AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #1 Skrevet 14. mars 2022 Jeg mister en god del hår, det har jeg gjort siden jeg ble voksen. Håret kommer altså tilbake, men det fører jo til at jeg alltid har en god del «babyhår» på hodet. Har ikke supertynt hår, men absolutt ikke tykt, og vil selvsagt gjerne ha tykkere hår. Vet at jeg ikke kan få selve hårstråene til å bli tykkere, men tenker at håret ville sett en del tykkere ut om jeg ikke mistet så veldig mye hår om gangen. Er det noen produkter som kan forsinke den fasen av hårveksten hvor håret løsner og faller av? Er det f.eks, noen som har brukt Nisim for dette og opplevd gode resultater? Jeg stresser en del og er alltid i nedre sjiktet av jern på blodprøver. Skal ta jern i perioder nå, og skal forsøke å stresse ned, men det er lettere sagt enn gjort med to barn og krevende jobb. Er i utgangspunktet på jakt etter gode råd og tips om produkter som kan funke, men tar selvsagt gladelig imot alle råd 😊 Anonymkode: 79798...974
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #2 Skrevet 14. mars 2022 Bruker b-vitaminer og sink nå under vektnedgangen. Mister hår, men ikke på langt nær like mye som mange andre i samme situasjon. Ikke gre håret mens det er vått, bruk alltid hårolje og tangle teaser. Søk litt rundt på nett om hårtap og ikke la deg lure av tilbud hit og dit på ulike produkter. Anonymkode: 5f7f5...b30
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #3 Skrevet 14. mars 2022 Om det skyldes stress, så er det hormonforstyrrelse. Stres ned og spis snok Anonymkode: a1d5d...87a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå