AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #21 Del Skrevet 22. oktober 2022 Jeg har vært sammen med en mann som gjorde de samme tingene mot meg. Jeg vet hun snakker sant, hun hadde ikke nevnt enkelte ting om hun ikke hadde vært gjennom det Anonymkode: 8076b...2ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 23. oktober 2022 #22 Del Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 22.10.2022 den 8.56): Jeg har vært sammen med en mann som gjorde de samme tingene mot meg. Jeg vet hun snakker sant, hun hadde ikke nevnt enkelte ting om hun ikke hadde vært gjennom det Anonymkode: 8076b...2ea Ikke sant? Jeg har ikke opplevd noe slikt selv, men det hun forteller er ting man ikke dikter opp. Det er rett og slett for "rart" til at man skal finne det på. "Truth is stranger than fiction" som det heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 9. november 2022 #23 Del Skrevet 9. november 2022 Hvis man vil høre Evan snakke mer om dette, så finnes det et godt intervju på podcasten "A little bit culty". Den er drevet av to av de som var med å ta ned sekten NXIVM (The Vow på Netflix), og de har intervjuet Evan fordi de ser de samme mekanismene i forholdet hennes til MM, som de selv ble utsatt for i sekten. Podcasten deres er også ellers utrolig bra. https://podcasts.apple.com/us/podcast/a-little-bit-culty/id1553334816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. november 2022 #24 Del Skrevet 10. november 2022 Skjønner ikke at folk hører på MM når de kan høre på skikkelig metal i stedet…aldri tatt sen fyren seriøst…overrasker ikke at han er en drittsekk… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:14 #25 Del Skrevet tirsdag kl 19:14 Drar opp igjen denne. Har nettop sett dokumentaren på HBO og er mildt sagt sjokkert....Helt jævlig å se. At folk rundt ham har latt ham gå så langt fordi hans uttrykk er å sjokkere og provosere. At han kan sitte i tv-intervjuer og fortelle at han har voldtatt og mishandlet kvinner, og den kvinnelige intervjueren og mannlige gjester rundt bare sitter og ler.... Ligger også en dokumentarserie på NRK om samme problematikken. https://tv.nrk.no/serie/marilyn-mansons-sanne-ansikt Anonymkode: 0949c...e56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå