AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #1 Skrevet 15. mars 2022 Har slitt med smerter i korsryggen etter jeg ble gravid, og da spesielt når jeg trener knebøy. Har ikke hatt vondt i korsrygg før, så det må være pga graviditet. Noe man kan gjøre for å være smertefri ved knebøy? Anonymkode: 23675...dff
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #2 Skrevet 15. mars 2022 Vil tippe det er bekkenet ditt som sier i fra. Ville nok prøvd å finne noen andre øvelser Anonymkode: e5691...654 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #3 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vil tippe det er bekkenet ditt som sier i fra. Ville nok prøvd å finne noen andre øvelser Anonymkode: e5691...654 Er ikke bekkenet i hofte-området?🤔 Anonymkode: 23675...dff
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #4 Skrevet 15. mars 2022 Sener og muskler i bekken og underliv tøyes og strekker seg og "mykner" under en graviditet, og drar bekkenet fra hverandre i forberedelse til fødsel om en stund. Dette påvirker musklene i hele deg, til en viss grad, også i korsryggen. Du må nesten bare ta hensyn til dette, og vente med knebøy til etter fødselen, når hormonene dine slutter å slakke og tøye musklene til bristepunktet så det gjør vondt. Anonymkode: b6fb3...ffd 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #5 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er ikke bekkenet i hofte-området?🤔 Anonymkode: 23675...dff Hele det området korsrygg-hofter-bekken-underliv blir ustabilt i graviditet. Hvis du er usikker så hadde jeg tatt en tur til fysioterapeut som er god på trening for gravide. Da får du tips og råd til tilpasning Anonymkode: ee284...f25 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå