Gjest Gjesta Skrevet 30. oktober 2005 #1 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg var i bursdagsselskap i går. Det var invitert masse mennesker jeg ikke kjente, jeg kjente bare bursdagsbarnet. Vi var rundt tyve stykker, gutter og jenter i alderen 25+. Jeg trodde det var vanlig å pynte seg når man skulle på fest og ut på byen. Ihvertfall litt. Men de aller fleste gikk i vanlig olabukse og helt vanlig genser. Verrtinnen (hun som hadde bursdag) hadde dressbukse og topp, slik jeg antok at de fleste ville ha. Men olabukser....... Er det ikke in å være fin leger? Går folk på byen i det de vanligvis går i på Rimi?
Arwen Skrevet 30. oktober 2005 #2 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg bruker mye jeans på byen, men da med støvletter og en fin topp. Synes det kan være vel så fint som dressbukse. Men, vanlig genser og jeans det blir for dumt.
Nutmeg Skrevet 30. oktober 2005 #3 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg har lagt merke til det samme, jeg trodde også det var vanlig å bruke litt ekstra tid med å gjøre seg istand før man skal ut på byen eller på hjemmefest. Men, jeg syns olabukse kan være fint, så lenge overdelen er av det finere slaget og gjerne med noen snertne sko til.
Arkana Skrevet 30. oktober 2005 #4 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg synes ikke jeans/olabukse er festklær uansett hva man har på ellers.
Dagensdiva Skrevet 30. oktober 2005 #5 Skrevet 30. oktober 2005 I min gjeng og folk jeg vet om..er det vanlig å pynte seg litt i slike anledninger.. Kommer veldig ann på olabuksen og resten da..finnes så mange lekkre olabukser som man kombinere med stilige sko og en fin overdel!! Olabukse og en helt vanlig genser.....nei...
Gjest gjest1 Skrevet 30. oktober 2005 #6 Skrevet 30. oktober 2005 I min gjeng brukar ein GJERNE olabukse og fin topp på fest!
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #7 Skrevet 30. oktober 2005 Å bruke jeans på fest ser jeg ikke noe galt i. Men da bør kanskje toppen være litt mer enn en hvit t-skjorte liksom
Gjest MrsL Skrevet 30. oktober 2005 #8 Skrevet 30. oktober 2005 Kommer mye an på hvilken type fest det er da, men jeg liker at man pynter seg i noe annet enn dongeri. Men er ikke dette noe som går litt opp og ned?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 30. oktober 2005 #9 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg liker å pynte meg når jeg først har muligheten. Når jeg er på jobb eller på skolen har jeg på meg uniform, og da er det godt å kunne pynte seg litt ellers.
Gjest Gulltopp Skrevet 30. oktober 2005 #10 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg synes ikke jeans/olabukse er festklær uansett hva man har på ellers. ← Helt enig. Jeans kan være et flott hverdagsplagg dersom man har det riktige tilbehøret, men til fest synes jeg ikke det passer.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #11 Skrevet 30. oktober 2005 jeg er ikke så gla i å pynte meg, jeg går gjerne i hettegenser, jeans og converse sko på byen..det er meg..om jeg pynter meg følger jeg meg så vulgær, eller at jeg prøver på å desperat se bra ut
Gjest Catwoman Skrevet 30. oktober 2005 #12 Skrevet 30. oktober 2005 Jeans har jo blitt et plagg som passer til alt. Mange som går med jeans når de pynter seg nå for tiden. Synes jeans kan se ganske så pyntet ut jeg, men da med en fin topp el. til, ikke helt vanlig genser
*M* Skrevet 30. oktober 2005 #13 Skrevet 30. oktober 2005 jeg er ikke så gla i å pynte meg, jeg går gjerne i hettegenser, jeans og converse sko på byen..det er meg..om jeg pynter meg følger jeg meg så vulgær, eller at jeg prøver på å desperat se bra ut ← Samme her. Allikevel har jeg mine øyeblikk der jeg plutselig får pyntedilla!!
Hilde Skrevet 30. oktober 2005 #14 Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Jeg går nesten bare i jeans jeg, til hverdags og fest! Om jeg skal pynte meg skikkelig så velger jeg selvsagt noe annet, men en til en "vanlig" fest drar jeg ikke fram en kjole. Nå vet jeg ikke hvor stiv denne festen det var snakk om her var, men jeg ville nok ikke engang tenkt på at det var dumt å ha på jeans. Men en genser til? Niks, jeg skulle nok tatt igjen pynten på toppen og skoene ja. En mørk blå uvasket (som i at den ikke har hvite felter) jeans sammen med pene støvletter og en festtopp syns jeg er festantrekk på akkurat lik linje som en dressbukse med tilhørende overdel. Endret 30. oktober 2005 av Newt
Gjest Tristessa Skrevet 30. oktober 2005 #15 Skrevet 30. oktober 2005 Også er det ikke alle som er så glade i å pynte seg heller da... Jeg synes jeg har gjort mitt når jeg går med litt utringede topper og kanskje øredobber og mer forseggjort sminke. Er mye mer glad i å kjøre en litt mer rocka stil, uten innslag av dilldall. Trives absolutt best i åletrange jeans, singlet og Converse, dessuten kan jeg danse hele natten uten å få vondt i beina da! Men det har nok litt med alder å gjøre også da...
Gjest Mrs. Potter Skrevet 30. oktober 2005 #16 Skrevet 30. oktober 2005 I min gjeng brukar ein GJERNE olabukse og fin topp på fest! ← Det gjør vi i min gjeng også. Liker ikke å pynte meg,og trives best i jeans. Men da med en fin topp og kanskje litt smykker og annet dill dall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå