AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #1 Skrevet 14. mars 2022 Nå vet jeg ikke helt med dette men fleste som drikker sammen som er nesten eller er bare par ikke ønsker og invitere flere single menn, kvinner? Hvorfor og hvorfor ikke? vi er et venne par på 3 og av og til henger vi med de andre som er 1 single kvinne og 2 Single menn og inviterer dem på fest med oss siden vi ikke vil utestenge dem, men disse kjenner vi ganske godt og stoler på dem. Siden vi har fester sammen er ikke det at vi inviterer nye inn i gjengen jeg snakket med disse to venninne som har kjæreste som er i gjengen og de mente det ikke var noe vits og invitere flere single gutter og jenter i gjengen pga kan fort skape sjalusidrama og at de nye single damene kan begynne og få mer oppmerksomhet og at vi har bare ting og tape med og invitere flere single in og at hun ikke orker konkurrering siden fleste kvinner/menn kan vær veldig sleipe, vi fester ikke ofte heller så er mest de single i vennegjengen som går til byen for å skjekke opp å flørte. beklager for dårlig skriving men sliter litt med det har noen av dere noen lignende erfaring? Er venninnen min for streng eller har hun rett? Hun er ikke en sjalu og usikker type men hun vil ikke miste typen sin osv Anonymkode: 75ff0...9b7
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #2 Skrevet 14. mars 2022 Da stoler ikke disse damene på typene sine. Anonymkode: 8bf83...b86 12 6
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. mars 2022 #3 Skrevet 14. mars 2022 Jeg ble heller ikke bedt på fester sammen med par lengre når jeg ble singel. Vi var en gjeng som alltid hang sammen, men når jeg ble singel var det ikke så populært at jeg kom på fester der de bare var par. Så dette er helt klart noe som skremmer opptatte kvinner. De er livredde for at jeg skal stjele mannen deres.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #4 Skrevet 14. mars 2022 Mysticgirl skrev (1 minutt siden): Jeg ble heller ikke bedt på fester sammen med par lengre når jeg ble singel. Vi var en gjeng som alltid hang sammen, men når jeg ble singel var det ikke så populært at jeg kom på fester der de bare var par. Så dette er helt klart noe som skremmer opptatte kvinner. De er livredde for at jeg skal stjele mannen deres. Ts her Synes er litt rart vis du var venner med dem og så utestenger de deg så fort du blir singel, hadde forstått vis det var snakk om en ny singel kvinne som vil komme inn i gjengen, her hadde jeg aldri utesteng om noen av de 2 hadde blitt single.. da var det falSke venner du hadde må jeg si. Anonymkode: 75ff0...9b7 3 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. mars 2022 #5 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts her Synes er litt rart vis du var venner med dem og så utestenger de deg så fort du blir singel, hadde forstått vis det var snakk om en ny singel kvinne som vil komme inn i gjengen, her hadde jeg aldri utesteng om noen av de 2 hadde blitt single.. da var det falSke venner du hadde må jeg si. Anonymkode: 75ff0...9b7 Ja, vi hang sammen som erteris helt til jeg ble single. Når jeg spurte, sa de at det va parfest. Sannheten var at de var livredd for at jeg skulle ta i fra de kjærestene. Jeg hadde aldri interesse av kjærestene deres!
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #6 Skrevet 14. mars 2022 Høres mer ut som at folk i vennegjengen din ikke stoler på partnerne sine. Og at dere er svært unge.. Anonymkode: de4c7...420 11 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #7 Skrevet 14. mars 2022 Dette hørtes sært ut. Jeg og mannen har vært sammen (og gift) i noen år nå, og vennene våres (av begge kjønn) har gått gjennom perioder som single, kjæreste eller samboer. Vi har aldri utelatt noen på bakgrunn av deres sivilstatus?! Når vi har fest, inviterer vi alle vennene våres uansett om de er sammen med noen eller ikke. Anonymkode: 67dd5...a35 11 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #8 Skrevet 14. mars 2022 Har aldri tenkt slik, mer at det er kjedelig for den ene single venninna og sitte med parene. Anonymkode: 85d1e...8bf 2 5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #9 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette hørtes sært ut. Jeg og mannen har vært sammen (og gift) i noen år nå, og vennene våres (av begge kjønn) har gått gjennom perioder som single, kjæreste eller samboer. Vi har aldri utelatt noen på bakgrunn av deres sivilstatus?! Når vi har fest, inviterer vi alle vennene våres uansett om de er sammen med noen eller ikke. Anonymkode: 67dd5...a35 Ja vi også, men om det er sånn der alle er par bortsett fra en er jeg redd for at det blir kjedelig for den ene personen. Anonymkode: 85d1e...8bf
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #10 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har aldri tenkt slik, mer at det er kjedelig for den ene single venninna og sitte med parene. Anonymkode: 85d1e...8bf Samme her. Som regel så er disse "pargreiene" ordentlig laget middag eller vin og kjeks. Vi prater og har det koselig rundt middagsbordet som har 6 sitteplasser (vi er unge og bor i små leiligheter) Det er ikke masse drikking, vorsing, gjøre oss klare for å dra ut på byen, noen sjekkearena, eller ting i den som de single vennene mine setter mer pris på i helgene (med mindre det er en type jentekveld) Vi har ingen helt fast vennegjeng, men mange fine folk som "henger på" andre slik at folk blir godt kjent uten at det er noe krav om at man må invitere alle til enhver tid. Det har absolutt ingenting å gjøre med at vi (vi altså kvinnene, det er kjærestene våre som er gode kompiser og flinke til å arrangere parkvelder her) er redde for at single venninner skal stjele kjærestene våre fra oss (virker utrolig innbilsk å tro) Anonymkode: d9949...1c6 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #11 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja vi også, men om det er sånn der alle er par bortsett fra en er jeg redd for at det blir kjedelig for den ene personen. Anonymkode: 85d1e...8bf Hvorfor skulle det være kjedelig? Sitter parene oppå hverandre hele tiden? Jeg er singel og fester med bpde par og single, aldri tenkt på at det er forskjell. Men nå prøver jeg ikke å sjekke opp kompisene mine heller, så om det er det man er ute etter så kan det jo bli kjedelig. Anonymkode: 1c8f9...979 13 1
Anonymbruker*** Skrevet 14. mars 2022 #12 Skrevet 14. mars 2022 Har nå tilbragt en del kvelder med bare par. Eller hengt med en nær venninne og hennes kjæreste. Tilbringer en god del tid med broren min og kona. Har aldri vært noen problem. Hvor ensom skal man være nødt til å være som singel? 🤦😂 13
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #13 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor skulle det være kjedelig? Sitter parene oppå hverandre hele tiden? Jeg er singel og fester med bpde par og single, aldri tenkt på at det er forskjell. Men nå prøver jeg ikke å sjekke opp kompisene mine heller, så om det er det man er ute etter så kan det jo bli kjedelig. Anonymkode: 1c8f9...979 Vi er 30 og oppover og de pargreiebe er aldri festing, men drikke seg brisne over en middag, spille brettspill eller snakke og så dra hjem. Det er ingen arena for den single å møte andre single, ingen drar ut på byen og slikt som mine single og barnløsevenner gjerne vil. Men alltid invitert og inkludert. (Og noen ganger så blir det surmuling utover kvelden fordi ingen vil bli med ut på byen.) Anonymkode: 85d1e...8bf 1 1
Gjest Lulia Skrevet 14. mars 2022 #14 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Nå vet jeg ikke helt med dette men fleste som drikker sammen som er nesten eller er bare par ikke ønsker og invitere flere single menn, kvinner? Hvorfor og hvorfor ikke? vi er et venne par på 3 og av og til henger vi med de andre som er 1 single kvinne og 2 Single menn og inviterer dem på fest med oss siden vi ikke vil utestenge dem, men disse kjenner vi ganske godt og stoler på dem. Siden vi har fester sammen er ikke det at vi inviterer nye inn i gjengen jeg snakket med disse to venninne som har kjæreste som er i gjengen og de mente det ikke var noe vits og invitere flere single gutter og jenter i gjengen pga kan fort skape sjalusidrama og at de nye single damene kan begynne og få mer oppmerksomhet og at vi har bare ting og tape med og invitere flere single in og at hun ikke orker konkurrering siden fleste kvinner/menn kan vær veldig sleipe, vi fester ikke ofte heller så er mest de single i vennegjengen som går til byen for å skjekke opp å flørte. beklager for dårlig skriving men sliter litt med det har noen av dere noen lignende erfaring? Er venninnen min for streng eller har hun rett? Hun er ikke en sjalu og usikker type men hun vil ikke miste typen sin osv Anonymkode: 75ff0...9b7 Vil ikke miste typen, om noen vil være utro klarer man da det..........
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #15 Skrevet 14. mars 2022 Selvsagt er hun en sjalu og usikker type, når hun tenker sånn. For dette er en ekstremvariant av giftig monogami. Håper nesten dere slutter å invitere henne, når hun blir singel. Jeg har aldri opplevd sånt som dette, og for oss som er voksne er det at venner blir single, og får seg nye partnere noe som skjer, og ikke nødvendigvis samtidig for alle i "gjengen". Hadde blitt få venner igjen etter tjue år, dersom man skal selektere slik. Og ja, det gjelder også nye venner. Anonymkode: f3e17...26b 3 1
Daria Skrevet 14. mars 2022 #16 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): vi er et venne par på 3 og av og til henger vi med de andre som er 1 single kvinne og 2 Single menn og inviterer dem på fest med oss siden vi ikke vil utestenge dem, Hva med å heller invitere dem fordi dere faktisk ønsker å være sammen med dem...? Jeg har opplevd å falle ut av en vennegjeng fordi jeg etter hvert var den eneste single og tydeligvis ikke passet inn i planene lenger, og det var ganske sårt (og det handlet ikke om par som ønsker rolig hjemmesamvær mot den single som vil på byen og jakte - jeg var alltid den minst festglade i gjengen). Det kan ofte være like greit å slippe å være femte hjul på vogna med ett eller to par, men når man er flere enn det skjønner jeg ikke hvordan sivilstatus kan være det avgjørende for om man er verdig å inkluderes i det gode selskap. Hvis det virkelig handler om frykt for at de single skal legge seg etter noen av de opptatte, har man for det første lave tanker om vennene sine og er for det andre fryktelig naive hvis man tror at det samme ikke kan skje med bare par til stede. Hvis man først tror at mannen kan være utro selv om han er i et forhold, kan vel damer i et forhold også være det...? Jeg trodde lenge at dette var litt en jentegreie, fordi det primært er kvinner jeg har hørt uttale seg på begge sider, men jeg overhørte en mann (+/- 30) som tydeligvis nettopp hadde fått seg kjæreste diskutere med en kompis at han - som en del av et par - plutselig ble invitert på så mye mer - og det er jo hyggelig å bli invitert og sånn, men jeg lurer jo litt på hvorfor det er så mye mer interessant å invitere meg nå enn da jeg var singel... En venninne som ble skilt opplevde det motsatte - hennes sosiale liv stupte etter skilsmissen. Jeg har jo lurt av og til på hvor mye jeg ikke blir invitert på fordi jeg er singel, og sannsynligvis er det mer enn jeg tror. 7 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #17 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har aldri tenkt slik, mer at det er kjedelig for den ene single venninna og sitte med parene. Anonymkode: 85d1e...8bf Synes selv er sjedeligt for dem vis vi er 2 par og hun eine blir femte jul siden de er mer opptatt av og drikke seg full og finne flørt i byen noe vi andre ikke er så interessert i så kan virke litt sjedelig for dem. Anonymkode: 75ff0...9b7
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #18 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Synes selv er sjedeligt for dem vis vi er 2 par og hun eine blir femte jul siden de er mer opptatt av og drikke seg full og finne flørt i byen noe vi andre ikke er så interessert i så kan virke litt sjedelig for dem. Anonymkode: 75ff0...9b7 Det er ikke akkurat slik at alle single vil på byen for å finne en flørt da. Jeg har personlig aldri likt drikke meg full, på byen var jeg til tider mer som en barnepasser for fulle venninner og andre jenter som fikk litt for mye innabords. Jeg ville heller foretrukket en rolig middag med spilling og prating fremfor en bytur. Anonymkode: 6f422...b06 10
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #19 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som regel så er disse "pargreiene" ordentlig laget middag eller vin og kjeks. Vi prater og har det koselig rundt middagsbordet som har 6 sitteplasser (vi er unge og bor i små leiligheter) Det er ikke masse drikking, vorsing, gjøre oss klare for å dra ut på byen, noen sjekkearena, eller ting i den som de single vennene mine setter mer pris på i helgene (med mindre det er en type jentekveld) Anonymkode: d9949...1c6 For ingen single setter pris på middag og en god samtale, da eller? 😅 Anonymkode: eba91...868 19 3
Rhodiola Skrevet 15. mars 2022 #20 Skrevet 15. mars 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt, latterliggjøringer, tulleinnlegg og siteringer av slettede innlegg. - Rhodiola, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå