Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen hvordan jeg kan fjerne mine forferdelige lashextensions selv med noe jeg har hjemme? Helst uten at jeg mister alle mine egne vipper(de få og små jeg har🥺) Setter veldig pris på hjelp,er litt desperat her!!!😬

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Lishad skrev (1 minutt siden):

Vet noen hvordan jeg kan fjerne mine forferdelige lashextensions selv med noe jeg har hjemme? Helst uten at jeg mister alle mine egne vipper(de få og små jeg har🥺) Setter veldig pris på hjelp,er litt desperat her!!!😬

Prøv med babyolje. Mulig du må gjøre det i flere runder. Noe vipper vil du uansett miste, og du vil føle at du har mistet alle selv om det ikke stemmer 🙈

Anonymkode: ff53c...db3

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Prøv med babyolje. Mulig du må gjøre det i flere runder. Noe vipper vil du uansett miste, og du vil føle at du har mistet alle selv om det ikke stemmer 🙈

Tusen takk🙏❤️Jeg skal prøve noen runder med det nå med en gang! Dette var første og siste gang jeg får satt på extensions,bedre med falsies,da ødelegger man hvertfall sine egne vipper litt mindre😊

Skrevet

Kanskje balsam? Det jeg bruker når jeg fjerner tape hair extensions hvertfall. Men det er kanskje ikke bare-bare å få det i øynene da 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Lishad skrev (2 timer siden):

Tusen takk🙏❤️Jeg skal prøve noen runder med det nå med en gang! Dette var første og siste gang jeg får satt på extensions,bedre med falsies,da ødelegger man hvertfall sine egne vipper litt mindre😊

Hvor lenge er det siden du tok de? 

Om du akkurat har satt de på, under 48 timer eller mer enn 3 uker siden. Så sitter de nok løsere. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig i det som står over her :) Jeg fjernet de selv med å smøre på olivenolje også ta en varm dusj med masse damp, så "gnei/rullet" jeg de av med q-tips. Men det tar tid, og du må nok regne med å miste noen av dine egne vipper, men de vokser jo ut igjen :)

Anonymkode: 385a0...634

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg fikk de for 16 dager siden.Endte opp med å bruke en blanding av solsikkeolje og babyolje og lot det sitte å virke i rundt en time,så tok jeg en klut med varmt vann på og la over øynene en stund før jeg tok på mere vann og masse eyemakeup remover fra lancome og gned meg i øya til de løsna…ganske rød og sår rundt øya nå,og veldig lite av mine vipper igjen,men jeg ble kvitt de👍
De var utrolig uprofesjonelt satt på,en fake vipp var limt fast til 2-3 av mine og det går jo dårlig siden alle vippene mine ikke vokser i samme tempo,og hun som satte de på meg sa til og med at det var såå mange som ikke kunne sette på extensions ordentlig,så jeg var så heldig som hadde fått time med henne…NOT!!! Egentlig har jeg ny time hos henne i morgen,men jeg har tenkt å ringe dit i dag for å avbestille tiden og fortelle henne en ting eller tre om hva jeg syns om jobben hun gjorde…:rope:

Takk for all god hjelp her🧡

Hvis noen fra Lillehammer lurer på hvor de absolutt ikke burde gå,så bare spør!😊

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Lishad skrev (33 minutter siden):

Jeg fikk de for 16 dager siden.Endte opp med å bruke en blanding av solsikkeolje og babyolje og lot det sitte å virke i rundt en time,så tok jeg en klut med varmt vann på og la over øynene en stund før jeg tok på mere vann og masse eyemakeup remover fra lancome og gned meg i øya til de løsna…ganske rød og sår rundt øya nå,og veldig lite av mine vipper igjen,men jeg ble kvitt de👍
De var utrolig uprofesjonelt satt på,en fake vipp var limt fast til 2-3 av mine og det går jo dårlig siden alle vippene mine ikke vokser i samme tempo,og hun som satte de på meg sa til og med at det var såå mange som ikke kunne sette på extensions ordentlig,så jeg var så heldig som hadde fått time med henne…NOT!!! Egentlig har jeg ny time hos henne i morgen,men jeg har tenkt å ringe dit i dag for å avbestille tiden og fortelle henne en ting eller tre om hva jeg syns om jobben hun gjorde…:rope:

Hvis noen fra Lillehammer lurer på hvor de absolutt ikke burde gå,så bare spør!😊

Så bra du fikk det til! Synd at det gikk så dårlig, når man betaler og blir forespeilet et resultat så bør en få noe i nærheten i allefall

Anonymkode: 5b9e5...77d

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Så bra du fikk det til! Synd at det gikk så dårlig, når man betaler og blir forespeilet et resultat så bør en få noe i nærheten i allefall

Det var deilig å få de av! Ja,det mener jeg også,jeg betalte 1500kr for det så forventa littegrann mer enn jeg fikk for å si det sånn. Hun visste jo at det ville bli et dårlig resultat og hun visste at hun ikke kunne gjøre en god jobb så hun burde jo ha vært ærlig å sagt at jeg kunne prøve et vippeserum noen uker og komme tilbake så hun evt kunne se om det var mulig å få gjordt det bedre da,det ville jeg hatt mere respekt for. De tjener jo ikke på å behandle kundene sine på denne måten,Lillehammer er et lite sted og folk snakker jo med hverandre.Dårlig måte å drive butikk på!

Ha en fin dag idag da☀️

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Lishad skrev (2 minutter siden):

Det var deilig å få de av! Ja,det mener jeg også,jeg betalte 1500kr for det så forventa littegrann mer enn jeg fikk for å si det sånn. Hun visste jo at det ville bli et dårlig resultat og hun visste at hun ikke kunne gjøre en god jobb så hun burde jo ha vært ærlig å sagt at jeg kunne prøve et vippeserum noen uker og komme tilbake så hun evt kunne se om det var mulig å få gjordt det bedre da,det ville jeg hatt mere respekt for. De tjener jo ikke på å behandle kundene sine på denne måten,Lillehammer er et lite sted og folk snakker jo med hverandre.Dårlig måte å drive butikk på!

Ha en fin dag idag da☀️

Ja enig i at det er verre på små steder, da bør en virkelig gjøre sitt beste. 

Takk! Ha en kjempefin dag du og! 🌞

Gjest Pommen
Skrevet
Lishad skrev (7 timer siden):

Hvorfor fjerner du dem bare ikke? Koster 300kr hos de fleste salonger. Jeg dro av mine, mistet halvparten.

AnonymBruker
Skrevet
Lishad skrev (1 time siden):

Godt du fikk de av, selv om det gikk litt hardt ut over egene vipper. De vokser heldigvis overraskende fort ut igjen. 

Hender en sjelden gang at jeg også får en vippe eller to som er blitt festet til to av mine, og det er skikkelig vondt når de vokser ut 😬

Jeg har en pause nå etter øyebetennelse som kom sammen med Covid-19, og plukket selv av siste rest for noen dager siden. 

Utrolig kjedelig at du fikk en så dårlig opplevelse. Så fortell henne absolutt hva du mener om den dårlige jobben.  Opplevde selv at mine falt av etter en uke på ene halve øyet, og ga beskjed. Fikk time til å orden det gratis dagen etter, og halv pris på neste to timen😊

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...