AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #1 Skrevet 15. mars 2022 Jeg har powder brows ( en form for brynstatovering ) og ser at man er frarådet å bruke retinol om man har denne behandlingen da retinol migrerer og kan føre til at tatoveringen falmer og blir blass fortere. Jeg har skjønt at retinol har blitt svært populært å bruke i hudpleierutinen, men er skeptisk til å begynne da jeg er redd det kan ødelegge tatoveringene. Hva mener dere ? Er retinol et must have som jeg burde begynne med uansett, eller er det like greit å la være? Anonymkode: 93201...913
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #2 Skrevet 15. mars 2022 Bruker retinol, men unngår selve tatoveringen og område rundt. Går helt fint det.. Anonymkode: c9548...de5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #3 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bruker retinol, men unngår selve tatoveringen og område rundt. Går helt fint det.. Anonymkode: c9548...de5 Kan jeg spørre hvor lenge du har hatt tatoveringen? Og smører du noe rundt ? Ser noen bruker vaselin rundt så det ikke skal migrere. Anonymkode: 93201...913
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #4 Skrevet 15. mars 2022 Tatovering i 2 år og har brukt retinol i sikkert 5 år. Bruker ingen vaselin, nei.. Anonymkode: c9548...de5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå