Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere,

min ex-venninnes hund har blitt syk. Jeg vet ikke om det er alvorlig, men antar det. Jeg fant det ut ved å lese en kommentar hun hadde skrevet i en hundegruppe på facebook hvor vi begge er medlemmer. Jeg er ufattelig glad i både hunden og henne, men vi endte ikke bra, siden hun veldig tydelig ikke likte meg lengre. Likevel har jeg så lyst til å bare høre hvordan det går. Vi var på en måte fortsatt "ok", men på grunn av at hun tydelig ikke likte meg lengre så valgte jeg å avfulge henne på instagram. Noe jeg angrer på. Men hun avfulgte meg rett etterpå. Det er sårt, for jeg savner henne.

Noen råd?

Anonymkode: 6954b...90f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

avfulge henne på instagram.

LØPET ER KJØRT.

Anonymkode: a785c...22f

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

LØPET ER KJØRT.

Anonymkode: a785c...22f

Helt sikker? Vi har ikke blokkert hverandre eller noe slikt.

Skrevet

Du kan jo sende henne enn melding og høre hvordan det går med hunden? Det kan umulig være feil. Hadde hunden min blitt syk hadde jeg vært sønderknust

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes heller ikke det er noe rart om du tar kontakt og spør hvordan det går med hunden. Du kjenner jo både henne og hunden, og det må da bare være hyggelig at du viser omtanke. Kan kanskje spørre om hun trenger hjelp til noe.

Anonymkode: a0525...c2a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Helt sikker? Vi har ikke blokkert hverandre eller noe slikt.

Vedkommende gjør bare narr av at følging og avfølging på instagram for noen er en form for alvorlig kommunikasjon.

Anonymkode: 43e63...dc5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

La henne være. Hun liker deg ikke og har av den grunn ingen interesse av å informere deg om hunden. Du får følge med på hva hun skriver på denne fb siden og få info derfra.

Selv om du vil skrive med henne og savner henne, så er det ikke gjensidig.

Anonymkode: d1d7b...716

AnonymBruker
Skrevet

Skriv en melding til henne der du bare skriver noe sånt som at du hørte/så at hunden var syk, og at du håper det går bra og at du tenker på dem, og ønsker god bedring. Ikke noen spørsmål som krever svar — så unngår du å legge for mye press på en som kanskje egentlig ikke vil ha kontakt. 

Om hun ønsker å svare, så kan hun jo det uansett. 

Anonymkode: 4b7cc...1ac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

La henne være. Hun liker deg ikke og har av den grunn ingen interesse av å informere deg om hunden. Du får følge med på hva hun skriver på denne fb siden og få info derfra.

Selv om du vil skrive med henne og savner henne, så er det ikke gjensidig.

Anonymkode: d1d7b...716

Det kan være at det er noe som ligger bak at de har mistet kontakten, og at det er potensial for at de kan gjenoppta vennskapet. Men hvis TS bare blir avvist igjen, ville jeg aldri mer tatt noe initiativ.

Anonymkode: a0525...c2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...