AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #21 Skrevet 16. mars 2022 Kommer helt an på hvilken avtale du ønsker. Spot-pris (billigst over tid) bør velges hos de som har lavt påslag og ingen skjulte kostnader. Anbefaler Tibber. Har svært god erfaring med dem. Betaler kun 35 kr. pr månede i tillegg til spotpris som har maks 1 øre påslag. Har også en veldig flott app der man kan følge med på strømforbruk i nåtid og mye mer. Styr unna AGVA. De er noe av det mest useriøse jeg har vært borti. Og sikkert mange andre også. Jeg vil sterkt anbefale å gå for spotpris. Anonymkode: 9ccb1...00b
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #22 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 3/16/2022 den 14.27): Kommer helt an på hvilken avtale du ønsker. Spot-pris (billigst over tid) bør velges hos de som har lavt påslag og ingen skjulte kostnader. Anbefaler Tibber. Har svært god erfaring med dem. Betaler kun 35 kr. pr månede i tillegg til spotpris som har maks 1 øre påslag. Har også en veldig flott app der man kan følge med på strømforbruk i nåtid og mye mer. Styr unna AGVA. De er noe av det mest useriøse jeg har vært borti. Og sikkert mange andre også. Jeg vil sterkt anbefale å gå for spotpris. Anonymkode: 9ccb1...00b Har tibber noe steder man kan ringe og evt se prisene deres? Eller kan jeg kun registrere meg digitalt? Anonymkode: 4a75e...66e
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #23 Skrevet 21. mars 2022 Har lokal strømleverandør nettleie til sine kunder? Anonymkode: 4a75e...66e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå