Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på hvilken avtale du ønsker. Spot-pris (billigst over tid) bør velges hos de som har lavt påslag og ingen skjulte kostnader. Anbefaler Tibber. Har svært god erfaring med dem. Betaler kun 35 kr. pr månede i tillegg til spotpris som har maks 1 øre påslag. Har også en veldig flott app der man kan følge med på strømforbruk i nåtid og mye mer.

Styr unna AGVA. De er noe av det mest useriøse jeg har vært borti. Og sikkert mange andre også. Jeg vil sterkt anbefale å gå for spotpris.

Anonymkode: 9ccb1...00b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3/16/2022 den 14.27):

Kommer helt an på hvilken avtale du ønsker. Spot-pris (billigst over tid) bør velges hos de som har lavt påslag og ingen skjulte kostnader. Anbefaler Tibber. Har svært god erfaring med dem. Betaler kun 35 kr. pr månede i tillegg til spotpris som har maks 1 øre påslag. Har også en veldig flott app der man kan følge med på strømforbruk i nåtid og mye mer.

Styr unna AGVA. De er noe av det mest useriøse jeg har vært borti. Og sikkert mange andre også. Jeg vil sterkt anbefale å gå for spotpris.

Anonymkode: 9ccb1...00b

Har tibber noe steder man kan ringe og evt se prisene deres? Eller kan jeg kun registrere meg digitalt?

Anonymkode: 4a75e...66e

AnonymBruker
Skrevet

Har lokal strømleverandør nettleie til sine kunder?

Anonymkode: 4a75e...66e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...