AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #1 Skrevet 14. mars 2022 Jeg deler leilighet med to venner. Sofaen vår er skikkelig svær, og glir lett på gulvet når man setter seg (selv med sånne underlag som skal hindre nettopp dette). Jeg prøver å sette meg forsiktig, men de jeg bor med er snare å sette seg fort ned i sofaen (gjør det selv også til tider, men kanskje ikke like ofte som de gjør). Det er ikke alltid så lett å huske på sånt. Sofaen står nær mot veggen, kanskje 10 cm unna, og jeg er redd for å skrape opp veggen slik at dette går utover depositum. Så, har noen et godt forslag til hva jeg kan kile mellom beina på sofaen og veggen, uten å skade gulvet eller gulvlist? Har vurdert murstein innpakket i stoff, men tenker de finnes noen lurere alternativ der ute. Anonymkode: 477ea...f3a
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #3 Skrevet 14. mars 2022 Jeg hadde lagt en list eller noe lignende bak sofaen. Hvor mange cm er det fra beina på sofaen og inn mot veggen? Når du har sofaen på en perfekt plassering.. Anonymkode: 6ec02...a15 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #4 Skrevet 14. mars 2022 Jeg har et par tomme skoesker stående klemt mellom vegg og sofaben. Pakket dem i plast så småkryp ikke skulle flytte inn og opprette kollektiv i dem. Anonymkode: 6bfc9...2b0
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #5 Skrevet 15. mars 2022 Sånne gummiføtter til vaskemaskin kanskje? Anonymkode: 67303...f4c 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #6 Skrevet 15. mars 2022 Kanskje det funker med dørstoppere fra Claus ohlson Anonymkode: 0b1b3...2b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå