Gå til innhold

Phoenix Rising / Marilyn Manson

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med en mann som gjorde de samme tingene mot meg. Jeg vet hun snakker sant, hun hadde ikke nevnt enkelte ting om hun ikke hadde vært gjennom det  

Anonymkode: 8076b...2ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ramona1970
AnonymBruker skrev (På 22.10.2022 den 8.56):

Jeg har vært sammen med en mann som gjorde de samme tingene mot meg. Jeg vet hun snakker sant, hun hadde ikke nevnt enkelte ting om hun ikke hadde vært gjennom det  

Anonymkode: 8076b...2ea

Ikke sant? Jeg har ikke opplevd noe slikt selv, men det hun forteller er ting man ikke dikter opp. Det er rett og slett for "rart" til at man skal finne det på. "Truth is stranger than fiction" som det heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Ramona1970

Hvis man vil høre Evan snakke mer om dette, så finnes det et godt intervju på podcasten "A little bit culty". Den er drevet av to av de som var med å ta ned sekten NXIVM (The Vow på Netflix), og de har intervjuet Evan fordi de ser de samme mekanismene i forholdet hennes til MM, som de selv ble utsatt for i sekten. Podcasten deres er også ellers utrolig bra. 
https://podcasts.apple.com/us/podcast/a-little-bit-culty/id1553334816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk hører på MM når de kan høre på skikkelig metal i stedet…aldri tatt sen fyren seriøst…overrasker ikke at han er en drittsekk…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Drar opp igjen denne. Har nettop sett dokumentaren på HBO og er mildt sagt sjokkert....Helt jævlig å se. At folk rundt ham har latt ham gå så langt fordi hans uttrykk er å sjokkere og provosere. At han kan sitte i tv-intervjuer og fortelle at han har voldtatt og mishandlet kvinner, og den kvinnelige intervjueren og mannlige gjester rundt bare sitter og ler....

Ligger også en dokumentarserie på NRK om samme problematikken. 

https://tv.nrk.no/serie/marilyn-mansons-sanne-ansikt

Anonymkode: 0949c...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...