Gå til innhold

Til menn: unge kvinner (20-30) vs modne kvinner (40-50)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere menn der ute, hvordan tenker dere om fordeler og ulemper rundt sex med unge kvinner (20-30) vs modne kvinner (40-50)? Kvinner i alderen 30-40 havner enten i den ene eller den andre gruppen da de kanskje har fordeler og ulemper fra begge gruppene. Er altså kun interessert i typiske fordeler og ulemper mellom damer i 20-årene mot damer i 40-årene.

Anonymkode: bb84f...652

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex med damer over 40 kan være bedre enn de yngre. De gjør noe for mannen og er ikke bare egoistiske. Så tenker de heller at han har sikkert lyst på meg når jeg er her sammen med han slik at den "valken" ikke er så farlig og avtennende som det hun tror. Ofte vil de også ha sex og ikke bare kan.

Må legge til at de er mere modne og oppegående i hodet sånn stort sett. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha herregud for et dumt spørsmål!

Vil du ha 1000 kr eller 100 000 kr?

Yngre er alltid best. Eldre damer (30+) har lite å stille opp med mot de yngre...

Anonymkode: 00836...4f3

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Yngre er alltid best. Eldre damer (30+) har lite å stille opp med mot de yngre...

Hva er begrunnelsen? Jeg er K25 og min erfaring til nå er at de som tenker jo yngre jo bedre er de dårligste mennene i senga. 

Anonymkode: 9bdd5...3e4

• Liker 18
  • Nyttig 5
Gjest padawan
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Yngre er alltid best. Eldre damer (30+) har lite å stille opp med mot de yngre

Du virker som en unggutt når du sier damer på 30 er gamle. 

AnonymBruker
Skrevet

Begge er bra. De eneste jeg har noe i mot er faktisk de som er 30-40, da de pleier være fiksert på unger. 

Anonymkode: 582d6...2df

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er begrunnelsen? Jeg er K25 og min erfaring til nå er at de som tenker jo yngre jo bedre er de dårligste mennene i senga. 

Tror du kan ha rett i det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
padawan skrev (1 minutt siden):

Du virker som en unggutt når du sier damer på 30 er gamle. 

Virker heller som 40-50+ som er redd for egen aldring. Har aldri hørt menn under 40 være opptatt av kvinners alder. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

- Ujevn maktbalanse (turn-on)

- Føler meg ekstra skitten når jeg knuller mye yngre damer (turn-on)

- Strammere kropp

- Lar seg lettere kontrollere

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

- Strammere kropp

Tror dette er mer en fantasi enn en virkelighet for deg altså. No offense.

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Dere menn der ute, hvordan tenker dere om fordeler og ulemper rundt sex med unge kvinner (20-30) vs modne kvinner (40-50)? Kvinner i alderen 30-40 havner enten i den ene eller den andre gruppen da de kanskje har fordeler og ulemper fra begge gruppene. Er altså kun interessert i typiske fordeler og ulemper mellom damer i 20-årene mot damer i 40-årene.

Eneste jeg kan komme på er at unge kvinner er mer stram og tight i skjeden mens modne kvinner i verste fall kan være som en bøtte lunkent vann nedentil. 

Anonymkode: ab9da...587

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

- Strammere kropp

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eneste jeg kan komme på er at unge kvinner er mer stram og tight i skjeden mens modne kvinner i verste fall kan være som en bøtte lunkent vann nedentil. 

Anonymkode: ab9da...587

Nokså gjennomskuelig at dere mangler erfaring…

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Man passer ofte best med partner på egen alder. 

Unge gutter er egoistiske i senga, og kan ha sex med unge jenter som ikke har krav.

Voksne menn er ikke egiostiske, og kan dermed håndtere voksne kvinner som forventer mer enn en mann som jukker tre ganger og så ruller av og er fornøyd. Belønningen er at de voksne mennene får kvinner med høy sexlyst (både fordi den stiger med årene og fordi jenter mister lysten når ingen av de unge mennene er opptatt av at de skal komme/nyte akten) og som er aktive i sengen. 

Anonymkode: ff7a7...f3e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nokså gjennomskuelig at dere mangler erfaring…

Ikke start personangrep er du snill. Si din mening om spørsmålet heller, ikke den som skriver inn sine meninger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ikke start personangrep er du snill. Si din mening om spørsmålet heller, ikke den som skriver inn sine meninger.

Beklager, trodde du forsøkte å høre med de som faktisk har erfaring. Hvis ikke er det jo bare å svare ivei med tull og tøys. Da melder jeg meg ut.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ytdyp er du snill.

AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (56 minutter siden):

Ytdyp er du snill.

Se innlegg #9.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

- Strammere kropp

Å svare dette på hvorfor yngre kvinner er mer attraktive blir litt som å svare på spørsmål om hvorfor er du en skurk og bankraner?

- fordi jeg tjener mye penger på det

- slipper å jobbe til fast arbeidstid

- kan ta ferie når jeg vil

- fordi det er spennende

Skrevet (endret)

Jeg er så takknemlig for alle som har hatt sex med meg, at jeg finner ingen stor ulemper i det heletatt. Forresten liker jeg ikke å bruke ord som "ulemper" om en kvinne, fordi det virker negativt. Skal jeg nevne en liten ting, så er det at 40-60 kvinner er bedre på å vise følelser av nytelsen. De gir mere ekte ærlig stønning, og er meget takknemlige. Det ser jeg på som en fordel.. og ikke på som en ulempe, at kvinner 20-30 ikke viser det så godt.. Og 20-30 kvinner har også fordeler, som jeg ikke ser på som ulempe hos kvinner 40-50. Det å ha sex med ei 20-30 og 40-50 kvinne, gjøres på to forskjellige måter. Og hvis man ikke er egoist som bare ser "feil" på kvinnen. Forsvinner alle ulempene, så sitter man igjen med bare fordeler🤭🤗

Alle aldersgrupper har vært litt forskjellige, og kvinner er forskjellige heldigvis. Noen småproblemer har selvsagt oppstått, men jeg ser ikke på det som en ulempe. Bare husk at vi er alle er i opplæring, og ingen er feilfri og gjør så godt de kan. De fleste av oss har utbedringspotensialer, fordi vi kommuniserer og er noen små søte problemløsere i felleskap. Vi jakter hele tiden på å oppnå det beste med sex, og prøver å sexen så bekymringsfri som mulig.

Mye av dette med at jeg ikke finner ulemper, er at vi har hatt mye gøy og ikke tatt oss selv så høytydelig. Dette gjelder forresten alle aldersgrupper. Positive kvinner har ingen ulemper, fordi det druknes av alt det gode hun gir🥰❤️

"Er det virkelig mulig å gjøre sexen mere bekymringsfri og deilig?" Da kan man ikke klage på kvinner, bli heller en god problemløser😂

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Noe jeg lurer på hvorfor er eldre damer ettertraktet hos yngre menn, å unge damer ettertraktet hos eldre menn? gir ikke mening.

Anonymkode: c7bd7...134

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...