Gå til innhold

18 mnd. Lei seg pga ny kjæreste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har den datter på 18 mnd. Jeg og barnefar gjorde det slutt for et år siden. Jeg har startet og date en herlig mann han har hvert på besøk her om dagen og fikk hilst på datteren min. 

Jeg og han satt bare på sofaen og han strøk meg i armen, lille på 18 mnd såg det og tårene trillet nedover kinnet hennes. 

Det gjorde vondt i hjertet mitt og jeg måte bare be daten ( ny kjæreste ) reise hjem. 

Nå lurer jeg var hun virkelig lei seg eller var hun kanskje sjalu? Nå som hun starter i trassalderen. 

Anonymkode: 9cf08...b5f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager lar du en ny kjæreste møte ungen din så tidlig? Det er jo uansvarlig. Det kan da ikke være så vanskelig å holde seg noen måneder. Har nesten ikke ord.

Anonymkode: 7edfd...644

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor i alle dager lar du en ny kjæreste møte ungen din så tidlig? Det er jo uansvarlig. Det kan da ikke være så vanskelig å holde seg noen måneder. Har nesten ikke ord.

Vi har datet i 4 mnd. 😅 så tidlig er det nok ikke. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

4 mnd er ganske så tidlig for å treffe noens barn.

Med det sagt, tror jeg ikke at barnet ditt gråt pga sjalusi.

Anonymkode: aad7b...1aa

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Jo, det er det. Ting går fort i svingene hos deg.

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

Såpass 🤣 Kvinner på Kvinneguiden er noe merkelige 🤔 hvis man liker hverandre godt og vil noe serisøt så er det ikke så farlig med et lite møte. Hun er trosalt 18 mnd. Ikke 8 år.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har den datter på 18 mnd. Jeg og barnefar gjorde det slutt for et år siden. Jeg har startet og date en herlig mann han har hvert på besøk her om dagen og fikk hilst på datteren min. 

Jeg og han satt bare på sofaen og han strøk meg i armen, lille på 18 mnd såg det og tårene trillet nedover kinnet hennes. 

Det gjorde vondt i hjertet mitt og jeg måte bare be daten ( ny kjæreste ) reise hjem. 

Nå lurer jeg var hun virkelig lei seg eller var hun kanskje sjalu? Nå som hun starter i trassalderen. 

Stakkar liten! Forestill deg hvordan det oppleves for henne. Huff, dette gav meg vondt i magen. 

Anonymkode: dd47b...0c4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Man burde vente med å møte barna til hverandre til man har vært sammen i minst et år. 

Anonymkode: 88d43...7ee

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ikke tidlig? Er du veldig ung?

Anonymkode: dd47b...0c4

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Tenk deg om, neste gang. Høres ut som om du setter deg selv i første rekke. 

Absolutt ok å date, men ikke drass de med hjem. Der skal det være kjente omgivelser for barnet ditt. 

Anonymkode: dd8f1...3de

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

What the faktisk fuck er det som er galt med kvinnfolk her inne? Tror dere er bedrevitere som kan komme med så mye oppgulp og piss! Bitches please!! 😵💫🤬🤯

TS dette er nok kun trassalder, du gjør IKKE noe galt! Gjør det som er riktig for deg og dere å overse nek her inne!

Anonymkode: 7b866...f89

• Liker 9
  • Hjerte 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en på rundt 18 mnd selv og kan ikke tenke meg at barnet gråt fordi kjæresten din strøk på deg. Det kan være hun ble sur fordi hun ikke var midtpunktet eller at hun ikke ville ha besøk akkurat da. Hun er ikke i stand til å skjønne hva en kjæreste er og bli lei seg for at mamma har fått det.

Anonymkode: d0416...c1a

• Liker 25
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

What the faktisk fuck er det som er galt med kvinnfolk her inne? Tror dere er bedrevitere som kan komme med så mye oppgulp og piss! Bitches please!! 😵💫🤬🤯

TS dette er nok kun trassalder, du gjør IKKE noe galt! Gjør det som er riktig for deg og dere å overse nek her inne!

Anonymkode: 7b866...f89

Et normalt menneske! Takk og pris ❤ rart at alle skal overreagerer jeg har ikke gjort noe galt 🤷‍♀️ Jeg håper inderlig det er trassalderen. :(

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Et normalt menneske! Takk og pris ❤ rart at alle skal overreagerer jeg har ikke gjort noe galt 🤷‍♀️ Jeg håper inderlig det er trassalderen. :(

Ja det er klart den ene personen som svarer noe annet enn majoriteten, og som tilfeldigvis er enig med deg, er den som har rett. 

• Liker 20
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Det går fint. Ikke bry deg om trollkjerringer på kvinneguiden. Mange av de virker som de kommer rett ut av 50 tallet. 🤣 

Anonymkode: daf8a...736

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er klart den ene personen som svarer noe annet enn majoriteten, og som tilfeldigvis er enig med deg, er den som har rett. 

Det er en hel haug med normale folk som introduserer kjæreste etter 4 mnd. Det handler selvsagt om deres individuelle kjemi og seriøsitet 🙂 Alle forhold er forskjellig. Ts føler vel seg trygg på fyren da. 🙂

Anonymkode: daf8a...736

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Barnet er 18 mnd, selvfølgelig gråter ikke barnet fordi mamma har fått kjæreste. 4 mnd er kanskje tidlig å introdusere en kjæreste, men barnet er jo ikke stort nok til å forstå det enda. Eller kan ikke alenemødre få besøk av mennesker barnet ikke kjente før bruddet? 

Anonymkode: 8f4c3...a4b

• Liker 11
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har en på rundt 18 mnd selv og kan ikke tenke meg at barnet gråt fordi kjæresten din strøk på deg. Det kan være hun ble sur fordi hun ikke var midtpunktet eller at hun ikke ville ha besøk akkurat da. Hun er ikke i stand til å skjønne hva en kjæreste er og bli lei seg for at mamma har fått det.

Anonymkode: d0416...c1a

Det kan nok stemme hun er alltid midtpunktet og elsker oppmerksomhet 😊 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvor lenge syns du det er greit å vente? Til ungen begynner på skolen?

Anonymkode: a3ac8...d80

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Såpass 🤣 Kvinner på Kvinneguiden er noe merkelige 🤔 hvis man liker hverandre godt og vil noe serisøt så er det ikke så farlig med et lite møte. Hun er trosalt 18 mnd. Ikke 8 år.

Bevitner din datters reaksjon om at dette "ikke er så farlig"? Jeg forstår godt at det går an å være uniformert om barns følelsesliv, og om hvor stort noe som er smått for oss kan være for dem. Men jeg fatter ikke hvordan du nå kan sitte og le av det, etter å ha sett hvordan datteren din reagerte  

Anonymkode: b099a...994

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...