Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først, selvfølgelig er det personlig og jeg må finne noe som betyr det og er rett for meg. Men jeg kan likevel få tips, ideer og inspirasjon 😊

Vil ha en tattoo som symboliserer dette:

At jeg er bra nok.

Jeg er sterk.

Jeg klarer dette.

Bevar roen, pust.

Ha håp, det er en ny begynnelse.

Ja, jeg har gått igjennom litt dritt, prøver å være sterk, komme meg igjennom det og ikke falle ned i depresjon eller la angsten ta overhånd.

Takk for alle gode tips og inspirasjon 

Anonymkode: 56fea...38c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Først, selvfølgelig er det personlig og jeg må finne noe som betyr det og er rett for meg. Men jeg kan likevel få tips, ideer og inspirasjon 😊

At jeg er bra nok.

Jeg er sterk.

Jeg klarer dette.

Bevar roen, pust.

Ja, jeg har gått igjennom litt dritt, prøver å være sterk, komme meg igjennom det og ikke falle ned i depresjon eller la angsten ta overhånd.

Anonymkode: 4116d...56c

AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Anonymkode: 4116d...56c

AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Fugl Phoenix? 

Symboliserer gjenfødelse og en ny start. Og stor styrke. Da den gjenoppstår fra asken. 

Anonymkode: ad361...b9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Først, selvfølgelig er det personlig og jeg må finne noe som betyr det og er rett for meg. Men jeg kan likevel få tips, ideer og inspirasjon 😊

At jeg er bra nok.

Jeg er sterk.

Jeg klarer dette.

Bevar roen, pust.

Hva med å finne noe som symboliserer dette for DEG? Jeg hadde også en ide om hva jeg ville at budakapet skulle være, men ville at det skulle være et diskret budskap som egentlig bare jeg forstår. Så fant jeg ut av det etter noen år.

Anonymkode: d3a7b...38a

• Liker 1
Gjest Geitis
Skrevet

Jeg har ikke få panikk på armen, men det trenger jo ikke være så bokstavelig😅

Hva med en lotus blomst? 

Skrevet (endret)

Ville Googlet for litt inspo, brukt litt tid på det. Kanskje fått noen til å tegne så det blir helt unikt..Det skal jo tross alt sitte på kroppen din lenge, så mener motivet også bør være nært deg i hjertet på lik linje som budskapet.. -ikke bare ta en random ting som tilfeldigvis betyr det du vil uttrykke..😊 Da er det nesten bedre med bare rene ord!

Endret av SinfulBby
Skrivefeil
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
SinfulBby skrev (2 minutter siden):

Ville Googlet for litt inspo, brukt litt tid på det. Kanskje fått noen til å tegne så det blir helt unikt..Det skal jo tross alt sitte på kroppen din lenge, så mener motivet også bør være nært deg i hjertet på lik linje som budskapet.. -ikke bare ta en random ting som tilfeldigvis betyr det du vil uttrykke..😊 Da er det nesten bedre med bare rene ord!

Enig med deg. 

Og å bruke tid på research på stil og artister innen den stilarten. 

Anonymkode: d3a7b...38a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du et minne,en person,et kjæledyr fra barndommen som du søker til når natta blir lang og du prøver å sovne? Kanskje er det der et symbol eller bilde  du trenger ? 

Anonymkode: ad361...b9e

Gjest StellaNova
Skrevet

Hva med en lotus? :)  Mange stiler og farge muligheter. 

"Because lotuses rise from the mud without stains, they are often viewed as a symbol of purity. Since they return to the murky water each evening and open their blooms at the break of day, lotus flowers are also symbols of strength, resilience, and rebirth"

image.jpeg.8dbabf73d518ee4dc1afb45fff07f7f0.jpeg6,563 Lotus Tattoo Illustrations & Clip Art - iStock

AnonymBruker
Skrevet
Geitis skrev (16 minutter siden):

Jeg har ikke få panikk på armen, men det trenger jo ikke være så bokstavelig😅

Hva med en lotus blomst? 

Jeg har pust 😅

Anonymkode: 78c4c...eb8

Skrevet

To like tråder er flettet sammen. 

Perelandra, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Dytt :) 

Anonymkode: 460c0...d71

AnonymBruker
Skrevet

Tatover et Bjørnedyr:

Bjørnedyr er kjent som verdens mest hardføre dyr. De kan overleve uten vann i årevis, nedfrysing til minus 272 grader, oppvarming til 151 grader, 1000 ganger større doser radioaktivitet enn mennesker, samt vakuum og trykk som er 6000 ganger større enn på landjorden, skriver Illustrert Vitenskap.24. mai 2021

Anonymkode: 3c5e0...41e

AnonymBruker
Skrevet

En sol der solstrålene rundt staver ut f.eks " you got this " i morsekode. 

Anonymkode: edb18...698

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du har vært gjennom noe….hvorfor tatovere det på kroppen? Hva med å bli ferdig med det og gå videre? Tatover heller et motiv som du liker og ikke noe som stadig minner deg på hva som har vært.

Anonymkode: a3869...a44

AnonymBruker
Skrevet

Tatovering heter det. 

Anonymkode: 204e3...89a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...