AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #1 Skrevet 15. mars 2022 Noen her som har tips til vegetarprodukt (type burger, pølse og lignende) som faktisk smaker godt? Jeg er dessverre veldig glad i kjøtt, men ønsker å spise mer vegetarmat. Jeg liker mye vegetarmat uten bruk av erstatningsprodukt, men jeg tenker samtidig at det hadde vært greit å kunne bruke erstatningsprodukt når jeg skal grille eller lignende. Hadde vært så greit å ta meg seg vegetarburger eller pølse hvis man er på farten, men siden jeg ikke har funnet noe jeg liker enda blir det foreløpig vanlige burgere og pølser. Anonymkode: 55fd5...7ba 1
Mamajune11 Skrevet 15. mars 2022 #2 Skrevet 15. mars 2022 Beyond burger, hands down beste du får. Coop vegetardag pølser med ost og chilli. GoVegan grillpølser. VegMe Chorizo. 1
Mamajune11 Skrevet 15. mars 2022 #3 Skrevet 15. mars 2022 Du kan følge diverse kontoer på instagram for tips, jeg følger to stk som kun poster produkt. Ikke noe vegansk propaganda, kun produkt. Vegetar_produkt_norge Vegally.no
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #4 Skrevet 15. mars 2022 Mamajune11 skrev (3 minutter siden): Beyond burger, hands down beste du får. Coop vegetardag pølser med ost og chilli. GoVegan grillpølser. VegMe Chorizo. Takk for tips 😊 Beyond burger har jeg faktisk hørt mye bra om. Hvordan er vegetarpølsene du nevner sammenlignet med andre typer pølser? Synes ofte vegetarpølser har merkelig smak og konsistens. Eneste jeg har likt til nå er IKEA sine. Anonymkode: 55fd5...7ba
Pippi Lotta Skrevet 15. mars 2022 #5 Skrevet 15. mars 2022 Jeg er ikke så glad i erstatningsprodukter men naturlig burger synes jeg er godt, Coop sine ostepølse er gode å grille og så har sants Maria et vegetar taco fyll du blander med hermetiske tomater som er veldig godt istedenfor kjøttdeig i taco. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #6 Skrevet 15. mars 2022 Alt fra vegme og beyond Go vegan grillpølser Anonymkode: 7fa3c...cb3 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #7 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alt fra vegme og beyond Go vegan grillpølser Anonymkode: 7fa3c...cb3 Pluss naturli burger i frysedisken Anonymkode: 7fa3c...cb3 3
Mamajune11 Skrevet 15. mars 2022 #8 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for tips 😊 Beyond burger har jeg faktisk hørt mye bra om. Hvordan er vegetarpølsene du nevner sammenlignet med andre typer pølser? Synes ofte vegetarpølser har merkelig smak og konsistens. Eneste jeg har likt til nå er IKEA sine. Anonymkode: 55fd5...7ba Mye dårlige veggie pølser på markedet. Men det er også en tilvenningssak siden en veggipølse aldri vil bli helt lik en «ekte» pølse da 😅 Jeg liker konsistens og smak på coop sine, de egner seg veldig godt til grilling også. Smuldrer ikke opp liksom slik mange andre gjør. Beyond meats er seriøst det beste, men det er også ganske dyrt. Typ 70kr for to burger patties. Men det er verdt det i ny og ne syns jeg Har ikke smakt beyond meats sine pølser, pga prisen rett og slett.
Jdz Skrevet 15. mars 2022 #9 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Takk for tips 😊 Beyond burger har jeg faktisk hørt mye bra om. Hvordan er vegetarpølsene du nevner sammenlignet med andre typer pølser? Synes ofte vegetarpølser har merkelig smak og konsistens. Eneste jeg har likt til nå er IKEA sine. Anonymkode: 55fd5...7ba Jeg er som deg veldig glad i kjøtt, men Beyond Burger er noe av det beste jeg har fått servert av burger. Har etterhvert blitt litt tryggere på vegetariansk matlaging, så nå varierer jeg litt mer og bruker ikke bare ferdigprodukter. Spiser vegan/vegetar 2-3 dager i uka uten problem. Av pølser er Beyond Meat Plant Based Hot Italian Sausage en av mine favoritter. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #10 Skrevet 15. mars 2022 Denne, Spiseklar Planteprotein med Spicy Paprika er veldig god! Spiste den i en slags hjemmelaget wrap en gang. Ikke veldig sterk, bare såvidt det var noe der. Kjøpte også noen Vivera nuggets for en stund tilbake som jeg måtte sjekke flere ganger om de faktisk var veganske. Smakte som vanlige nuggets med kyllingkjøtt. Prøvde også klubbene de hadde. Var veldig lik i både smak og konsistens, men var større, og med annet krydder. Veldig gode også. Ikke helt det du spør om, men jeg kjøpte også en ferdigrett jeg ble helt satt ut av når jeg prøvde den. Jeg er ikke 100 % sikker, men tror det var denne fra VegMe. Der også måtte jeg sjekke flere ganger, fordi "kyllingen" i gryta kjentes ut som kylling, helt lik i konsistensen. (Men smaken var bare av selve gryta) Står at den har "pulled VegMe" i seg, så er nok det som var "kyllingen" jeg kjente. Den var iallefall fantastisk i den gryta. Den får du kjøpt seperat hvis du bare ønsker å prøve den. En annen ting med "pulled VegMe" jeg smakt var denne wrappen. Kjempegod! Tror jeg kjøpte alt det ovenfor på Coop Extra, unntatt wrappen som jeg tror jeg kjøpte på Kiwi. Jeg spiser en del kjøtt til vanlig, men synes det er spennende å prøve nye ting. Så disse tingene er ting jeg foreslår pga at de rett og slett smaker godt, ikke bare fordi de er veganske. Beyond Burger har jeg ikke smakt selv, men hørt veldig mye positivt om den. Har sett etter den men finner den ikke her jeg bor. Har kjøpt en del forskjellige veganske pølser men har enda ikke funnet noen jeg liker. De smaker/lukter og kjennes litt ut som gammel gummi som har begynt å falle fra hverandre, men som har blitt lagt midt i tykk røyk en stund. Anonymkode: 67b40...55e 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #13 Skrevet 16. mars 2022 Denne er kjempegod (fra Burger King): Anonymkode: f5413...c41
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #14 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Takk for tips 😊 Beyond burger har jeg faktisk hørt mye bra om. Hvordan er vegetarpølsene du nevner sammenlignet med andre typer pølser? Synes ofte vegetarpølser har merkelig smak og konsistens. Eneste jeg har likt til nå er IKEA sine. Anonymkode: 55fd5...7ba Jeg elsker kjøtt, men siden jeg elsker dyr mer så er jeg vegeterianer. De burgerene er kjempegode. Pølsene er også veldig gode(Ikke kok dem). Vi spiser de veldig ofte. Anonymkode: 86fe8...eec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå