Gå til innhold

Slanke seg til bryllup

Skal du slanke deg til bryllupet ditt (evnt. slanket du deg)?  

1. 1. Skal du slanke deg til bryllupet ditt (evnt. slanket du deg)?

• Nei, jeg er flott som jeg er!
      17
    • Ja, litt
      20
    • Ja, mye (hadde uansett behov for å gå ned i vekt)
      9

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg gjerne vil ned noen kilo før bryllupet, om ikke annet for at jeg føler meg mer vel da...Vi skal jo tross alt være i fokus for familiens kameralinser en hel dag, og da vil jeg være meg selv, altså slik jeg er vant til å se meg selv, og det er noen kilo lettere enn i dag kan jeg si! Men jeg stresser ikke, jeg trimmer litt og spiser sunt og håper På det beste.... :D

Vi kjøpte oss en romaskin denne uken så nå har jeg ikke annet valg enn å røre litt på meg..jeg er ganske treig å få igang når det gjelder trim så jeg håper at dette hjelper!! Nå kan jeg ikke skylde på at været er for dårlig iallefall!! :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg holder på å slanke meg rett og slett fordi at jeg har lagt på meg sirka 15 kilo de siste 4 årene. Noe av dette skyldes i førsteomgang p- pillen. Senere var en slapp livstil og dårlig mat. Når jeg ser meg selv i speilet er det ikke den rette jeg ser, det er ikke sånn jeg føler meg innvendig, derfor ønsker jeg å gå ned i vekt.

Har aldri vert en kraftig person og har ikke lyst å se bilder av meg fra brylllupsdagen og se en fremmed. Har selvsagt tenkt å holde livstillen etter brylluppe, dette var bare en fin anledning til å gjøre noe jeg egentlig ventet alt for lenge med å gjøre.

Men jeg er enig at en ikke skal endre seg bare for bryllupsdagen, men hvis en vil gå ned i vekt så gjør det for alle dagene etter bryllupe.

En må også huske at brylluppe er bare EN dag, ekteskapet og livet i lag med den man elsker er for alltid :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...