Gå til innhold

Anna Rabben, Vloggkollektivet/Mammahjerter

Viki6

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

skruf skrev (På 29.2.2024 den 10.41):

Er det lenge siden hun var ferdig utdannet? Hun virker veldig «høy» på seg selv pga hun er sykepleier. Sånn som nå etter fjerning av blindtarm der hun skulle fortelle følgerne hva som hadde skjedd: hørtes ut som hun avga rapport om en pasient ved vaktbytte med bare faguttrykk som taxykardi (hjertefrekvens/ hjerteaktivitet), metning (mengde oksygen i blodet), akutt appendisitt (blindtarmbetennelse) osv osv

Var en følger som spurte om hun kunne forklare uten bruk av faguttrykk da ikke alle er helsepersonell, og det var nesten som hun ventet på den meldingen der sånn at hun fikk være belærende

Likedan alt hun legger ut om hva hun opplever på jobb og der hun tidligere var i praksis og hadde ekstrajobb (fødeavd); kan nesten høres ut som om hver vakt er er som en episode av Greys

Har samme utdannelse selv, men mye lengre fartstid enn Anna, naturlig nok siden jeg er eldre enn henne, men kan ikke huske at hverken jeg eller mine venninner som er sykepleiere, eller kollegaer, bruker faguttrykk i dagligtale til venner/familie/omgangskrets. Selv mannen til Anna har jeg hørt flere ganger bedt henne snakke sånn at han forstår da han er ikke helseutdannet.

Det blir bare for teit å «brife» på den måten der

Jeg har reagert på dette selv. Men det er vel derfor hun holder på sånn, nettopp fordi hun er nyutdannet. Det er ingen sykepleiere som har vært lenge i yrket som driver sånn med fremmedord foran mennesker som ikke jobber i yrket. Helt merkelig. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Jeg vet om flere kvinner som har tatt slankeoperasjon eller gått på «slankemedisin», og de har fått et helt annet selvbilde. Alle jeg vet om har faktisk forlatt sin partner. Det finnes selvfølgelig de som ikke gjør det også, men jeg tror det er noe med oppmerksomheten du får etter vekttap som gjør at du mister litt hodet. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rundtfingern skrev (På 16.11.2024 den 21.24):

Tydeligvis slutt mellom henne og Dennis. Gifta ikke de seg i fjor?

Gifta seg i oktober ‘22 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mariie skrev (13 timer siden):

var vel en siste lile krampetrekning - skjedde jo i hurten og stytrten..

Ja, hadde det ikke vært slutt mellom de først? Så ble de sammen og forlovet seg..og så giftet de seg noen måneder senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...