AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #1 Skrevet 15. mars 2022 Jeg har «kommunegrått» hår (lys brun/mørk blond, vet ikke hva man kaller det), og har stripet håret til nå. Nå har jeg sikkert 10 cm ettervekst fordi jeg ønsker å la min naturlige hårfarge vokse ut. Skal imidlertid gifte meg til sommeren, og har lyst til å stripe en siste gang for at egen hårfarge skal blende bedre med stipene hva bør jeg gjøre da? Er det noen babylights i toppen av hodet som er tingen? Eller er der balayage som gjelder? Bør jeg gå til frisør eller kan en god lærlig få til et fint resultat (vi har allerede sprengt bryllupsbudskjettet heheh) Målet er altså at frisyren skal bli vedlikeholdsfri og se naturlig ut når hårfaegen min vokser ut Anonymkode: 72ef0...8cf
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #2 Skrevet 15. mars 2022 Balayage! Hvilken by holder du til i? De fleste seriøse frisører tilbyr dette gjennom sine lærlinger, hvor man kan velge enten førsteårslærling eller andreårslærling. Anonymkode: 075c7...803
Elaine Marley Skrevet 27. mars 2022 #3 Skrevet 27. mars 2022 Tråden er ryddet for reklame. Elaine Marley, mod.
by Bente Skrevet 28. mars 2022 #4 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 15.3.2022 den 11.08): Jeg har «kommunegrått» hår (lys brun/mørk blond, vet ikke hva man kaller det), og har stripet håret til nå. Nå har jeg sikkert 10 cm ettervekst fordi jeg ønsker å la min naturlige hårfarge vokse ut. Skal imidlertid gifte meg til sommeren, og har lyst til å stripe en siste gang for at egen hårfarge skal blende bedre med stipene hva bør jeg gjøre da? Er det noen babylights i toppen av hodet som er tingen? Eller er der balayage som gjelder? Bør jeg gå til frisør eller kan en god lærlig få til et fint resultat (vi har allerede sprengt bryllupsbudskjettet heheh) Målet er altså at frisyren skal bli vedlikeholdsfri og se naturlig ut når hårfaegen min vokser ut Anonymkode: 72ef0...8cf Jeg vil anbefale deg striping og toning💗 Med å ta en toning over etterpå vil du oppnå at fargen smelter litt mer inn i hverandre💖
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå