AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #1 Skrevet 14. mars 2022 Har ingen erfaring med selvbruning. Ønsker ikke å bli alt for brun, bare få bort den grå/gustne vinterbleke fargen. Viktigst er at ansiktet blir pent uten skjoldet. Draes derfor mot solarium. Fristen er kort, da jeg ønsker fargen innen lørdag. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 5aee4...a92
Miranda Bailey Skrevet 14. mars 2022 #2 Skrevet 14. mars 2022 Selvbruning. Dersom du er uerfaren og redd for skjolder så kan jeg VARMT anbefale dene som er på tilbud akkurat nå faktisk: https://www.blush.no/product/1133473/kroppspleie/selvbruning-bronzer/bondi-sands-everyday-gradual-tanning-milk?gclid=Cj0KCQjwz7uRBhDRARIsAFqjulkbjHefZjvgeUSbIlurHd7W04Y_8xe1fI7yOH-k_dxIIocd6UtQFlIaAohBEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Det er rett og slett bare en fuktighetskrem som du smører deg med på kvelden. Du trenger ikke å bruke noen spesielle votter eller å være veldig nøye, bare smør deg godt inn, vent til det tørker også legger du deg. Det smitter ikke av og du må heller ikke dusje det av. Fargen er jevn og naturlig, men du kan bygge den litt opp om du smører deg flere ganger i uka. 2
Gjest laPistola Skrevet 14. mars 2022 #3 Skrevet 14. mars 2022 Jeg ville tatt 3* solarium innen lørdag. Selvbruning til en spesiell anledning har jeg dårlig erfaring med.
Gjest laPistola Skrevet 14. mars 2022 #4 Skrevet 14. mars 2022 Miranda Bailey skrev (2 minutter siden): Selvbruning. Dersom du er uerfaren og redd for skjolder så kan jeg VARMT anbefale dene som er på tilbud akkurat nå faktisk: https://www.blush.no/product/1133473/kroppspleie/selvbruning-bronzer/bondi-sands-everyday-gradual-tanning-milk?gclid=Cj0KCQjwz7uRBhDRARIsAFqjulkbjHefZjvgeUSbIlurHd7W04Y_8xe1fI7yOH-k_dxIIocd6UtQFlIaAohBEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Det er rett og slett bare en fuktighetskrem som du smører deg med på kvelden. Du trenger ikke å bruke noen spesielle votter eller å være veldig nøye, bare smør deg godt inn, vent til det tørker også legger du deg. Det smitter ikke av og du må heller ikke dusje det av. Fargen er jevn og naturlig, men du kan bygge den litt opp om du smører deg flere ganger i uka. Funker den bra i ansiktet også? Selvom jeg anbefalte solarium før lørdag er jeg på jakt etter et godt selvbruingprodukt som gir farge over tid nå imot sommeren. 😅
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #5 Skrevet 14. mars 2022 Dere gjorde meg ikke mindre usikker nå @Miranda Bailey og @laPistola 😅 Dere gir begge gode grunner for hver mening. Og vil gjerne stole på dere begge, og det gjør at jeg heller mot solarium. Men den kremen hørtes nesten for god til å være sann. Ser jeg kan kjøpe den i butikk, Vita og Kicks også. Ts Anonymkode: 5aee4...a92
Catbert Skrevet 14. mars 2022 #6 Skrevet 14. mars 2022 Solarium er farlig og ødelegger huden. Kan du ikke bruke solpudder? 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #7 Skrevet 14. mars 2022 Hvorfor tror alle jenter det er pent å se ut som en oransje bimbo i fjeset? Tar lys hud fremfor selvbruning/solarium any day. Alle disse jentene kommer jo til å bli helt innskrumpa med rynker pga solarium, men de er vel samme typen som pøser på med botox og filler. Yikes. Hvorfor kan ikke jenter bare bære naturlige. Anonymkode: ac393...9df 3
Gjest laPistola Skrevet 14. mars 2022 #8 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere gjorde meg ikke mindre usikker nå @Miranda Bailey og @laPistola 😅 Dere gir begge gode grunner for hver mening. Og vil gjerne stole på dere begge, og det gjør at jeg heller mot solarium. Men den kremen hørtes nesten for god til å være sann. Ser jeg kan kjøpe den i butikk, Vita og Kicks også. Ts Anonymkode: 5aee4...a92 😅😅. Jeg føler at solarium er sikrest på så kort tid, men har altså 2 dårlige erfaringer med selvbruning i ansiktet på kort tid. Har litt mer blandet erfaring med selvbruning på kroppen over lenger tid, så tror jeg skal teste ut denne som nesten høres for god ut til og være sann. Hadde ikke turt før lørdag da, har stått og prøvde og peele vekk ugjevheter og dekke med solpudder før fest før. Alt kommer jo an på hvilken erfaring en har, så mitt argument er vel.. ikke test ut noe nytt før lørdag, men med litt bedre tid 🤣
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #9 Skrevet 14. mars 2022 Blir du brun på tre ganger på solarium? Jøsses. Vi er forskjellige. Jeg trenger mye mer tid, pluss jeg legger jo klærne over ansiktet og slår av ansiktssola, kunne ikke falt meg inn å sole ansiktet i solarium. Jeg er litt hudpleiejunkie da, faktor femti i trynet hele året her! Jeg sverger til self tan, har funnet min favoritt St Tropez self tan express, eller så bruker jeg bare gradual tans eller blander dråper inn i fuktighetskremen. Sophie Elise sin serie er faktisk bra også. Husker jeg fikk mye oransje striper og skjolder da jeg tok mine første skritt inn i self tan verdenen for sikkert 20 år siden, men nå virker det som nesten alt er idiotsikkert (så lenge man ikke går for mørkt i forhold til hvor man er). Jeg har veldig blek hudtype og går for mer å få en glød enn å bli direkte brun. Anonymkode: a2efe...9b3 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #10 Skrevet 14. mars 2022 marykay skrev (7 minutter siden): Solarium er farlig og ødelegger huden. Kan du ikke bruke solpudder? Ønsker litt farge på hender og hals også. Ts Anonymkode: 5aee4...a92
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #11 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor tror alle jenter det er pent å se ut som en oransje bimbo i fjeset? Tar lys hud fremfor selvbruning/solarium any day. Alle disse jentene kommer jo til å bli helt innskrumpa med rynker pga solarium, men de er vel samme typen som pøser på med botox og filler. Yikes. Hvorfor kan ikke jenter bare bære naturlige. Anonymkode: ac393...9df Jeg er helt naturlig. Ingenting unaturlig ved meg, hverken Botox, fillers, løse øyenvipper eller lignende. Ønsker bare litt farge. Trives ikke så hvit/grå som jeg føler meg nå. ts Anonymkode: 5aee4...a92 1
Gjest laPistola Skrevet 14. mars 2022 #12 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor tror alle jenter det er pent å se ut som en oransje bimbo i fjeset? Tar lys hud fremfor selvbruning/solarium any day. Alle disse jentene kommer jo til å bli helt innskrumpa med rynker pga solarium, men de er vel samme typen som pøser på med botox og filler. Yikes. Hvorfor kan ikke jenter bare bære naturlige. Anonymkode: ac393...9df Du blir ikke orange i ansiktet av 3 runder i solarium. At du foretrekker bleke damer er jo din sak. Sliter du om sommeren? Jeg har aldri tatt Botox eller fillers, men vil ha litt farge på våren ja. Hvis solbrun hud er unaturlig, hvordan takler du at damer barberer leggene, lakker tåneglene eller bruker maskara?
Catbert Skrevet 14. mars 2022 #13 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ønsker litt farge på hender og hals også. Ts Anonymkode: 5aee4...a92 Da ville jeg gått for selvbruning. Hilsen en som begynner å få slapp og rynkete hud 😑😢 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #14 Skrevet 14. mars 2022 laPistola skrev (5 minutter siden): 😅😅. Jeg føler at solarium er sikrest på så kort tid, men har altså 2 dårlige erfaringer med selvbruning i ansiktet på kort tid. Har litt mer blandet erfaring med selvbruning på kroppen over lenger tid, så tror jeg skal teste ut denne som nesten høres for god ut til og være sann. Hadde ikke turt før lørdag da, har stått og prøvde og peele vekk ugjevheter og dekke med solpudder før fest før. Alt kommer jo an på hvilken erfaring en har, så mitt argument er vel.. ikke test ut noe nytt før lørdag, men med litt bedre tid 🤣 Du har nok helt rett. Sjansen på at det går galt er ikke verdt det nå før lørdag. Det bør prøves ut i ro og fred uten noe press. Ts Anonymkode: 5aee4...a92
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #15 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Blir du brun på tre ganger på solarium? Jøsses. Vi er forskjellige. Jeg trenger mye mer tid, pluss jeg legger jo klærne over ansiktet og slår av ansiktssola, kunne ikke falt meg inn å sole ansiktet i solarium. Jeg er litt hudpleiejunkie da, faktor femti i trynet hele året her! Jeg sverger til self tan, har funnet min favoritt St Tropez self tan express, eller så bruker jeg bare gradual tans eller blander dråper inn i fuktighetskremen. Sophie Elise sin serie er faktisk bra også. Husker jeg fikk mye oransje striper og skjolder da jeg tok mine første skritt inn i self tan verdenen for sikkert 20 år siden, men nå virker det som nesten alt er idiotsikkert (så lenge man ikke går for mørkt i forhold til hvor man er). Jeg har veldig blek hudtype og går for mer å få en glød enn å bli direkte brun. Anonymkode: a2efe...9b3 Er det denne du tenker på? https://www.kicks.no/st-tropez/hudpleie/kroppspleie/selvbruning/purity-vitamins-bronzing-water-mist-200-ml?gclid=Cj0KCQjwz7uRBhDRARIsAFqjulmqj8sLJd5Scl9s_k6eqU3gk6fk4Mfv-4FNvoEG9jorXHeCt5O6FWoaAqpAEALw_wcB Anonymkode: 5aee4...a92
Miranda Bailey Skrevet 14. mars 2022 #16 Skrevet 14. mars 2022 laPistola skrev (14 minutter siden): Funker den bra i ansiktet også? Selvom jeg anbefalte solarium før lørdag er jeg på jakt etter et godt selvbruingprodukt som gir farge over tid nå imot sommeren. 😅 Ja, den fungerer helt perfekt. Jeg er generelt veldig fornøyd med Bondi Sands, men jeg synes alle andre former for selvbruning blir så stressende. AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Dere gjorde meg ikke mindre usikker nå @Miranda Bailey og @laPistola 😅 Dere gir begge gode grunner for hver mening. Og vil gjerne stole på dere begge, og det gjør at jeg heller mot solarium. Men den kremen hørtes nesten for god til å være sann. Ser jeg kan kjøpe den i butikk, Vita og Kicks også. Ts Anonymkode: 5aee4...a92 Jeg tenker at på den ene siden så risikerer du å sløse penger på en selvbruning som ikke levde opp til forventningene, og på den andre siden risikerer du hudkreft samt rynker i tidlig alder. Jeg har selv tatt solarium i flere perioder tidligere i livet så det er ikke meningen å leke noe moralpoliti, men etter jeg utviklet en interesse for hudpleie og ble klar over nøyaktig hvor dårlig det er for huden, så hadde jeg ikke nærmet meg de boksene om jeg så fikk betalt engang. Kjøper du den imorgen, vil du ha fått tid til å teste fargen innen onsdag. Innen lørdag er den svekket (eller borte om du tar har en god skrubb hjemme), og du kan fortsatt ta solarium om det blir aktuelt!
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #17 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er det denne du tenker på? https://www.kicks.no/st-tropez/hudpleie/kroppspleie/selvbruning/purity-vitamins-bronzing-water-mist-200-ml?gclid=Cj0KCQjwz7uRBhDRARIsAFqjulmqj8sLJd5Scl9s_k6eqU3gk6fk4Mfv-4FNvoEG9jorXHeCt5O6FWoaAqpAEALw_wcB Anonymkode: 5aee4...a92 Nei, self tan express, det er en mousse. Hvor man kan kontrollere fargen, vasker du den av etter 1 time er den lys, etter 3 timer så er den mørkere. Liker konseptet med at man kan styre litt selv. Fargen utvikler seg også litt i noen timer etter den er vasket av. Så du kan jo teste den i dag, ha på 20-30 min og vaske av, og så se hvordan du ser ut i morgen. Og så justere etter det. Om det mot formoding skulle bli for mørkt, så er det jo gone innen lørdag. Føler selvbruning i ansiktet varer knapt 3 dager, man (eller jeg iallfall) vasker seg jo så mye i fjeset. Anonymkode: a2efe...9b3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #18 Skrevet 14. mars 2022 Solarium er best. Du samler ekstra kreftceller og får ekstra energi. Anonymkode: d6b4a...20d
Rosatoast Skrevet 14. mars 2022 #19 Skrevet 14. mars 2022 Hadde tatt selvbruning Glöd (Sophie Elise sin) er veldig bra, den trekker superfort inn i huden og verken lukter eller er klissete. Den gir en kjempe fresh og fin gyllen farge, ikke skjolder eller noe slikt. Den er best i test, faktisk, men du må huske å bruke «votten» både i fjeset og kroppen (jeg bruker selve selvbruningen til kroppen i ansiktet, gir samme resultat. Får mange komplimenter)
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #20 Skrevet 14. mars 2022 Solarium? 😱😱 Gjør folk det enda? Ts, det er ikke verdt det. Huden blir ødelagt og vejdig fort rynkete. I tillegg ekstermt kreftfremkallende. Anonymkode: 39d6f...1d4 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå