Gjest Kippah Skrevet 30. oktober 2005 #1 Skrevet 30. oktober 2005 Det kan aldri til bli fred i Israel/"Palestina" konflikten så lenge det eksisterer palestinske terrorist-organisasjoner som blir foret av Egypt, Syria og Iran med våpen og penge-støtte.. De palestinske terror-organisasjonene har et mål og gir seg ikke før det er fullført: Å utslette staten Israel... Det er på Palestinas side problemet ligger. Israel er villig til å gå i fredsforhandlinger hvis Abbas begynner å slå ned på de palestinske terroristene. http://www.aljazeerah.info/News%20photo%20negatives/200 4%20phot%20originals/March/qassam22.jpg
Gjest Aqwer Skrevet 30. oktober 2005 #2 Skrevet 30. oktober 2005 Det kan aldri til bli fred i Israel/"Palestina" konflikten så lenge det eksisterer palestinske terrorist-organisasjoner som blir foret av Egypt, Syria og Iran med våpen og penge-støtte.. De palestinske terror-organisasjonene har et mål og gir seg ikke før det e fullført: Å utslette staten Israel... Det er på Palestinas side problemet ligger. Israel er villig til å gå i fredsforhandlinger hvis Abbas begynner å slå ned på de palestinske terroristene. http://www.aljazeerah.info/News%20photo%20...ch/qassam22.jpg
Gjest gjest Skrevet 30. oktober 2005 #3 Skrevet 30. oktober 2005 Når man okkoperer et annet land, må man tåle at det forsvarer seg. Jeg syens f.eks. det var helt på sin plass at nordmenn forsvarte seg mot tyskerne under 2 VK. Har heller ingen ting imot at vi hadde en motstandbevegelse. Bare bra det.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #4 Skrevet 30. oktober 2005 Det kan aldri til bli fred i Israel/"Palestina" konflikten så lenge det eksisterer palestinske terrorist-organisasjoner som blir foret av Egypt, Syria og Iran med våpen og penge-støtte.. De palestinske terror-organisasjonene har et mål og gir seg ikke før det e fullført: Å utslette staten Israel... Det er på Palestinas side problemet ligger. Israel er villig til å gå i fredsforhandlinger hvis Abbas begynner å slå ned på de palestinske terroristene. http://www.aljazeerah.info/News%20photo%20...ch/qassam22.jpg ← De som hevder at "problemet ligger hos den ene parten" har ingen slagkraft i sitt utsagn og mister seriøsitet momentant. Dessuten: jeg tror ikke Palestina plutselig leste på KG for så å si "å ja, søren, Norge sa vi måtte slutte. Ja dæven døtte, nå må vi gi oss gutter!"
Gjest KR Skrevet 30. oktober 2005 #5 Skrevet 30. oktober 2005 Når man okkoperer et annet land, må man tåle at det forsvarer seg. Jeg syens f.eks. det var helt på sin plass at nordmenn forsvarte seg mot tyskerne under 2 VK. Har heller ingen ting imot at vi hadde en motstandbevegelse. Bare bra det. ← Det hadde vært veldig greit å få vite hvilket land det er Israel okkuperer. Hva heter dette landet, og hvem var regjeringssjef i dette landet? Hvilket folkeslag var det som hersket i dette landet? Og når var det Israel okkuperte dette landet? Hvis det er slik at det var disse araberne som begynte å kalle seg palestinere i 1967 som hadde dette landet, hvorfor skriker de etter en egen stat, hvis de allerede har en som er okkupert? Hvorfor ikke heller be om å få tilbake den som er okkupert? Det er utrolig hvordan folk blir påvirket av alle løgner og halvsannheter som det norske media serverer.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #6 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg tor nok det lureste vi alle kan gjøre er å lese i historisk leksikon om denne konflikten og se på fakta over hendelser som har skjedd. Det er ikke heldig for oss å høre for mye på verken media eller slike som deg. Vi kan gjøre oss opp en mening om dette selv. By the way: det spiller ingen rolle hva vi mener om dette. Herregud, mann: de gjør som de vil likevel og det er ingenting Norge eller du kan gjøre med det.
Gjest KR Skrevet 30. oktober 2005 #7 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg tor nok det lureste vi alle kan gjøre er å lese i historisk leksikon om denne konflikten og se på fakta over hendelser som har skjedd. Ok, men hvor finner du disse fakta om det som skjer i dag? Det er ikke heldig for oss å høre for mye på verken media eller slike som deg. Vi kan gjøre oss opp en mening om dette selv. Og hvor henter du grunnlaget for din mening fra? By the way: det spiller ingen rolle hva vi mener om dette. Herregud, mann: de gjør som de vil likevel og det er ingenting Norge eller du kan gjøre med det. ← Det siste er jeg absolutt ikke enig med deg i. Norge, sammen med de fleste vestlige land, har bidratt sterkt til at konflikten fortsetter i Midtøsten. Store pengebeløp er gitt til terroristen og løgneren Arafat, både fra Norge og andre land. Men er det noen som påstår at hans undersåtter har fått det bedre av den grunn? Norge er av de land som har vært med og hisse opp araberne til å fortsette denne vanvittige krigen. Før Arafat og hans terrorister kom til området, så var det mye fredeligere i området. Så, Norge kan slutte å understøtte terroristene, mens lille jeg kan forsøke å motsi noen av alle løgnene som blir servert om Israel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå