Ephemera Skrevet 30. oktober 2005 #1 Skrevet 30. oktober 2005 Husk at fristen for å bestille nå går ut allerede 3. november!! Jeg skal sette meg ned og gå grundig gjennom den idag eller imorgen. Hva skal dere bestille?
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #2 Skrevet 30. oktober 2005 Hva pokker? Hvorfor har ikke jeg fått katalogen.
Gjest gjest1 Skrevet 30. oktober 2005 #3 Skrevet 30. oktober 2005 Ingenting. Tar jo så lang tid før man får klær'ne uansett...
Gjest Vinga Skrevet 30. oktober 2005 #5 Skrevet 30. oktober 2005 Fristen går ut? :klø: ← ja, dersom man skal ha 10% rabatt på hele bestillingen, tror jeg?
Gjest Vinga Skrevet 30. oktober 2005 #6 Skrevet 30. oktober 2005 ...og takk for påminnelsen, Ephemera. *finne frem katalog og penn i kveld*
Gjest peon Skrevet 30. oktober 2005 #7 Skrevet 30. oktober 2005 Lista mi er alt for lang.. Må gå gjennom den å plukke vekk endel. Det jeg iallefall skal ha er vesten på forsida, turkis volangskjørt, div topper, petrol lærbelte, gull slippers, grønn veske med trekule handtak..
Søtpotita Skrevet 30. oktober 2005 #8 Skrevet 30. oktober 2005 Korleis kan eg også få denne katalogen? Er det kun utvalgte kundar som det så fint heiter? Eller har dere bestilt?
Gjest Vinga Skrevet 30. oktober 2005 #9 Skrevet 30. oktober 2005 på lista mi foreløpig: mørk brun cityshorts, side 67 lys blå, brun og lys isrosa trekvartermet topp, side 70 svart omslagstopp, side 72 svart stretchskjorte, side 82 brun rocky linbukse, side 125 lys turkis rocky topp, side 127
Ephemera Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter #10 Skrevet 30. oktober 2005 Korleis kan eg også få denne katalogen? Er det kun utvalgte kundar som det så fint heiter? Eller har dere bestilt? ← Det er visst såkalte utvalgte kunder, ja. Jeg vet ikke om det er fordi vi har handlet endel der (og returnert mesteparten ) eller om det er oss som har månedsfaktura der (og evt. de som har konto der). Jeg pleier hvert år å få brev med spørsmål om jeg vil ha forhåndskatalogen, men i år dumpet den bare ned i postkassen. Du kan jo prøve å ringe dem (nummer står på www.hm.com) og spørre om du kan få den, men siden bestillingsfristen går ut 03.11, så er vel kanskje toget gått...
Ephemera Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter #11 Skrevet 30. oktober 2005 Lista mi er ihvertfall altfor lang... Her må ting elimineres ut!! Jeg må også huske at det går an å bestille ting over nyttår når den vanlige katalogen kommer også. Det jeg har plukket ut i første omgang: Topp side 10 i både hvit, sort og brun Vaffelstruktur topp side 18 i hvit Cardigan side 38 i hvit og sort Topp side 50 i hvit, brun og sandbeige Topp side 88 i hvit, brun og sandbeige Topp a, side 90, i hvit Cardigan side 100 i brun og sandbeige Cardigan side 110 i hvit og sanbeige Push-up bikinioverdel side 144 i limegrønn Bikinitrukse side 144 i limegrønn Trekant bikini-bh side 144 i limegrønn Strandtopp side 144 i limegrønn Dette går bare ikke an...
lillesky Skrevet 30. oktober 2005 #12 Skrevet 30. oktober 2005 Det er visst såkalte utvalgte kunder, ja. ← Det kan jeg ikke skjønne... :klø: Jeg er nemlig H&M-ansatt og får alltid katalogen... Skal ringe dem i morra og spørre hvorfor ikke alle har fått katalogen (enda).
Søtpotita Skrevet 30. oktober 2005 #13 Skrevet 30. oktober 2005 Eg har bestilt masse på hm rowells, har faktisk inne ei bestilling no (i vinterkatalogen). Pleier aldri returnera heller, så dt kan ikkje vera etter kor aktive kundane er....
Gjest gjest1 Skrevet 30. oktober 2005 #14 Skrevet 30. oktober 2005 Har alltid pleid å få en sånn lapp i posten om jeg ville ha vårkatalogen. Kanskje de er forbanna fordi jeg har drevet og returnert så mye i det siste slik at jeg har blitt strøket av den eksklusive lista.
Kame Skrevet 31. oktober 2005 #15 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg fikk en mail, jeg. Og det er definitvit ikke etter hvor aktive kundene er, for jeg får aldri somlet meg til å handle noe derfra! Men, nå skal jeg sette meg ned med en kopp te og katalogen. Takk for påminnelsen (ja, jeg hadde ikke fått med meg fristen, engang)! Men huff, klærne kommer i januar.. Hvor blakk er jeg ikke da, liksom?
Windy Skrevet 31. oktober 2005 #16 Skrevet 31. oktober 2005 Ved første gjennomgang var det nesten ingenting som fristet... Ble litt skuffet over det ja! Men jeg får titte gjennom en gang til før fristen går ut, takk for påminnelsen
Ephemera Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #17 Skrevet 31. oktober 2005 Da er lista mi kuttet ned til: Topp side 50 i sandbeige Topp side 88 i hvit, sandbeige og brun Topp side 90 i hvit Cardigan side 110 i hvit, sandbeige og gråbrun Push-up BH J. side 154 i rosa Hotpants K. side 154 i rosa Og selvsagt gratis badelaken. Dette får holde i første omgang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå