AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #1 Skrevet 14. mars 2022 Jeg kom ut fra et langvarig forhold for 1.5år siden og er så klar for å finne lykken igjen. Hatt mange dater, noen av de har jeg sett en typisk kjærestemateriale i, men de jeg ville noe videre med var ikke intr i forhold. Da hadde vi gjerne møtt hverandre flere ganger, hatt sex osv.. Føler det er så mange menn som er nettopp der. Kose, flørte og ha det gøy fremfor å finne ei å dele livet med. Jeg er nok litt over gj.pen for noen, (ikke noe jeg syntes selv), men har typisk et utseende som kan friste der og da. Sett akt i en helhet, då sliter jeg virkelig med å finne en. Det ender alltid opp med at jeg blir såret eller at jeg finner de samme type mannfolk? Men disse mennene er jo de som lltid tar initiativ tik meg. Jeg lurer av og til på om det er lettere å ha et nprmalt utseende som ikke nettfolkene klikker seg umiddelbart inn på. 🙈🙈 Noen tips? Jeg vil ha en mann som virkelig bryr seg om meg, og ikke er for mye. En rolig, god en. Er snart 35. Anonymkode: 95d85...162
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #2 Skrevet 15. mars 2022 Følger tråden og tar gjerne i mot tips jeg også. Jeg er en gjennomsnittlig pen dame, men har aldri sex utenom i et forhold. Det kan kanskje være en dealbreaker for noen menn.. 🤔 Anonymkode: 2ec96...6d6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #3 Skrevet 15. mars 2022 Jeg orker ikke drama. Jeg er demiseksuell, så utseende betyr ingen verdens ting, alt handler om hva du har mellom ørene. Jeg er attpåtil Asperger, så for meg, så oppfører folk seg veldig irrasjonelt. Nå har jeg en fantastisk partner som også har Asperger. Jeg gjør mitt, hun gjør sitt og så gjør vi vårt ihop. Jeg bestemmer ikke over henne og hun bestemmer ikke over meg. Vi er i hverandres liv fordi vi tillater det. Jeg er INTJ mens hun er INTP. Kanskje du rett og slett burde finne ut hva slags personlighet du har og så se hvem du er mest kompatibel med? Anonymkode: a2093...adc 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #4 Skrevet 15. mars 2022 Hvis du appellerer til feil type menn, så ta bilder der du gjør deg til en usminket grå mus, date utenom nettet, eller bare ta mer initiativ selv, uten å skulle velges av mannen hele tiden. Det virker som du har kjørt deg fast i et spor, og da vil resultatet bli det samme. Anonymkode: fdadb...e2f
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #5 Skrevet 15. mars 2022 Hva med å ta initiativ selv til hvilke menn du vil forsøke å date? Kontakt de du synes ser interessante ut og kan passe til ønsket formål? Anonymkode: ded00...504 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #6 Skrevet 15. mars 2022 Vanskelig å finne den rette fordi folk er for kresne og i for liten grad er interessert i kompromisser og svelge kameler. Anonymkode: 24165...f8d 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #7 Skrevet 15. mars 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kom ut fra et langvarig forhold for 1.5år siden og er så klar for å finne lykken igjen. Hatt mange dater, noen av de har jeg sett en typisk kjærestemateriale i, men de jeg ville noe videre med var ikke intr i forhold. Da hadde vi gjerne møtt hverandre flere ganger, hatt sex osv.. Føler det er så mange menn som er nettopp der. Kose, flørte og ha det gøy fremfor å finne ei å dele livet med. Jeg er nok litt over gj.pen for noen, (ikke noe jeg syntes selv), men har typisk et utseende som kan friste der og da. Sett akt i en helhet, då sliter jeg virkelig med å finne en. Det ender alltid opp med at jeg blir såret eller at jeg finner de samme type mannfolk? Men disse mennene er jo de som lltid tar initiativ tik meg. Jeg lurer av og til på om det er lettere å ha et nprmalt utseende som ikke nettfolkene klikker seg umiddelbart inn på. 🙈🙈 Noen tips? Jeg vil ha en mann som virkelig bryr seg om meg, og ikke er for mye. En rolig, god en. Er snart 35. Anonymkode: 95d85...162 Du må akseptere at du må lete etter menn på ditt eget nivå. Og ikke ligge med menn som kan få bedre damer, og tro at de skal velge forhold med deg. Det er den klassiske kvinnefellen, og er basisen for massivt med faglitteratur i psykologien rundt temaet dating. Anonymkode: 4d76b...d7d
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #8 Skrevet 15. mars 2022 Det enkleste rådet er vel det vanskeligste å følge. Å lete etter ny partner gjør det desto mer komplisert, og man blir ofte for opptatt av Ønskelista enn følelsene. Lev livet, delta på de tingene du ønsker, vær sosial og åpen for mulighetene som kommer. Anonymkode: e490e...5e8 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #9 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva med å ta initiativ selv til hvilke menn du vil forsøke å date? Kontakt de du synes ser interessante ut og kan passe til ønsket formål? Anonymkode: ded00...504 Du sier noe der. Jeg har tenkt tanken. Har lyst å fnne en litt mer sjenert/introvert type, mest fordi jeg har erfart det motsatte. De har gjerne vært litt for direkte og ender opp med diskusjoner og gråt. Så vil ha en ballanse mellom snill, rolig og en som er god til å lytte til meg. Er ganske rolig selv og litt for naiv og godtroende. Er en veldig søt en som er tilbakeholdene. Han jobber i butikken rett ved der jeg bor. Han er 9år yngre enn meg, men liker signalene og forsiktighetens hans. Ts:) Anonymkode: 95d85...162
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #10 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du må akseptere at du må lete etter menn på ditt eget nivå. Og ikke ligge med menn som kan få bedre damer, og tro at de skal velge forhold med deg. Det er den klassiske kvinnefellen, og er basisen for massivt med faglitteratur i psykologien rundt temaet dating. Anonymkode: 4d76b...d7d Ja de mennene jeg har rotet med har vært menn damer fint kan snu seg etter. Men vil det si de ser bedre ut enn meg? Jeg tror nok det ligger i at med et godt utseende som mann, så velger de å leve mer i nuet som single enn å finne ei å leve livet med. Anonymkode: 95d85...162
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #11 Skrevet 15. mars 2022 Tror ofte at kvinner som er "på jakt" etter en mann jager bort de som kanskje faktisk er på utkikk etter noe seriøst også fordi disse mennene er redde for å bli "fast" for fort og at det så blir vanskelig å komme seg ut av det igjen om det viser seg å være feil dame for dem. Jeg er kvinne selv, men har aldri forstått meg på andre kvinner som absolutt skal være så voldsomt seriøse med en gang de møter en mann. Jeg har aldri "lett" etter en mann. Da jeg var tidlig i 20-årene hadde jeg det moro og traff på menn underveis, hadde sex når jeg fikk lyst til det og sa nei når jeg ikke hadde lyst. Dumpet da borti han jeg ble gift med. Vi var gift i over 20 år og fikk barn sammen før vi til slutt vokste fra hverandre og ble skilt. Etter det "lette" jeg på ingen måte etter en ny mann, men gikk tilbake til å ha det moro, møte menn underveis, ha sex når jeg følte for det og dumpet da borti han jeg nå er samboer med og har barn med.Vi har nå vært sammen i 10 år. Hva med å trives i eget selskap og ha det moro uten å være ute etter noe seriøst med én gang? Anonymkode: 45509...ae2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå