Gjest Mali Skrevet 15. oktober 2002 #1 Skrevet 15. oktober 2002 Hei! Jeg og mannen min prøver å bli gravid nå, vi har prøvd i to måneder. Etter at jeg sluttet med p-pillene blir jeg skikkelig øm på venstre side ved eggløsning. Dette var et sikkert tegn for meg at jeg har eggløsning, men nå begynner jeg å lure. Er jeg fruktbar med én gang jeg kjenner det eller tar det et par dager? Kanskje litt dumt spørsmål, noen mener sikkert at dette bør jeg vite selv, men jeg har gått på p-pillene i ni år nå. Kroppen min er ikke helt som jeg er vant til :blunke: Mali
pumpkin Skrevet 15. oktober 2002 #2 Skrevet 15. oktober 2002 Hei! Jeg har brukt p-piller like lenge som deg, og da jeg sluttet tok det evigheter (6mnd) før mensen kom tilbake... Etter det har jeg hatt vondt/stikking i sidene nesten hver dag. Så jeg vet ikke om dette kommer bare ved eggløsning, eller om det kan være andre årsaker også. Det eneste jeg vet er at kroppen trenger tid på å stabilisere seg igjen. Kanskje andre vet bedre? Pumpkin
Gjest Mali Skrevet 16. oktober 2002 #3 Skrevet 16. oktober 2002 Jeg får mensen som normalt nå. Hadde ikke noen problemer med det etter jeg sluttet med pillen. Vi har ikke noe hast med å bli gravide, men det hadde vært litt greit å vite. Jeg skal til legen for noe annet om ikke lenge, jeg kan jo spørre han om det, hvis ingen her inne kan komme med noen tips. Mali
jordbær Skrevet 16. oktober 2002 #4 Skrevet 16. oktober 2002 Folk blir jo gravide på p-pillen. Ofte at noen glemmer å ta i en dag eller to, og da kan man gjerne få eggløsning. Om du har eggløsning nå eller ikke, det er en annen sak. Men det er mulig! Lykke til med prøvingen!
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2002 #5 Skrevet 16. oktober 2002 I en bok som heter "Naturmetoden" står følgende: En kvinne kan bli gravid hvis hun har samleie eksakt på det tidspunkt eggløsningen inntreffer. Han kan til og med bli gravid etter samleie opp til 72 timer før og 24 timer etter eggløsning. Dette skyldes at: - Egget lever bare 12 - 14 timer og spermien kan overleve inni kvinnen og befrukte egg i løpet av 3 dager (kanskje opp til 5 dager). Så da har du da noe å gå etter.
Gjest Mali Skrevet 17. oktober 2002 #6 Skrevet 17. oktober 2002 Da får vi bare ha sex hver dag i den perioden jeg har vondt i siden! MAli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå