AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #1 Del Skrevet 14. mars 2022 Noen som bruker det? Eller som bruker Lifesum gratisversjonen Lurer på om jeg må ta kaloritelling mer på alvor. Synes det er så vanskelig å få til en rutine på det 😕 Anonymkode: c6cee...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #2 Del Skrevet 14. mars 2022 Gratisversjonen er ganske bra. Det eneste som skiller premium fra gratis er at man ved premium får en mer detaljert oversikt over næringsinnholdet i maten man spiser, både daglig og totalt sett, hvis jeg husker riktig. Jeg hadde kun premium en liten periode. Gikk over til gratisversjonen igjen fordi det var så liten forskjell. Anonymkode: 05ceb...a06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #3 Del Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Gratisversjonen er ganske bra. Det eneste som skiller premium fra gratis er at man ved premium får en mer detaljert oversikt over næringsinnholdet i maten man spiser, både daglig og totalt sett, hvis jeg husker riktig. Jeg hadde kun premium en liten periode. Gikk over til gratisversjonen igjen fordi det var så liten forskjell. Anonymkode: 05ceb...a06 Takk for svar! Da tester jeg ut gratisversjonen Anonymkode: c6cee...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epplekiwi Skrevet 16. mars 2022 #4 Del Skrevet 16. mars 2022 On 3/14/2022 at 5:18 PM, AnonymBruker said: Noen som bruker det? Eller som bruker Lifesum gratisversjonen Lurer på om jeg må ta kaloritelling mer på alvor. Synes det er så vanskelig å få til en rutine på det 😕 Anonymkode: c6cee...3c7 Jeg bruker myfitnesspal, gratis versonen. den funker helt fint. har gått ned en god del. er bare å logge alt du spiser og drikker inkludert olje i stekepannen etc. der kan det gjemme seg en del kalorier samt krydder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå