AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #1 Skrevet 15. mars 2022 Har andre gjort dumme ting når du har slete og hatt det vanskelig med deg selv ? At du tenker at det skulle du aldri ha gjort ? Anonymkode: 3ec09...afe
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #3 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja Anonymkode: e3c7b...de6 Kommer ikke til å si hva. Men det er ikke noe kriminelt. Men veldig dumt for meg selv og andre rundt meg. Anonymkode: e3c7b...de6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #4 Skrevet 15. mars 2022 Jeg var deprimert pga ensomheten og endte med å slutte i jobben. Var en gigantisk tabbe som ruinerte meg økonomisk og helt idiotisk også siden mitt eneste sosiale nettverk var i jobben. Anonymkode: 9e57f...345 4 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #5 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja Anonymkode: e3c7b...de6 Ikke ta dette ille opp,men det var godt å høre at du også har gjort dumme ting når du har slete. Anonymkode: 3ec09...afe
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #8 Skrevet 15. mars 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg var deprimert pga ensomheten og endte med å slutte i jobben. Var en gigantisk tabbe som ruinerte meg økonomisk og helt idiotisk også siden mitt eneste sosiale nettverk var i jobben. Anonymkode: 9e57f...345 Edit: Det er ekstremt vanskelig å akseptere at jeg kunne være så dum. Men der og da så brydde jeg meg ikke om jeg ruinerte meg økonomisk, ingenting betydde noe. Og at det var et helvete å prøve å få jobb igjen når man har stort hull på CVen og ingen utdanning fordi man ikke gadd å fullføre den heller pga depresjonen. Anonymkode: 9e57f...345 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #9 Skrevet 15. mars 2022 En haug av ting. Er bipolar, så mye i retning av løssluppenhet og elendige økonomiske beslutninger. Alt var veldig destruktivt og forfølger meg dessverre i dag. Men livet går jo videre Anonymkode: e75b7...fb0
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #10 Skrevet 15. mars 2022 Ja! Mest økonomiske ting. Feks kjøpe unødvendige ting og ikke betale regninger, følge opp div ting. Prøver å ordne det nå da. Også beholdt en jobb jeg egentlig ikke trivdes i, fordi at var noe ordentlig jeg hadde når alt annet var kaos og dritt. Anonymkode: b6abc...c52
Gjest Geitis Skrevet 15. mars 2022 #11 Skrevet 15. mars 2022 Klart jeg har det, er ikke det ganske normalt egentlig? Selvskading og selvsabotasje er vel ganske vanlig når man sliter. Jeg ville likevel prøvd å ikke fokusere så mye på hvor "dum" du var, for det var jo ett resultat av at du ikke hadde det noe greit. Det er ganske stor forskjell på at man har gjort noe dumt og at man er dum. Du hadde det ikke noe greit, du gjorde noe dumt, nå vil du prøve å fikse det, men det er vanskelig. Det høres ut som du jobber masse for å rette opp i ting, det er jo en kjempe tung jobb! Jeg synes du skal være stolt over hvor langt du har kommet bare med å bry deg og prøve å rette opp i det som skjedde. Det er tungt og det tar tid, men det står enorm respekt av de som klarer det!
milla80 Skrevet 15. mars 2022 #12 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har andre gjort dumme ting når du har slete og hatt det vanskelig med deg selv ? At du tenker at det skulle du aldri ha gjort ? Jepp. Veldig dumme ting ! I en periode da jeg var sammen med en alkoholiker i 10 år ( lang periode ,vel og merke 🤔 ) Hva disse dumme tingene var tror jeg ikke man skal snakke altfor høyt om men ja tror nok de aller fleste gjør noen dumme valg i løpet av livet sitt. Du er ikke alene ! 😊
Gjest Warrior Skrevet 15. mars 2022 #13 Skrevet 15. mars 2022 (endret) Ja dessverre. Det verste er alt sårende jeg har sagt til folk jeg er glad i på grunn av sinneutbrudd. Alt jeg har knust og ødelagt for andre. Har betalt for alt men likevel tenker jeg på det og angrer. Knust ting har skjedd når jeg var barn også. En gang endte et sinneutbrudd i anmeldelse og det er jeg veldig lei og flau for selv om det ble henlagt. Skjedde under korona pandemien. Nei var ikke voldelig mot noen. Har gjort mye jeg angrer på etter jeg begynte å slite, men den siste tiden har det vært bedre, ikke vært mye sint, ikke knust noe, har taklet ting bedre enn tidligere selv om det er blitt mange tårer, og jeg håper det fortsetter sånn Jeg skal bli et bedre menneske selv om jeg sliter fortsatt og jeg vil aldri gjøre dumme ting igjen. Det er målet mitt. Endret 15. mars 2022 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #14 Skrevet 15. mars 2022 Geitis skrev (29 minutter siden): Klart jeg har det, er ikke det ganske normalt egentlig? Selvskading og selvsabotasje er vel ganske vanlig når man sliter. Jeg ville likevel prøvd å ikke fokusere så mye på hvor "dum" du var, for det var jo ett resultat av at du ikke hadde det noe greit. Det er ganske stor forskjell på at man har gjort noe dumt og at man er dum. Du hadde det ikke noe greit, du gjorde noe dumt, nå vil du prøve å fikse det, men det er vanskelig. Det høres ut som du jobber masse for å rette opp i ting, det er jo en kjempe tung jobb! Jeg synes du skal være stolt over hvor langt du har kommet bare med å bry deg og prøve å rette opp i det som skjedde. Det er tungt og det tar tid, men det står enorm respekt av de som klarer det! Det var en viktig påminnelse. Jeg har gjort mye dumt i mine dårlige perioder. Man har rett og slett ikke kapasitet til se gode løsninger alltid og ofte er nok disse dumme tingene også ett rop om hjelp, en type selvtilfredsstillelse der og da eller en følelse av at man like gjerne kan møte bunnen helt. Anonymkode: d2378...afc 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #15 Skrevet 15. mars 2022 Jeg kuttet ut familien min og isolerte meg. Flyttet til ny by uten å fortelle familien min hvilken og sendte dem kun en mail om at jeg ikke lenger ville ha kontakt med dem. Jeg aner ikke hvorfor jeg gjorde det, for familien min hadde aldri gjort noe galt med meg og jeg var midt i en tung depresjon og trengte all hjelp jeg kunne. Jeg klarte ikke å fungere alene. Jeg orket ikke kjøpe seng eller madrass i den nye hybelen så jeg sov på gulvet i et halvt år, jeg orket ikke kaste ut søppelet så hybelen ble full av skadedyr og jeg fikk mestringsfølelse av å gå flest mulig dager uten å spise. Slik holdt jeg på i halvannet år. Heldigvis var det en bekjent som nektet å godta at jeg ikke trengte hjelp. Anonymkode: 58ccb...649 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #16 Skrevet 15. mars 2022 Geitis skrev (2 timer siden): Klart jeg har det, er ikke det ganske normalt egentlig? Selvskading og selvsabotasje er vel ganske vanlig når man sliter. Jeg ville likevel prøvd å ikke fokusere så mye på hvor "dum" du var, for det var jo ett resultat av at du ikke hadde det noe greit. Det er ganske stor forskjell på at man har gjort noe dumt og at man er dum. Du hadde det ikke noe greit, du gjorde noe dumt, nå vil du prøve å fikse det, men det er vanskelig. Det høres ut som du jobber masse for å rette opp i ting, det er jo en kjempe tung jobb! Jeg synes du skal være stolt over hvor langt du har kommet bare med å bry deg og prøve å rette opp i det som skjedde. Det er tungt og det tar tid, men det står enorm respekt av de som klarer det! Prøvde å forklare til en at jeg hadde slete og fikk beskjed om at dette ga vedkomne blaffen i 😔 Ei annen sa til meg at jeg snakket kun om meg selv. Prøvde å gi en forklaring på at jeg sleit. Då trodde ikke vedkomne på meg og sa «mja,tja» til dette 😔 Anonymkode: 3ec09...afe
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #17 Skrevet 15. mars 2022 milla80 skrev (2 timer siden): Jepp. Veldig dumme ting ! I en periode da jeg var sammen med en alkoholiker i 10 år ( lang periode ,vel og merke 🤔 ) Hva disse dumme tingene var tror jeg ikke man skal snakke altfor høyt om men ja tror nok de aller fleste gjør noen dumme valg i løpet av livet sitt. Du er ikke alene ! 😊 Det er godt å høre at jeg ikke er unormal 😊 ts Anonymkode: 3ec09...afe
Gjest O.G. Skrevet 15. mars 2022 #18 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har andre gjort dumme ting når du har slete og hatt det vanskelig med deg selv ? At du tenker at det skulle du aldri ha gjort ? Anonymkode: 3ec09...afe Ja, men jeg har også holdt meg i ro når jeg sliter. Så alt handler om jeg gir faan eller ikke.
Gjest Geitis Skrevet 15. mars 2022 #19 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prøvde å forklare til en at jeg hadde slete og fikk beskjed om at dette ga vedkomne blaffen i 😔 Ei annen sa til meg at jeg snakket kun om meg selv. Prøvde å gi en forklaring på at jeg sleit. Då trodde ikke vedkomne på meg og sa «mja,tja» til dette 😔 Anonymkode: 3ec09...afe Det var leit og høre. Det eneste du egentlig har kontroll over er hvordan du vil håndtere situasjonen selv. Beklageligvis så er det ikke alle som kommer til å ha hverken forståelse eller tålmodighet til ting som er vanskelig.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #20 Skrevet 15. mars 2022 Ja sist jeg slet alvorlig så rusha jeg inn i et forhold med en fyr som viste seg å være så slem at det bare gjorde hele livet mitt verre. Heldigvis våknet jeg og slet meg vekk etter 5 måneder. Høres kanskje ikke mye ut, men tok meg nesten et år å komme over alt han gjorde. Anonymkode: 015cb...5e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå