AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #1 Skrevet 15. mars 2022 Denne fyren jobber i dagligvarebutikken rett der jeg bor. Jeg kjenner han ikke og har aldri snakket med ham. Plutselig ser jeg at han har addet meg på snap og han begynte å sende meg nudes og seksuelle meldinger🤷🏻♀️ Jeg spurte hvor han hadde fått snappen min, det ville han ikke svare på.. Han fortsatte å sende meg seksuelle meldinger ala «Skulle gjerne ligget i sengen med deg nå» og «Håper vi kan treffes å kose oss sammen en dag». Han er på alder med meg, i 20 årene. Jeg har blokkert ham nå men altså, er det ikke rimelig rart å ta kontakt på den måten? Må begynne å handle på en annen butikk i nærheten for tørr ikke å gå på den butikken mer..Synes bare det var utrolig rart at han plutselig visste om snappen min. Jeg har ikke gitt ham navnet mitt eller noe.. Anonymkode: 24816...728
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #2 Skrevet 15. mars 2022 Hadde anmeldt han for seksuell trakassering og blotting. Anonymkode: fe791...62c 4 2
detteermittnavn Skrevet 15. mars 2022 #3 Skrevet 15. mars 2022 Du skulle tatt skjermbilder og vist til sjefen hans 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #4 Skrevet 15. mars 2022 Kontakt sjefen hans og anmeld. Det der er fullstendig upassende. Anonymkode: 98824...74a 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #5 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kontakt sjefen hans og anmeld. Det der er fullstendig upassende. Anonymkode: 98824...74a Men skaff bevis først, selvsagt. Anonymkode: 98824...74a
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #6 Skrevet 15. mars 2022 Han kan finne deg på snap via nr ditt. Anonymkode: ce198...fd3 1
anonymbruker2312 Skrevet 16. mars 2022 #7 Skrevet 16. mars 2022 Det kan være at dere faktisk har noen felles bekjente, som dere begge har på snap. Om dere begge har noen av samme folka på snap, så kommer man opp som "forslag"-listen på snap. Det kan være slik han fant deg. Uansett - dette er ekstremt uprofesjonelt, uakseptabelt og ikke minst skikkelig ekkel oppførsel. Siden du nå har blokkert han uten å ha skaffet bevis, så ville jeg ha lagt han til igjen, la han snappe meg og tatt screenshots, blokkert igjen og gått til sjefen med det. En ansatt skal ikke drive å "trakassere" sine kunder på denne måten, hvertfall ikke noen som går dit nesten daglig. For en totalt ekkel fyr uten grenser. Må jo være sinnsykt ekkelt for deg å vite at denne personen jobber rett ved siden av deg. Hva vet du om han kan følge etter deg, være truendes? Så dette bør du definitivt si ifra om. 4 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #8 Skrevet 16. mars 2022 Men for at han kan sende deg snap,må jo du akseptere han først? Har flere som legger meg til som jeg bare ignorerer. Anonymkode: 12fdf...036 5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #9 Skrevet 16. mars 2022 Send en mail til selve butikken spør kjeden om å få mail direkte til sjefen. Dette er seksuell trakassering av stamkunder rett å slett! Han har jo tydeligvis sett deg i butikken før, og mistenker han kan ha sett på betalings informasjonen din etter handling og funnet navnet ditt. Hvis han ikke vet hvem du er fra før av gjennom bekjente. Anonymkode: c3376...6ee 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #10 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Men for at han kan sende deg snap,må jo du akseptere han først? Har flere som legger meg til som jeg bare ignorerer. Anonymkode: 12fdf...036 Man trenger ikke legge til for å få snap fra ukjente folk. Jeg har fått mange dickpics av ukjente menn. Egger dem selvsagt ikke til, eller responderer. Anonymkode: 53f83...2dc
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #11 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 15.3.2022 den 9.26): Hadde anmeldt han for seksuell trakassering og blotting. Anonymkode: fe791...62c Hva med å bare drite i og bry seg? Slett han fra listen. Ignorer han. Bytt butikk hvis du føler det er nødvendig, eller fortsett å handle der du har handlet. Sistnevnte blir vell.mest pinlig for han? Vi lever i et krenkesamfunn. Nei, jeg forsvarer ikke oppførselen til fyren. Men, hadde noen addet meg på snap, og sendt bilde av fitta si, eller pikken sin, og sagt de ville knulle med meg; så hadde jeg sagt "Beklager, du må finne noen andre. Er ikke interessert", og slettet/ignorert mennesket. Hva er du redd for? At han skal overfalle deg bak fruktdisken? Dette har jo dessverre blitt helt standard nå med sosiale kanalers inntreden i vårt liv, og det er noe vi må lære oss å akseptere. Hele verden, med alle muligheter er i hånda vår, eller lomma - på mobilen. Det er vell langt enklere å utvide sin egen "aksept", enn å forvente at alle skal forstå hva som er innafor eller ikke? Folk tyr gjerne til den enkle løsningen, og noen menn tror bildet av en ståpikk med ordene "du er deilig, jeg vil knulle deg" er det som skal til for å få seg litt fitte. Bare ignorer de, de lærer, så må de korrigere seg hvis de ønsker å få fitte. Du burde bli smigret vettu. Det er din bekreftelse på at du er fin. Pulbar. Deilig. Eller hva enn slags ord du ønsker å bruke i beskrivelsen; når en først blir betatt av noen. Anonymkode: 6862a...db9 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #12 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Men for at han kan sende deg snap,må jo du akseptere han først? Har flere som legger meg til som jeg bare ignorerer. Anonymkode: 12fdf...036 Jepp! Kvinner som aksepterer randoms ber jo om seksuell oppmerksomhet. Anonymkode: 57a18...b55 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #13 Skrevet 17. mars 2022 anonymbruker2312 skrev (På 16.3.2022 den 9.07): Det kan være at dere faktisk har noen felles bekjente, som dere begge har på snap. Om dere begge har noen av samme folka på snap, så kommer man opp som "forslag"-listen på snap. Det kan være slik han fant deg. Uansett - dette er ekstremt uprofesjonelt, uakseptabelt og ikke minst skikkelig ekkel oppførsel. Siden du nå har blokkert han uten å ha skaffet bevis, så ville jeg ha lagt han til igjen, la han snappe meg og tatt screenshots, blokkert igjen og gått til sjefen med det. En ansatt skal ikke drive å "trakassere" sine kunder på denne måten, hvertfall ikke noen som går dit nesten daglig. For en totalt ekkel fyr uten grenser. Må jo være sinnsykt ekkelt for deg å vite at denne personen jobber rett ved siden av deg. Hva vet du om han kan følge etter deg, være truendes? Så dette bør du definitivt si ifra om. Det er jo ikke sikkert han vet at hun er kunde? De er jevnaldrende, og han har trolig bare addet tilfeldige jenter fra forslag listen og trolig sendt samme snap til mange for å få napp. Anonymkode: 1065e...31a 2
Maleficenta Skrevet 17. mars 2022 #14 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 15.3.2022 den 9.20): Denne fyren jobber i dagligvarebutikken rett der jeg bor. Jeg kjenner han ikke og har aldri snakket med ham. Plutselig ser jeg at han har addet meg på snap og han begynte å sende meg nudes og seksuelle meldinger🤷🏻♀️ Jeg spurte hvor han hadde fått snappen min, det ville han ikke svare på.. Han fortsatte å sende meg seksuelle meldinger ala «Skulle gjerne ligget i sengen med deg nå» og «Håper vi kan treffes å kose oss sammen en dag». Han er på alder med meg, i 20 årene. Jeg har blokkert ham nå men altså, er det ikke rimelig rart å ta kontakt på den måten? Må begynne å handle på en annen butikk i nærheten for tørr ikke å gå på den butikken mer..Synes bare det var utrolig rart at han plutselig visste om snappen min. Jeg har ikke gitt ham navnet mitt eller noe.. Anonymkode: 24816...728 kan han adde deg uten tillatelse da? man vekger vel om man ønsker å bli addet eller ikke
godfisk Skrevet 17. mars 2022 #15 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jepp! Kvinner som aksepterer randoms ber jo om seksuell oppmerksomhet. Anonymkode: 57a18...b55 Det gjør de da ikke. Selv om man aksepterer en snapforespørsel skal man kunne forvente av folk at de sender noe mer interessant enn dickpics. 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #16 Skrevet 17. mars 2022 Maleficenta skrev (Akkurat nå): kan han adde deg uten tillatelse da? man vekger vel om man ønsker å bli addet eller ikke Nettvett er mangelvare hos enkelte. Anonymkode: e0d07...e45 1
Gjest ATLAS6 Skrevet 17. mars 2022 #17 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva med å bare drite i og bry seg? Slett han fra listen. Ignorer han. Bytt butikk hvis du føler det er nødvendig, eller fortsett å handle der du har handlet. Sistnevnte blir vell.mest pinlig for han? Vi lever i et krenkesamfunn. Nei, jeg forsvarer ikke oppførselen til fyren. Men, hadde noen addet meg på snap, og sendt bilde av fitta si, eller pikken sin, og sagt de ville knulle med meg; så hadde jeg sagt "Beklager, du må finne noen andre. Er ikke interessert", og slettet/ignorert mennesket. Hva er du redd for? At han skal overfalle deg bak fruktdisken? Dette har jo dessverre blitt helt standard nå med sosiale kanalers inntreden i vårt liv, og det er noe vi må lære oss å akseptere. Hele verden, med alle muligheter er i hånda vår, eller lomma - på mobilen. Det er vell langt enklere å utvide sin egen "aksept", enn å forvente at alle skal forstå hva som er innafor eller ikke? Folk tyr gjerne til den enkle løsningen, og noen menn tror bildet av en ståpikk med ordene "du er deilig, jeg vil knulle deg" er det som skal til for å få seg litt fitte. Bare ignorer de, de lærer, så må de korrigere seg hvis de ønsker å få fitte. Du burde bli smigret vettu. Det er din bekreftelse på at du er fin. Pulbar. Deilig. Eller hva enn slags ord du ønsker å bruke i beskrivelsen; når en først blir betatt av noen. Anonymkode: 6862a...db9 Nei, man ignorerer ikke folk som seksuell trakasserer og blotter seg til fremmede og slike kan faktisk ikke gå igjennom livet uten konsekvenser for sine kriminelle handlinger. Ingen må akseptere å få tilsendt bilder av andres kjønnsorganer når bildene ikke er ønsket av mottakeren. Siste paragrafen din vitner jo bare om at du aldri vil forstå problemet fordi du er en av de som sender uønskete bilder. Det er kriminelt, og fortjener en konsekvens. Heldigvis er ikke loven på din side lenger.
Maleficenta Skrevet 17. mars 2022 #18 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jepp! Kvinner som aksepterer randoms ber jo om seksuell oppmerksomhet. Anonymkode: 57a18...b55 for no bs. 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #19 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du burde bli smigret vettu. Det er din bekreftelse på at du er fin. Pulbar. Deilig. Eller hva enn slags ord du ønsker å bruke i beskrivelsen; når en først blir betatt av noen. Anonymkode: 6862a...db9 Smigret? Virkelig?? Jeg blir på ingen måte smigret over at noen synes jeg er pulbar. Det er revnende likegyldig for meg hva andre mener om kroppen min, men jeg vil på ingen måte måtte forholde meg til disse "meningene", og heller ikke personen som har dem. Hva du synes om meg er ditt problem, ikke mitt. Anonymkode: 01eee...36b 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #20 Skrevet 17. mars 2022 godfisk skrev (5 minutter siden): Det gjør de da ikke. Selv om man aksepterer en snapforespørsel skal man kunne forvente av folk at de sender noe mer interessant enn dickpics. Man er bra naiv hvis man tror at menn som adder random jenter på snap vil snakke om været 😂 Anonymkode: 57a18...b55 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå