AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #1 Skrevet 15. mars 2022 For jeg orker ikke barnsligheter. Han feis! Men hør nå. Vi er i en dritkjip periode og alt er vanskelig, veien videre er usikker. Plutselig i morges så feis han i senga og smatt under dyna mi og skulle plutselig kose også ler han. Jeg fant det absolutt ikke morsomt og avviste han. Kjente jeg var ikke interessert i å puste inn han sine avfallstoffer og spesielt ikke nå når mye er kjipt.. Er forsåvidt aldri interessert i han sine gasser noensinne og jeg skjønner ikke humoren han sin... Han ble pøddesur og gikk ut. Skulle ønsket jeg tullet om dette, men det gjør jeg ikke og ja, vi er godt voksene begge to. Jeg klarer ikke å møte han og jeg forstår ikke hvordan jeg skal eller hvorfor jeg skal måtte ta opp slike ting med en voksen mann. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: a1106...b8c 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #2 Skrevet 15. mars 2022 Æsj, der leste han ikke rommet spesielt godt. Prøv å tenke at han er sur fordi han er flau og glem dette begge to. Anonymkode: afea3...6bf 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #3 Skrevet 15. mars 2022 Jeg hadde bare sagt "Dust" og så hadde vi kost og hatt sex. En dårlig spøk fra hans side, ja, men ikke noe å hisse seg opp over. Anonymkode: 85c77...c9e 13
Hurrahei Skrevet 15. mars 2022 #4 Skrevet 15. mars 2022 (endret) Jeg hadde stått opp! Tolererer ikke fising. Hadde vært sur resten av dagen. Hadde antatt at det var hans forsøk på å gå ut av forholdet Endret 15. mars 2022 av Hurrahei 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #5 Skrevet 15. mars 2022 Jeg hadde nok bare ledd, men det spiller ingen rolle, om du synes det er ekkelt, så er det jo det som betyr noe. Det er deg han er sammen med. Anonymkode: 24c54...dc8
mingus Skrevet 15. mars 2022 #6 Skrevet 15. mars 2022 Man fiser vel ikke og ler det vekk før man skal ha sex? Jeg hadde sikkert ledd, men det er ikke noe som skjer her i huset heldigvis. Hadde ikke blitt noe kos da, for det synes jeg ikke passer. Eksen pleide å komme full hjem, og begynte plutselig å fise råtne øl-fis mens vi skulle til å sette igang, hopp av for faen, sa jeg. Glad det ble slutt og jeg heller giftet meg med en mann som er classy og ikke fiser rundt! 7
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #7 Skrevet 15. mars 2022 Hurrahei skrev (9 minutter siden): Jeg hadde stått opp! Tolererer ikke fising. Hadde vært sur resten av dagen. Hadde antatt at det var hans forsøk på å gå ut av forholdet Han viser ihvertfall veien til døren, enten om det er veien for meg eller han. Ts Anonymkode: a1106...b8c 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #8 Skrevet 15. mars 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hadde bare sagt "Dust" og så hadde vi kost og hatt sex. En dårlig spøk fra hans side, ja, men ikke noe å hisse seg opp over. Anonymkode: 85c77...c9e Det fungerer fint når stemningen er bra ellers, og man har det fint sammen. Med trøbbel i forholdet usikkerhet og dårlig stemning er ikke akkurat en fjert det som skal til for å bygge bro. Anonymkode: 62b99...bf1 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #9 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg hadde bare sagt "Dust" og så hadde vi kost og hatt sex. En dårlig spøk fra hans side, ja, men ikke noe å hisse seg opp over. Anonymkode: 85c77...c9e Er ikke intr i verken gis eller sex med en som jeg er usikker på veien videre med, han er også usikker på veien videre. Men dette var ekstremt lite sjarmerende! Ikke kom han under dyna for sex heller for dette skjedde når hele husstanden skulle stå opp. Syns det var bare umodent og reaksjon hans var barnslig. Han stelte istand noe som han selvsagt fikk en negativ reaksjon på også ble jeg sittende igjen som den stygge ulven fordi jeg avviste han. Hisset meg ikke opp for det klarte han selv fint. Ts Anonymkode: a1106...b8c
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #10 Skrevet 15. mars 2022 mingus skrev (8 minutter siden): Man fiser vel ikke og ler det vekk før man skal ha sex? Jeg hadde sikkert ledd, men det er ikke noe som skjer her i huset heldigvis. Hadde ikke blitt noe kos da, for det synes jeg ikke passer. Eksen pleide å komme full hjem, og begynte plutselig å fise råtne øl-fis mens vi skulle til å sette igang, hopp av for faen, sa jeg. Glad det ble slutt og jeg heller giftet meg med en mann som er classy og ikke fiser rundt! Dette var ikke i forkant av sex. Det var bare et barnslig, preg av usikkerhet og i aller høyeste grad lite gjennomtenkt handling på morgenkvisten. Der klarte jeg ikke møte han på noen som helst måte. Når forholdet skranter og kommunikasjon er et problem så løser det seg ihvertfall ikke med slapp anus og en stor dose lite sjarmerende reaksjon på sin egen handling. Råtne øl-fis🤮 Bra du fant deg en classy mann👍 Anonymkode: a1106...b8c 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #11 Skrevet 15. mars 2022 Forskjellen for meg går på om det er et uhell eller ikke. Takler ikke fising om det er for å være morsom eller fordi man ikke gidder å gå på toalettet. Et uhell kan skje. Og da kan det ofte lees vekk i felleskap. Men folk som fiser med vilje eller av latskap, det har jeg problemer med. Om det skjer gjentatte ganger så ville jeg vurdert om det er noen jeg vil leve med. Anonymkode: 4747c...84f 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #12 Skrevet 15. mars 2022 Jeg vil si dere er begge like ille... Helt greit at du ikke skjønner humoren hans, men det er ikke vits sutre over noe så naturlig som en fis. Og samtidig bør han også ta litt hensyn til at du ikke tåler helt naturlig kroppslig reaksjon. Anonymkode: 30f7d...e65 5
mingus Skrevet 15. mars 2022 #13 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette var ikke i forkant av sex. Det var bare et barnslig, preg av usikkerhet og i aller høyeste grad lite gjennomtenkt handling på morgenkvisten. Der klarte jeg ikke møte han på noen som helst måte. Når forholdet skranter og kommunikasjon er et problem så løser det seg ihvertfall ikke med slapp anus og en stor dose lite sjarmerende reaksjon på sin egen handling. Råtne øl-fis🤮 Bra du fant deg en classy mann👍 Anonymkode: a1106...b8c Ahh da misforsto jeg heldigvis! 😅 Han trenger jo ikke vøære så sur da, kunne han ikke holdt seg og gått på do for å fise hvis han ble så flau og vondbråten? 😄
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #14 Skrevet 15. mars 2022 Hahaha, folk må da få fise. Anonymkode: 4c59f...4a9 1
Ost Skrevet 15. mars 2022 #15 Skrevet 15. mars 2022 Trodde fising or promping var helt naturlig, jeg. Kan jo gjerne gjøre det på do, eller et sted det ikke påvirker andre folk. Ren høflighet.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #16 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): For jeg orker ikke barnsligheter. Han feis! Men hør nå. Vi er i en dritkjip periode og alt er vanskelig, veien videre er usikker. Plutselig i morges så feis han i senga og smatt under dyna mi og skulle plutselig kose også ler han. Jeg fant det absolutt ikke morsomt og avviste han. Kjente jeg var ikke interessert i å puste inn han sine avfallstoffer og spesielt ikke nå når mye er kjipt.. Er forsåvidt aldri interessert i han sine gasser noensinne og jeg skjønner ikke humoren han sin... Han ble pøddesur og gikk ut. Skulle ønsket jeg tullet om dette, men det gjør jeg ikke og ja, vi er godt voksene begge to. Jeg klarer ikke å møte han og jeg forstår ikke hvordan jeg skal eller hvorfor jeg skal måtte ta opp slike ting med en voksen mann. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: a1106...b8c Dårlig spøk, men lov å tulle litt. Såpass må man tåle... Anonymkode: e16d7...aca 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #17 Skrevet 15. mars 2022 Vanskelig å holde på noe som en ikke har i hendene. Anonymkode: 37c5a...222
Hmmmmmm Skrevet 15. mars 2022 #18 Skrevet 15. mars 2022 Jeg hadde reagert på akkurat samme måte. Han får bare gå rundt å være sur
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #19 Skrevet 15. mars 2022 Dette har tydeligvis ikke noe med fisingen hans å gjøre. Her fiser vi begge to daglig, og ler av det. Anonymkode: 7daaa...3dc 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #20 Skrevet 15. mars 2022 Jeg og dama fiser ikke foran hverandre. Noen ganger etter diverse sex så kommer det en eller annen fis, men da ler vi det bare bort siden det er helt uskyldig. Når man bevist fiser rundt samboer osv, så er både jeg og dama enige om at det ikke akkurat er veldig opphissende for forholdet. Men det er vel noen raringer som liker å sniffe hverandres tarmgasser, sååååå... Anonymkode: b114f...c56 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå