Gjest Wasabi Skrevet 30. oktober 2005 #1 Skrevet 30. oktober 2005 Er tom for graviditetstester og innbiller meg å ha lest her inne at noen har brukt EL-test for å påvise graviditet. Gjør en EL-test utslag dersom man er gravid?
Chiquita Skrevet 30. oktober 2005 #3 Skrevet 30. oktober 2005 ja de funker. ← De KAN fungere, er vel det riktige svaret. Under første graviditet så fikk jeg utslag på EL-test ved IKM-tider, mens i denne graviditeten har ikke EL-test gitt utslag ved IKM. SÅ det varierer ikke bare fra kvinne til kvinne, men også fra gang til gang, ser det ut som
Gjest Wasabi Skrevet 30. oktober 2005 #4 Skrevet 30. oktober 2005 Vi havnet i familieselskap så jeg fikk aldri testet det ut - kjøpte graviditetstester på apoteket. Og der var det ingen tvil - jeg er så utrolig heldig at jeg er gravid!!
Cr@sh Skrevet 30. oktober 2005 #6 Skrevet 30. oktober 2005 GRATTIS Wasabi!!!! Masse babystøv denne veien takk!!!!
Gjest Wasabi Skrevet 30. oktober 2005 #7 Skrevet 30. oktober 2005 :-D Ikke noe problem, bare sørg for å ha ansiktet godt inn mot dataskjermen nå;
Gjest gjesta Skrevet 31. oktober 2005 #8 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg fikk negativt på EL test , noen dager etter forventa mens. Regner med jeg ikke har fått mens enda, pga pilleslutt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå