AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #1 Del Skrevet 15. mars 2022 Kan jeg ta master også ppu? Kan noen forklare hvis du vet? 😄 Anonymkode: b7bef...1c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #2 Del Skrevet 15. mars 2022 Hvilket trinn tenker du? Hvis du ønsker kan du ta ppu-y og undervise fra 5. trinn og ut vgs. Men da må du ta en del fag i tillegg for å få undervisngskompetanse i fagene du eventuelt skal undervise i. Anonymkode: 7e30c...3a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #3 Del Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilket trinn tenker du? Hvis du ønsker kan du ta ppu-y og undervise fra 5. trinn og ut vgs. Men da må du ta en del fag i tillegg for å få undervisngskompetanse i fagene du eventuelt skal undervise i. Anonymkode: 7e30c...3a7 Gjør du dette trenger du ikke master. Jeg har "kun" bachelor, og holder på med ppu-y nå. Skal bli yrkesfaglærer. Anonymkode: 7e30c...3a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #4 Del Skrevet 15. mars 2022 Du trenger ikke å ta mastergrad i tillegg til PPU for å bli grunnskolelærer. Det holder med vanlig lærerutdanning (master). Hvis du tenker å bygge på bachelorgraden i sykepleie for å bli grunnskolelærer, så ser det ikke ut til å være noen åpning for det når jeg leser på nett, du må ha en del andre fag i tillegg. Anonymkode: 274d2...023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #5 Del Skrevet 15. mars 2022 Just now, AnonymBruker said: Gjør du dette trenger du ikke master. Jeg har "kun" bachelor, og holder på med ppu-y nå. Skal bli yrkesfaglærer. Anonymkode: 7e30c...3a7 TS sikter mot barneskolelærer. Anonymkode: 274d2...023 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #6 Del Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du trenger ikke å ta mastergrad i tillegg til PPU for å bli grunnskolelærer. Det holder med vanlig lærerutdanning (master). Hvis du tenker å bygge på bachelorgraden i sykepleie for å bli grunnskolelærer, så ser det ikke ut til å være noen åpning for det når jeg leser på nett, du må ha en del andre fag i tillegg. Anonymkode: 274d2...023 Tenker for å kunne jobbe fra 1-7 klasse liksom. Anonymkode: b7bef...1c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #7 Del Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilket trinn tenker du? Hvis du ønsker kan du ta ppu-y og undervise fra 5. trinn og ut vgs. Men da må du ta en del fag i tillegg for å få undervisngskompetanse i fagene du eventuelt skal undervise i. Anonymkode: 7e30c...3a7 PPU-Y er fra 8. klasse og oppover. Du kan ta master + PPU, da kan du undervise fra 5. klasse og oppover. Men du må regne med å ta flere fag for å få flere undervisningsfag. Du kan også stille langt bak i køen, du vil bli mye mer attraktiv som søker om du tar lærerutdanning (1-7). I tillegg er det ikke bare enkelt å komme inn på PPU. Anonymkode: 5f12c...128 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå