AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #1 Skrevet 15. mars 2022 De fleste jeg snakker med virker å ha hatt et forholdsvis raskt sykdomsforløp med corona. Noen med et mildt forløp, mens andre med vesentlig mer ubehag. Selv ble jeg aldri alvorlig syk og hadde ikke feber, men hadde rimelig mye hoste og vond hals i starten. 2 uker senere har jeg fortsatt greit med forkjølelse i kroppen og føler meg liksom ikke helt frisk. Føler nesten jeg har fått et lite tilbakefall igjen. Men antar det kanskje er helt normalt? Har ikke trent eller noe siden jeg ble syk og har innfunnet meg med å bare vente til jeg er frisk med det. Anonymkode: fc92d...d1d
pia mater Skrevet 15. mars 2022 #2 Skrevet 15. mars 2022 Kjenner flere som har hatt lignende forløp som deg. Har flere kollegaer som var borte en uke (eller mer) og likevel vært betydelig redusert når de kom tilbake. Virker som det er veldig tilfeldig. Jeg er på dag tre i sykdomsforløpet selv nå, og har fortsatt feber. Men til meg er kvalme det verste symptomet, noe som virker til å være ganske sjeldent. 🤷🏼♀️
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #3 Skrevet 15. mars 2022 Jeg ble skikkelig dårlig, men så har jeg også en underliggende sykdom. Ble sendt med ambulanse fordi jeg kasta opp alle medisinene mine, og det førte nesten til akutt mangel på binyrehormoner. Men det er ikke covid i seg selv, har skjedd før også når jeg har hatt influensa etc. Heldigvis blir jeg ikke ofte syk, men når det skjer er det helt jævlig. Anonymkode: 192e0...18b
K@tt Skrevet 16. mars 2022 #4 Skrevet 16. mars 2022 Jeg fikk begge mine omganger med korona mildt, minimalt med sykdom og forkjølelsessymptomer. Sist gang varte slimet i hals en uke eller to etter jeg testet positivt. Heldigvis hadde jeg ikke hoste med behov for hostesaft men bronkyl var god å ha for å løse opp en periode. Vet om mange som hangler lenge etter de har hatt korona, føler seg slapp og slitne, hoster og er generelt dårlig. Virker som det er ganske vanlig.
Anbefalte innlegg