AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #1 Skrevet 15. mars 2022 Jeg har alltid trodd at jeg er en som ville sagt ifra om utroskap, men nå når jeg står midt oppi det, er jeg usikker. Jeg har ikke hatt kontakt med eksen min på to-tre år, men fikk plutselig en mld av han natt til lørdag for to uker siden. Vi var begge fulle og endte opp til sengs sammen. Det kom frem at han hadde kjæreste. Snakket ikke med han på en uke, men forrige helg fikk jeg en ny mld hvor han ønsket å møte meg. Jeg ba han om og ikke kontakte meg igjen før det eventuelt var slutt med dama. Nå sitter jeg og lurer på om jeg burde si noe til kjæresten hans. For det første aner jeg ikke om det stemmer at han har dame. Jeg aner heller ikke hvem hun eventuelt er. Og jeg aner jo ikke om de har en åpen relasjon eller hva greia mellom de er. Dersom det var min kjæreste som var utro mot meg, ville jeg absolutt villet vite om det. Meen.. I dette tilfelle kjenner jeg på at ting blir jævlig styrete for min del. Jeg skal ikke møte han igjen, så hvorfor skal jeg blande meg? Hva hadde du gjort? Anonymkode: 58d55...9ba 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #2 Skrevet 15. mars 2022 Ta rotta på han og fortell. Hvorfor beskytte hans utroskap? Anonymkode: 51682...1f4 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #3 Skrevet 15. mars 2022 Fortell dama hans dette så hun slipper å leve i en løgn. Anonymkode: ac6da...d2f 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #4 Skrevet 15. mars 2022 Nei. Da får du hat og det blir slengt dritt om deg. Han forteller nok en helt annen versjon til dama og de begge blir enige om at du er heksen i historien som prøver å stjele han fra henne. Så blir begge sure på deg og snakker dritt om deg til alle de kjenner. Hun kjenner han. Hun kjenner ikke deg. Så hvorfor da tro deg over han? Du tror du ville gjort en god gjerning men vil antageligvis bare få dritt tilbake. Derfor bør du la være Anonymkode: 61403...a26 4 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #5 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ta rotta på han og fortell. Hvorfor beskytte hans utroskap? Anonymkode: 51682...1f4 Jeg vet jo som sagt ikke om de har en åpen relasjon. Vi snakket minimalt om henne. Vi var veldig fulle begge to. Jeg aner heller ikke hvem hun er. Han har ikke fb og har ikke bilde av noen jenter på instagram. Anonymkode: 58d55...9ba
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #6 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei. Da får du hat og det blir slengt dritt om deg. Han forteller nok en helt annen versjon til dama og de begge blir enige om at du er heksen i historien som prøver å stjele han fra henne. Så blir begge sure på deg og snakker dritt om deg til alle de kjenner. Hun kjenner han. Hun kjenner ikke deg. Så hvorfor da tro deg over han? Du tror du ville gjort en god gjerning men vil antageligvis bare få dritt tilbake. Derfor bør du la være Anonymkode: 61403...a26 Det er nettopp dette jeg også frykter. At jeg er en crazy ex. Og hva om de har et åpent forhold? Da fremstår jeg jo hvertfall sprø. Anonymkode: 58d55...9ba 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #7 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fortell dama hans dette så hun slipper å leve i en løgn. Anonymkode: ac6da...d2f Men hva om de har et åpent forhold? Da fremstår jeg jo passe sprø. Aner heller ikke hvem hun er. Anonymkode: 58d55...9ba
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #8 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Men hva om de har et åpent forhold? Da fremstår jeg jo passe sprø. Aner heller ikke hvem hun er. Anonymkode: 58d55...9ba Dersom de har åpent forhold, er jo ingen skade skjedd om du forteller. Problemet er dersom de IKKE har åpent forhold. Anonymkode: 73e10...4c3 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #9 Skrevet 15. mars 2022 Er ikke exser ofte ikke tillat selv om folk har åpent forhold? Anonymkode: 2a3a3...aab
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #10 Skrevet 15. mars 2022 Jeg ville likt å vite om slikt. Anonymkode: 9514b...e54
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #11 Skrevet 15. mars 2022 Samme spørsmål om og om igjen… «hva ville du likt hvis du var henne?» osv Selvfølgelig skal du ikke blande deg opp i dette, du lå med han med viten og vilje selv om han var opptatt. Da får du jammen holde kjeft også! Anonymkode: defb9...e5f 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #12 Skrevet 15. mars 2022 Hvis du ikke vet hvem hun er eller om hun faktisk eksisterer hadde jeg ikke brukt energi på å finne det ut Anonymkode: 415c0...821 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #13 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du ikke vet hvem hun er eller om hun faktisk eksisterer hadde jeg ikke brukt energi på å finne det ut Anonymkode: 415c0...821 Det er ingen tegn til henne på insta. Er ikke det litt rar? Han har ellers en vanlig profil hvor han har lagt ut hverdagting. Anonymkode: 58d55...9ba
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #14 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Samme spørsmål om og om igjen… «hva ville du likt hvis du var henne?» osv Selvfølgelig skal du ikke blande deg opp i dette, du lå med han med viten og vilje selv om han var opptatt. Da får du jammen holde kjeft også! Anonymkode: defb9...e5f Ja det er kanskje dessverre vanlig med utroskap. Dette er første gang jeg har ligget med noen jeg visste hadde kjæreste. Han fortalte det i en bisetning kl 03, hvor vi begge hadde ca like mye i promille. Vanskelig å ta en rasjonell avgjørelse. Tenker ansvaret ligger hos han. Jeg sa nei helga etter, men han fortsetter jo. Vil ikke ha noe med noen av de å gjøre. Anonymkode: 58d55...9ba
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #15 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er ikke exser ofte ikke tillat selv om folk har åpent forhold? Anonymkode: 2a3a3...aab Aldri hatt et åpent forhold. Vet ikke hva som er vanlig Anonymkode: 58d55...9ba
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #16 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dersom de har åpent forhold, er jo ingen skade skjedd om du forteller. Problemet er dersom de IKKE har åpent forhold. Anonymkode: 73e10...4c3 Bortsett fra at jeg fremstår som en hevngjerrig idiot. Anonymkode: 58d55...9ba
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #17 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har alltid trodd at jeg er en som ville sagt ifra om utroskap, men nå når jeg står midt oppi det, er jeg usikker. Jeg har ikke hatt kontakt med eksen min på to-tre år, men fikk plutselig en mld av han natt til lørdag for to uker siden. Vi var begge fulle og endte opp til sengs sammen. Det kom frem at han hadde kjæreste. Snakket ikke med han på en uke, men forrige helg fikk jeg en ny mld hvor han ønsket å møte meg. Jeg ba han om og ikke kontakte meg igjen før det eventuelt var slutt med dama. Nå sitter jeg og lurer på om jeg burde si noe til kjæresten hans. For det første aner jeg ikke om det stemmer at han har dame. Jeg aner heller ikke hvem hun eventuelt er. Og jeg aner jo ikke om de har en åpen relasjon eller hva greia mellom de er. Dersom det var min kjæreste som var utro mot meg, ville jeg absolutt villet vite om det. Meen.. I dette tilfelle kjenner jeg på at ting blir jævlig styrete for min del. Jeg skal ikke møte han igjen, så hvorfor skal jeg blande meg? Hva hadde du gjort? Anonymkode: 58d55...9ba Det er nok mest vanlig å ville vite, men jeg vet om flere som har sagt de ville foretrukket å ikke vite. Så man kan faktisk ikke vite hva denne dama du ikke vet noe om tenker. Jeg ville nok latt være å skape drama her, men godt du ba ham om å holde seg unna deg så lenge han er opptatt. Nå som du vet han kan være utro burde du holde deg unna ham punktum. Vi gjør alle feil, men det er han som er i forhold og har ansvar for å være trofast. Anonymkode: b30ef...42c
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #18 Skrevet 15. mars 2022 Selv om du nok kan bli møtt med kritikk med en gang, vil hun garantert takke deg på lang sikt. Jeg har blitt stempla som en crazy ex fordi jeg sa ifra om psykisk vold. Jeg lever godt med det. Anonymkode: e3844...137
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #19 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Selv om du nok kan bli møtt med kritikk med en gang, vil hun garantert takke deg på lang sikt. Jeg har blitt stempla som en crazy ex fordi jeg sa ifra om psykisk vold. Jeg lever godt med det. Anonymkode: e3844...137 Jo du har sikkert rett. Hvordan gikk det da? Hvordan gikk du frem? Anonymkode: 58d55...9ba
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #20 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er nok mest vanlig å ville vite, men jeg vet om flere som har sagt de ville foretrukket å ikke vite. Så man kan faktisk ikke vite hva denne dama du ikke vet noe om tenker. Jeg ville nok latt være å skape drama her, men godt du ba ham om å holde seg unna deg så lenge han er opptatt. Nå som du vet han kan være utro burde du holde deg unna ham punktum. Vi gjør alle feil, men det er han som er i forhold og har ansvar for å være trofast. Anonymkode: b30ef...42c Ja skjønner hva du mener. Er det nødvendig å ødelegge et forhold dersom noen driter seg ut på fylla én gang (nå vet jeg jo ikke om det er tilfelle her, men tenker generelt). Anonymkode: 58d55...9ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå