AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #1 Skrevet 14. mars 2022 Hvilke størrelse liker menn at damer har på brystene? Anonymkode: 09aca...1e5
SlemUlv Skrevet 14. mars 2022 #2 Skrevet 14. mars 2022 Det vil variere fra mann til mann, noen liker best rumper. 3 4
Gjest Acer Skrevet 14. mars 2022 #3 Skrevet 14. mars 2022 Brystene er facinerende, og dem som setter sitt preg på kroppsfiguren hos kvinner. Konturene av brystene bør vera godt fremhevet under bekledningn.
Gjest Metalman4100 Skrevet 14. mars 2022 #4 Skrevet 14. mars 2022 Syns kvinnebryster av alle størrelser er fine. Liker jeg kvinnen, så liker jeg brystene hennes også. Aldri vært spesielt opptatt av størrelsen på de.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #5 Skrevet 14. mars 2022 Skybe skrev (54 minutter siden): Brystene er facinerende, og dem som setter sitt preg på kroppsfiguren hos kvinner. Konturene av brystene bør vera godt fremhevet under bekledningn. Hvilken former liker du på kvinnene? Anonymkode: 09aca...1e5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #6 Skrevet 14. mars 2022 Heller små enn gigantiske, men ellers har det liten betydning. Tiltrekkes generelt av slanke kvinner, så jeg har ikke vært borti noen veldig store i praksis. Anonymkode: 74ac5...92c 3
Gjest Acer Skrevet 15. mars 2022 #7 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvilken former liker du på kvinnene? Anonymkode: 09aca...1e5 Rompa, og hoftene bør vera noe å " ta i " . Brystene bør vera såpass store at de fremhever den kvinnlige figuren. Har ikkje så stor sans for overvektige kvinner, og dem er det etterhvert blitt mange av. Er friluftsmenneske, og møter mange vakre kvinnfolk som går tur i fjellet ol. Eit bevis på at de legger vekt å ta vare på kroppen sin, og det psykiske. I en tid da mange opplever ein stresset kvardag er det god rekrasjon og komme seg uti skog å mark, og vera i fysisk aktivitet.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #8 Skrevet 15. mars 2022 Hvor langt er et tau🙄 like mange forskjellige svar her som på puppestørrelser… Anonymkode: ad994...dee 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #9 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvilken former liker du på kvinnene? Anonymkode: 09aca...1e5 Jeg liker dem runde. Anonymkode: 9034d...563 2
Egenskap Skrevet 15. mars 2022 #10 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvilke størrelse liker menn at damer har på brystene? Anonymkode: 09aca...1e5 Jeg tror menn tenker mer på kvinnen de får møte i livet som utstråler og lett opplever kjemi med. Den er dyrebar.
Gjest Paramount Skrevet 15. mars 2022 #11 Skrevet 15. mars 2022 Dersom jeg skal sitte å vurdere en serie med kvinnebryster som stikker ut av en vegg med parvise hull, tenker jeg nok som de aller fleste andre vil jeg tro. Jeg vil si jeg liker runde faste gjennomsnittlige klassiske pupper. Men det betyr jo ikke at jeg ikke liker alle de andre variantene, fra bittesmå til meget store. Bryster tenker jeg rett og slett ikke mye på. Det er viktigere for meg at hun liker dem selv. For da vil hun kanskje tøyse litt mer med dem, og vise dem fram oftere. Det ville vært viktigere for meg, og kanskje også bra for hun som eier puppene. Alt for få kvinner byr på seg selv med litt humor. Det er både sexy og gøy. Men dessverre litt for farlig for enkelte. Ikke alle da, det finnes mange gode unntak.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #12 Skrevet 15. mars 2022 SlemUlv skrev (15 timer siden): Det vil variere fra mann til mann, noen liker best rumper. Er du mann? Anonymkode: 0474d...de9 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #13 Skrevet 15. mars 2022 Paramount skrev (6 minutter siden): Dersom jeg skal sitte å vurdere en serie med kvinnebryster som stikker ut av en vegg med parvise hull, tenker jeg nok som de aller fleste andre vil jeg tro. Jeg vil si jeg liker runde faste gjennomsnittlige klassiske pupper. Men det betyr jo ikke at jeg ikke liker alle de andre variantene, fra bittesmå til meget store. Bryster tenker jeg rett og slett ikke mye på. Det er viktigere for meg at hun liker dem selv. For da vil hun kanskje tøyse litt mer med dem, og vise dem fram oftere. Det ville vært viktigere for meg, og kanskje også bra for hun som eier puppene. Alt for få kvinner byr på seg selv med litt humor. Det er både sexy og gøy. Men dessverre litt for farlig for enkelte. Ikke alle da, det finnes mange gode unntak. Godt sagt. Alle pupper er fine, og det viktigste er at hun liker dem selv. At hun liker dem selv gjør underverker for utstrålingen og holdningen hennes. Det er vel omtrent samme syn som kvinner har på penis. Alle er bra nok, så lenge han liker den selv og ikke har komplekser. Anonymkode: fba53...1bd 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #15 Skrevet 15. mars 2022 Anonymus51 skrev (8 minutter siden): Foretrekker faste og små Då hadde likt mine 🙊 ts Anonymkode: 09aca...1e5 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #16 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 14.3.2022 den 20.41): Hvilke størrelse liker menn at damer har på brystene? Anonymkode: 09aca...1e5 Pupper fantastiske, enten de er små eller store. Jeg har vært med noen som har vært nesten flate og noen som har hatt store flotte F/G cup og de har vært deilige damer begge deler. Partneren bruker 75D og jeg synes puppene hennes er helt perfekte. Personlig foretrekker jeg nok fra C til E hvis jeg skal være ærlig. Anonymkode: 6579c...244
Doktor Dyregod Skrevet 16. mars 2022 #17 Skrevet 16. mars 2022 Liker de puppene som står i stil til kroppen til dama. Og liker jeg dama, liker jeg puppene også. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #18 Skrevet 16. mars 2022 De behøver okke å være veldig store, men fasteer deilig Anonymkode: 003eb...950
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #19 Skrevet 16. mars 2022 Kun fasongen som betyr noe her, digger både store og små 😍 Anonymkode: d2a92...f12
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #20 Skrevet 16. mars 2022 Det er samme som med rumper. Hjelper ikke om rumpa er stor eller liten om den ikke er fast og har sprett - dvs trent. Samme gjelder pupper. Hjelper ikke om de er små eller store om de ikke er faste og henger på plass av seg selv. Pupper er fine uansett størrelse sålenge de ikke henger eller er flate som tomme plastposer. Anonymkode: ba98d...3d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå