AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #1 Skrevet 14. mars 2022 Min far er notorisk utro. Han og min mor gikk fra hverandre for andre gang for 2 år siden, fordi han var utro som mange ganger tidligere.. Han flyttet raskt inn hos hun han var utro med, og ønsket at vi skulle få et forhold til denne damen. Min datter på 4 og min sønn på 6 elsker henne, og hun er veldig snill og tålmodig med dem. Nå har det seg sånn at jeg har funnet ut at mor og far har et seksuelt forhold bak damens rygg, og møtes ofte for litt hygge. Jeg synes det er vanskelig å vite og samtidig ha et forhold til den nye damen hans og sende barna mine dit. Dem ville synes det er veldig leit om dem ikke lengre skal ha et forhold til henne. Hva ville dere gjort? Skal jeg konfrontere han med dette? Passe mine egne saker og late som ingenting? Eller andre tips? Anonymkode: a705a...afc
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #2 Skrevet 14. mars 2022 Jeg hadde sagt noe til ham om han var min far. Uansett så ville jeg latt dem holde kontakten med henne om det blir et brudd. Hun er sikkert glad i dem også så hvorfor bryte opp med henne om dere vil fortsette med kontakten? Anonymkode: 608c0...6aa 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #3 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde sagt noe til ham om han var min far. Uansett så ville jeg latt dem holde kontakten med henne om det blir et brudd. Hun er sikkert glad i dem også så hvorfor bryte opp med henne om dere vil fortsette med kontakten? Anonymkode: 608c0...6aa Nei, vi vil ikke bryte med henne, men jeg er redd hun vil gjøre det med oss når hun finner ut hva han driver med. Er redd dette vil gå utover barna. TS Anonymkode: a705a...afc
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #4 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, vi vil ikke bryte med henne, men jeg er redd hun vil gjøre det med oss når hun finner ut hva han driver med. Er redd dette vil gå utover barna. TS Anonymkode: a705a...afc Jeg mener det ikke kynisk, men sånn er livet. Man får ikke alltid beholde folk man er glad i, av ulike årsaker. Det må læres det også. Jeg synes du skal konfrontere begge foreldrene dine og vær helt ærlig om dine bekymringer. Det de driver med skader folk! Om barna dine mister sin ekstra bestemor kan du la de få høre det. Anonymkode: 9de33...fc6 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #5 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, vi vil ikke bryte med henne, men jeg er redd hun vil gjøre det med oss når hun finner ut hva han driver med. Er redd dette vil gå utover barna. TS Anonymkode: a705a...afc Da burde du vise henne hvis det kommer frem det at du synes ikke at slik han driver på er greit. Støtt henne og fortell henne at dere setter pris på henne og det forholdet dere har og har hatt. Anonymkode: 608c0...6aa 1
AttilaTheHun Skrevet 14. mars 2022 #6 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, vi vil ikke bryte med henne, men jeg er redd hun vil gjøre det med oss når hun finner ut hva han driver med. Er redd dette vil gå utover barna. TS Anonymkode: a705a...afc Alt ordner seg bare om du er ærlig, hun er pliktig til å vite at han er utro. Tenk hvor mye dette kaster bort tiden hennes på. Hun kan gjøre noe bedre enn å bo sammen med en utro og skamløs mann. Han eier null respekt for å si det sånn. Hvis jeg hadde vært den dama og visst at han var utro mot sin kone for å være sammen med meg hadde jeg dratt fra han. For han hadde gjort det samme mot meg. Viktig å bruke hodet i slike situasjoner. 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #7 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Da burde du vise henne hvis det kommer frem det at du synes ikke at slik han driver på er greit. Støtt henne og fortell henne at dere setter pris på henne og det forholdet dere har og har hatt. Anonymkode: 608c0...6aa Det skal vi absolutt gjøre! Anonymkode: a705a...afc
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #8 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg mener det ikke kynisk, men sånn er livet. Man får ikke alltid beholde folk man er glad i, av ulike årsaker. Det må læres det også. Jeg synes du skal konfrontere begge foreldrene dine og vær helt ærlig om dine bekymringer. Det de driver med skader folk! Om barna dine mister sin ekstra bestemor kan du la de få høre det. Anonymkode: 9de33...fc6 Det er akkurat dette jeg mener også.. Det de driver med skader folk! Jeg har bare vært redd for det er jeg som overreagerer på det, men du sa akkurat det jeg tenkte. TS Anonymkode: a705a...afc
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #9 Skrevet 15. mars 2022 Synes du bør la bestefar være horebukk og kose seg på sine eldre dager. Anonymkode: 1a3dc...8e8 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #10 Skrevet 15. mars 2022 Det er jo ikke bra at dine foreldre holder på på denne måten. Men faren din var utro med henne mot din mor. Dermed visste nyedama at hun involverte seg med en mann som kan være utro. Hadde hun ingen sympati for din mor når hun ble din fars elskerinne? Det er jo flott at hun er en god stebestemor. Men moralen hennes er ikke helt god siden hun tross alt inngikk et forhold med en gift mann. Er hun egentlig så mye bedre enn dine foreldre? Anonymkode: ecf55...9e2 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #11 Skrevet 15. mars 2022 Hadde ikke giddet å bry meg. Anonymkode: 1861b...a1e 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #12 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det er jo ikke bra at dine foreldre holder på på denne måten. Men faren din var utro med henne mot din mor. Dermed visste nyedama at hun involverte seg med en mann som kan være utro. Hadde hun ingen sympati for din mor når hun ble din fars elskerinne? Det er jo flott at hun er en god stebestemor. Men moralen hennes er ikke helt god siden hun tross alt inngikk et forhold med en gift mann. Er hun egentlig så mye bedre enn dine foreldre? Anonymkode: ecf55...9e2 Nei, jeg mener at hun ikke er noe bedre. Hun var jo med på å ødelegge ekteskapet til mor og far. Jeg bare synes det er så leit nå som barna har fått et forhold til henne. Vanskelig å forklare om dem ikke skal få være sammen med henne lengre. TS Anonymkode: a705a...afc
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #13 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, jeg mener at hun ikke er noe bedre. Hun var jo med på å ødelegge ekteskapet til mor og far. Jeg bare synes det er så leit nå som barna har fått et forhold til henne. Vanskelig å forklare om dem ikke skal få være sammen med henne lengre. TS Anonymkode: a705a...afc Når det blir slutt mellom dem (som det antagelig blir), så forteller du barna at bestefar og stebestemor ikke er kjærester lenger. Men det er helt fint å fortsatt være glad i henne, og hun kan fortsatt komme på besøk til oss. Anonymkode: ecf55...9e2 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #14 Skrevet 15. mars 2022 Ville passet mine egne saker, og latt som ingenting. Eventuelt tatt opp med min far hvordan det plager meg å vite at han er utro. Kanskje han kan ordne opp i det selv når han skjønner at det går utover min samvittighet... Anonymkode: 71ade...ef6 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #15 Skrevet 15. mars 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Min far er notorisk utro. Han og min mor gikk fra hverandre for andre gang for 2 år siden, fordi han var utro som mange ganger tidligere.. Han flyttet raskt inn hos hun han var utro med, og ønsket at vi skulle få et forhold til denne damen. Min datter på 4 og min sønn på 6 elsker henne, og hun er veldig snill og tålmodig med dem. Anonymkode: a705a...afc Kanskje du ikke skulle ha introdusert barna for denne kvinnen, når det gitt din fars oppførsel sannsynligvis ble et kort forhold? Ikke gjør det med den neste i alle fall. Anonymkode: 2b56e...fa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå