xeyes Skrevet 15. oktober 2002 #1 Del Skrevet 15. oktober 2002 ÅHH det snør joooo!!! Og jeg som skal hente vinterdekka som er 2 timer unna her.. uhuuu.. Var litt koslig da meeen... -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. oktober 2002 #2 Del Skrevet 15. oktober 2002 Elsker snøen (eller snyen som jeg sier). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 15. oktober 2002 Ja jeg og! Fikk litt julestemning -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 15. oktober 2002 #4 Del Skrevet 15. oktober 2002 SNØ??? å nei å nei... Jeg som akkurat sa til kollegaen mine på jobben at jeg grua meg til vinteren med kulde og snø, for jeg fryser ute nå i varmegrader, hvordan skal det da gå med meg til vinteren.... Å huttemei tu...... Jeg går i hi fra denne dagen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 15. oktober 2002 #5 Del Skrevet 15. oktober 2002 Da er det lurt å kle seg i mer enn siv ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 15. oktober 2002 #6 Del Skrevet 15. oktober 2002 Det er ikke koselig ute... jeg liker når den første snøen kommer som barfrost... og man kan gå ute og fange snøfnugg med tunga... men nå? Æsj, sludd og dritt - godt man har myke joggedresser og stor tv... Og alle koseklumpene på KG da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 15. oktober 2002 #7 Del Skrevet 15. oktober 2002 hehehe. ser for meg Tusenfryd spurtende rundt med tunga på tørk for å fange snøfnugg.... hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. oktober 2002 #8 Del Skrevet 15. oktober 2002 Plutselig oppdaget jeg at sommeren var over (ja- er noen ganger litt treg av meg). Det blr for kaldt å tusle rundt barbeint, og jeg tittet ut om morgenen før jeg skulle på jobb - og det var MØRKT! Kaldt var det blitt også - men når skjedde dette, da? Det var jo så deilig og varmt så lenge..... Og nå dette varselet om SNØ! Brrrrrr! Det går jo ikke an å gå rett fra bare tær til ullsokker, heller - jeg må ha tid til å aklimatiseres, så herved legger jeg inn en foreløpig protest mot kuldegrader, sludd og iskaldt regn!!!!!! Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 17. oktober 2002 #9 Del Skrevet 17. oktober 2002 Snør her oxo Haggla tidligere! *Yes nå er det slalom og peiskos som er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 18. oktober 2002 #10 Del Skrevet 18. oktober 2002 Det er kvitt over alt her nå det har snødd så masse inatt kjempe kooooooos asså selvom jeg er ikke stor fan av snø, så synes jeg at dette her var såååå koooos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 18. oktober 2002 #11 Del Skrevet 18. oktober 2002 Gleder meg til snøen komme jeg! Jeg kjøpte meg snowboard rett før påske i fjor, men pga manglende komboinasjon av snø og fri har jeg ikke fått prøvd det enda. Skal nok bli mange turer i vinter, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 18. oktober 2002 #12 Del Skrevet 18. oktober 2002 Det snør her også!- også skinner sola :o Litt rart! Synes ikke det er gøy, jeg er ikke helt ferdig med sommeren, og gruer meg til kulde, slaps og glatte veier :-? Men det er vel ikke så mye å gjøre med været... Får trøste meg med at sola tar snøen som kommer i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2002 #13 Del Skrevet 18. oktober 2002 Her snør det og! Fikk sjokk da jeg kom ut i dag og oppdaga at bakken var hvit og det snødde tett! Hadde glømt å se ut vinduet før jeg gikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå