Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har termin 4. juli, altså midt på sommeren. Har begynt å tenke litt på fødebagen (ja, vet det er tidlig, men har ligget syk et par uker og begynner å gå tom for ting å gjøre). Har kontroll på det meste, men aner ikke hva jeg bør ha med av klær til meg selv.

Så - du som fødte midt på sommeren, hva anbefaler du at man tar med? Tenker spesielt til underkroppen - til overkroppen holder det vel bare med et par løse singleter/t-skjorter som fungerer til amming.

Anonymkode: 15e90...7c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hatet de nettingtrusene jeg fikk på sykehuset, mannen sine boxere var mye bedre. Så de hadde blitt med igjen.

Jeg hadde heller ingenting imot stramming over magen, tvert imot så synes jeg det var godt. Jeg brukte litt forskjellig, alt fra gravidjeans, gravidjoggebukse, og mine vanlige jeans.

Slippers/innesko.

Masse overdeler, jeg svettet som en gris og skiftet flere ganger for dag. Det var også fint med en vanlig skjorte jeg kunne ha over singlett. 

Jevnt over foretrakk jeg mine egne klær istedenfor sykehusklærne 😛

Anonymkode: 8f0d8...6bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da vi skulle hjem brukte jeg gravidshorts. Inne på barsel brukte jeg det eller en myk bukse. 

Anonymkode: 8f2cf...ce1

AnonymBruker
Skrevet

Myk tynn joggebukse og sånne "joggebukse-shorts" brukte jeg mye :) 

Anonymkode: aa1ba...254

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fødte i slutten av juli, og jeg var da så lei av gravidklær at selv om var veldig varmt så pakket jeg kun ned mine vanlige pre-gravid jeans (ikke de aller trangeste da) og sa til mannen min at de skal på koste hva det koste vil😅 Ellers pakket jeg ned flipflops og et par vide tskjorter

Anonymkode: 7a7f9...4b7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg hatet de nettingtrusene jeg fikk på sykehuset, mannen sine boxere var mye bedre. Så de hadde blitt med igjen.

Jeg hadde heller ingenting imot stramming over magen, tvert imot så synes jeg det var godt. Jeg brukte litt forskjellig, alt fra gravidjeans, gravidjoggebukse, og mine vanlige jeans.

Slippers/innesko.

Masse overdeler, jeg svettet som en gris og skiftet flere ganger for dag. Det var også fint med en vanlig skjorte jeg kunne ha over singlett. 

Jevnt over foretrakk jeg mine egne klær istedenfor sykehusklærne 😛

Anonymkode: 8f0d8...6bc

Enig!! Sykehusklærne var så harde og tørre i stoffet og nettingtrusene ubrukelige. Hadde mannens bokser og noen egne litt store truser fra kappahl i fødebagen. Endte opp med å få mannen til å dra til kappahl for å kjøpe flere av de trusene for de satt så godt på når jeg hadde bind oppi. Jeans passet ikke med en gang og jeg hater å bruke det innendørs til avslapping, så jeg brukte heller joggebukser med lavt liv (new yorker har noen kjempegode i tynt stoff). 

Anonymkode: 6c05d...f5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...