er 167 cm høy) er ikke det veldig mye?
Lollo Skrevet 1. november 2005 #7 Skrevet 1. november 2005 Max Factor hadde (eller har?) en mascara som heter 2000 Calories. Og det er fordi det er så mye en gjennomsnittlig kvinne trenger hver dag, så vidt jeg husker. Det hjelper kanskje litt, selv om ingen er helt gjennomsnittlige (Uansett en skikkelig bra mascara...)
Nella Skrevet 1. november 2005 #8 Skrevet 1. november 2005 Jeg testet denne kalkulatoren og fikk opp at jeg skulle innta 2200 kcal pr. dag (veier 97 kilo og er 167 cm høy) er ikke det veldig mye? ← Nei, det er ikke spesielt mye. Det er kaloriinntaket for å opprettholde dagens vekt altså. Øker du går du opp, minker du vil du gå ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå