AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #1 Skrevet 15. mars 2022 For noen måneder siden begynte jeg å kjenne på at jøss tenk om jeg generellt ikke passer i forhold? At jeg passer best singel. Jeg å kjæresten min har vert illag i litt over et år nå og vi har det kjempefint sammen. Men jeg kjenner ikke noe form for glede eller sommerfugler i magen. Vi ler mye illag og har det kjempefint, sunt forhold for å si det kort. Men jeg lengter veldig ofte etter å være alene og være singel å føle meg sett. Føler meg veldig alene selv om jeg har en kjærlig kjæreste. Dette har pågått noen måneder nå for jeg tenkte at dette bare var en perriode, men nå er jeg ikke så sikker lenger og veldig redd for å gjøre noe forhastet for han er absolutt verdens beste. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 4d491...5de
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #2 Skrevet 15. mars 2022 Snakk med han om det Anonymkode: 3c10a...dde 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #3 Skrevet 15. mars 2022 Hva ligger i "være singel å føle meg sett"? Anonymkode: c54cd...c5f
Gjest Geitis Skrevet 15. mars 2022 #4 Skrevet 15. mars 2022 Har du prøvd å snakke med kjæresten din om dette? Er du sikker på at dere har det fint sammen? om du ikke føler deg sett, du føler deg ensom og samtidig heller vil være alene? Vil du helst bli sett av kjæresten eller andre og hvorfor tror du det er sånn? Jeg vet ikke om det finnes noen fasit svar her, men svarene finner du nok bare i deg selv.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #5 Skrevet 15. mars 2022 Forelske vil alltid gå over hvis man ikke jobber aktivt med den. Pynt dere å gå på date. Gjør noe skummelt sammen. Finn tilbake magien. Anonymkode: 74186...c04 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå