AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #21 Skrevet 20. mars 2022 Nå har jeg sendt mail til utleier og sagt at jeg ikke ønsker å forlenge allikevel, grunnet prisøkningen (og at jeg ikke har fått svar på hvorfor de bruker kpi som grunn enda en gang) kan jeg risikere noe fra dem nå? fikk et snev av dårlig samvittighet her, men visste jo ikke at de skulle øke leien enda en gang... Har funnet nytt sted og er forsåvidt klar til å flytte, men stoler ikke helt på dette firmaet jeg leier av og er litt redd for at de kan si eller gjøre noe som gjør at ting blir litt vanskelig. Men det er ok for meg å ombestemme meg? (altså ikke forlenge kontrakt) Anonymkode: 05902...7a2 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #22 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Nå har jeg sendt mail til utleier og sagt at jeg ikke ønsker å forlenge allikevel, grunnet prisøkningen (og at jeg ikke har fått svar på hvorfor de bruker kpi som grunn enda en gang) kan jeg risikere noe fra dem nå? fikk et snev av dårlig samvittighet her, men visste jo ikke at de skulle øke leien enda en gang... Har funnet nytt sted og er forsåvidt klar til å flytte, men stoler ikke helt på dette firmaet jeg leier av og er litt redd for at de kan si eller gjøre noe som gjør at ting blir litt vanskelig. Men det er ok for meg å ombestemme meg? (altså ikke forlenge kontrakt) Anonymkode: 05902...7a2 Ja, så lenge du ikke har signert tenker jeg det er innafor. Du har også saklig grunn for å droppe forlenging. Anonymkode: eb267...4fa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå