AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #1 Skrevet 15. mars 2022 Jeg synes klær blir fort stygge i vask, og særlig mørke plagg. Jeg bruker vanligvis blenda flytende. Holder klærne seg finere med omo? Eller andre? Jeg pleier ikke bruke omo siden jeg synes det lukter så voldsomt.. Anonymkode: 225bb...95e
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #2 Skrevet 15. mars 2022 Omo Color bevarer ikke fargene etter min erfaring, nei. Jeg hadde en goth-periode i flere år, og de svarte klærene mine falmet akkurat like mye med Omo som de nå gjør med Neutral for farget tøy. Anonymkode: edc39...1e9 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #3 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Omo Color bevarer ikke fargene etter min erfaring, nei. Jeg hadde en goth-periode i flere år, og de svarte klærene mine falmet akkurat like mye med Omo som de nå gjør med Neutral for farget tøy. Anonymkode: edc39...1e9 Er det vesentlig å bruke vaskemiddel spesifikt for farget tøy? Jeg bruker blenda flytende og den er jo både til lyst og farget tøy Anonymkode: 225bb...95e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå