AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #1 Skrevet 15. mars 2022 Hei! Jeg var på intervju på fredag, de skulle ta en avgjørelse i løpet av denne eller neste uke. De skulle prøve å være rask siden det ble ei uke forsinket pga sykdom. De ringte referansepersonen min rett etter intervjuet. Hvor lang tid er det normalt at dette tar? Vil man bli oppringt uansett om man ikke får stillinga tro? Det var 20 søkere, 7 på intervju.. Det er i kommunen vel å merke. Hvordan foregår prosessen etter intervjuene er over? Tror jeg var sistemann på intervju. Håper noen her har erfaring med en slik prosess ☺️ Hvor lang tid tok det før du fikk høre noe? Anonymkode: 56415...4e4
Renatemor Skrevet 15. mars 2022 #2 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei! Jeg var på intervju på torsdag, de skulle ta en avgjørelse i løpet av denne eller neste uke. De skulle prøve å være rask siden det ble ei uke forsinket pga sykdom. De ringte referansepersone min rett etter intervjuet. Hvor lang tid er det normalt at dette tar? Vil man bli oppringt uansett om man ikke får stillinga tro? Det var 20 søkere, 7 på intervju.. Det er i kommunen vel å merke. Hvordan foregår prosessen etter intervjuene er over? Tror jeg var sistemann på intervju. Håper noen her har erfaring med en slik prosess ☺️ Hvor lang tid tok det før du fikk høre noe? Anonymkode: 56415...4e4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #3 Skrevet 15. mars 2022 Renatemor skrev (1 minutt siden): Anonymkode: 56415...4e4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #4 Skrevet 15. mars 2022 De bestemmer seg for en (1.innstilt) og har flere på liste (2.innstilt, 3.innstil). Sier nr 1 nei feks fordi den har fått en annen jobb eller ikke blir enige om lønn osv, så går tilbudet til nr 2. Derfor sendes det ikke ut avslag til resten før kontrakt er signert. Når kontrakt er signert så får resten avslag. Vi pleier å ringe de som har vært på intervju, og sender avslag pr Mail (fra rekrutteringsprogrammet) til alle sammen. Anonymkode: 36cf7...cfd
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #5 Skrevet 15. mars 2022 Renatemor skrev (6 minutter siden): Anonymkode: 56415...4e4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #6 Skrevet 15. mars 2022 Hei! Jeg var på intervju på torsdag, de skulle ta en avgjørelse i løpet av denne eller neste uke. De ringte referansepersonen min rett etter intervjuet. Hvor lang tid er det normalt at dette tar? Er det normalt å ringe til referansepersonene om man ikke er topp 1 eller 2? Vil man bli oppringt uansett om man ikke får stillinga tro? Det var 20 søkere, 7 på intervju.. Det er i kommunen vel å merke. Hvordan foregår prosessen etter intervjuene er over? Tror jeg var sistemann på intervju. Håper noen her har erfaring med en slik prosess ☺️ Hvor lang tid tok det før du fikk høre noe? Anonymkode: 032c0...1c2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #7 Skrevet 15. mars 2022 Ofte går det ganske kjapt. De gangene jeg har ventet lenge har jeg ofte ikke fått jobben dessverre. De ringer personen de skal tilby jobb først, så varsler de ikke de som ikke har fått jobb før vedkommende har takket ja. Anonymkode: 54743...688
Rhodiola Skrevet 15. mars 2022 #8 Skrevet 15. mars 2022 Tråden er slått sammen med tilsvarende emne. - Rhodiola, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå